22 yaşındayım clup girişinde 14-15 yaşında zannedildim kötü mü?

Ne hissedeceğimi şaşırdım genelde 17-18 diyolardı boyum da 1.70 boyum posum yerinde arkadasim şanslisin yaslandiginda bile genc gorunceksin vb diye teselli etti ama 22 yasinda olup 14-15 yasinda zannedilmek kötü değil mi?
22 yaşındayım clup girişinde 14-15 yaşında zannedildim kötü mü?
Cevapla