Kadınlar kamyoncu olsaydı, kamyon arkası yazıları ne olurdu?

Çok eğlenceli bi soru değil mi ya :D

Saçlarımı savururum, güneş gibi kavururum, beni sollarsan eğer, arabanı uçururum :D

Sinyal verip geçtiğin bu gönlü, ilerde dörtlüleri yakıp beklersin.

Yaratıcılığınızı konuşturun 😃
Kadınlar kamyoncu olsaydı, kamyon arkası yazıları ne olurdu?
Güncellemeler
+1 yıl
SS için tşkler @KürkMantoluHayri 🥳
Güncellemeler
+1 yıl
Kadınlar kamyoncu olsaydı, kamyon arkası yazıları ne olurdu?
Cevapla