AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
77Cevap
git söyle durumu zaten seviyorsa seni terk etmez ama şöyle birşey var onları söyleuince sana güvenir mi bilemem?
Ya olduğun gibi görün, ya da göründüğün gibi ol.
Sen düzenbazsın, yalancısın, ikiyüzlüsün doğrumu söyledim sence?
-1 vermekle olmuyor.
Doğrumu değilmi
utanma l*n seni seven hertürlü sever yalan söyleme
Yalan soylemedim öyle sandi bende bozmadim.
yok ya utanma sacmalik boyle seyler olur sanirim ciddi olmaya basladi ondan boyle telasa girdin otur gzlce anlat zenginpiciyse ztn birakir
Sen olsan birakmazmiydin
Niye birakim be insanli kücük görmemki ben
işş nerde bulmus senı amacıne bilelim de sen de çelmışşsındır cocugun aklını fakırlık ayıp dedil bizde de araba ev var ama ben zen ginim diyemiyoum fakır seytan dır :DDD
en kısa sürede bulunduğun ortamı ona anlatmalısın... eğer seni seviyorsa bunların bir değeri önemi olmayacaktır.
Utaniyorum.
Neden utanıyorsun yapma lütfen... Seven insan her hali ile seni kabul edecektir. Düşünsene kendisinin görmesi ve öğrenmesi daha mı iyi olur?
çocugum bu aralar yeşil çama fazla katmışsın biraz ara ver.
En baştan niye yalan söyledinki? Sen temeli yanlış atmışsın
sakın ama sakın yalan söyleme gerçekten seviyorsa bunların hiç bir önemi yoktur zaten
yalan söylemeseydin şimdi ona güvensizlik yaratmış olursun şu an
Keske bastan dogrulari spyleseydin belki şu an daha mutlu olurdin
Seni gerçek olarak kabul ederse seni gerçekten seviyodur :)
para dediğin nedir ki insanlık önemli yinede neyse gerçeği peşin peşin söyle
Sormadi ama
sormasına gerek yok anlat
Ya durduk yere ben bodrumda oturuyorum mu diyim
evet de ne olucak? herşeyi anlat
Güzel bir hikaye uydumruşsun kezo inanmıyorum ne yazık ki, beni inandıramazsın, yalancı pinokyo.
Inanma. Umrjmda değil.
hıh..
normalde bu bir problem değil bence. galiba sen yalan söyleyerek bu durumu zorlaştırmışsın
ben tekmeyi basardım oda sırf ortada yalan var diye
ne para ne bul önemsiz seyler önemli olan insanlık eğer seni seviyorsa bırakmaz
Zengin oğlan fakir kız :) kardeş sevgilin olmasın kocan olsun
feriha :) yalan dolan milelti kandırmayın böyle şeylerle ya
Ben Kandirmadim o öyle sandi
İZLEDİĞİNİ DİZİDEN ETKİLENMİŞ OLMALISIN YOKSA O SENİN KOKUNDAN BİLE ANLAR
A ç liktan agzim kokuyoda demedim. Kaliteli parfüm kullanirim.
eminim herşeyinde kalitelidir :)))
Altındaki araba 250 bir tl ymiş vay be güzel hikaye devamı yokmu. D
range rover kullanıyor
kızlık zarını dikip erkeğe bakireyim demenin, finansal karşılığı bu olsa gerek.
Ne alaka?
alakası şu fakir olduğunu baştan söyleyebilirdin. aradaki farkı bilmesi için hiçbirşey söylememişsin. akışına bırakmışsın. şimdide ciddiye alıyorsun bu durumu. ayrıca ciddiye almanada gerek yok. kızın maddi durumu erkekleri pek ilgilendirmez.
Adını Gizli Kullanıcı Koydum
Tamam
adını da feriha koydularsa olmuş bu iş
Değil.
niye öylr bir yalan söyledin ki utanılacak bişey değil bu. yol yakınken doğruyusöyle
Oyle sandi.. ben birsey sotmedim.
doğruyusöyle o zaman
"Adını Feriha Koydum" terk...
Ya of ben yalan söylemedim ama. O oylr sandı. Ayrica o kadarda fakir degilim oda o kadar zengin değil
git açık açık söyle seviyorsa zaten seni öyle kabul eder
Fazla Türk dizisi izlemenin etkileri bunlar. :)
Guncellemeye bak.
Ya fakir olabilirsin bu kötü bişey değil ki. Dizilerdeki gibi fakirliğini saklayıp bundan utanıp sonrada ne yapıcam demen ayıp. Kusura bakma ama başına ne gelirse hak ettin çünkü sevgiline dürüst olman çok önemli. Artık sana hiç güvenemiycektir. Şimdiye kadar güvendiğine pişman olacaktır.
30a daha var ayrılırsınız.
Neden
Feriha mısın yoksa sen :))))))
Hayir.
Adını Feriha Koydum. D
Ya inanmiyor kimse deli olacağım. Ne o kadar fakirim nede o o kadar zengin.
Dizide yaşanan olaylarla sizin olaylarınız aynı, yalanlar ustune kurulu bir ilişki ne kadar saglam olabilir ki? Bir an önce gerçekleri soylemelisin.
Adini Feriha koydum ;-D
Adını fetha koydum gibi bişi olmuş bu hocam
Ablacım adını feriha koydum u çok mu izledin?
Ya yalan söylemiyorum
Allah akil fikir versin:) ferihaylami buyudun:)
Ya dalga geçme
Dizilerden fazla etkilenmişe benziyorsun
E bu olmuş ; adını feriha koydum
hahahaha adını feriha koydum...
biz tasındık arabayıda sattık bu ara böyle durum kötü de toparla iste. o anlar zaten hatta destek olur kasma yani söylesen ne olacak ya
böylece doğruyuda öğrenmiş olur dürüst olacam diye kendini küçük düşürme işine geliyosa
Bilmiyorim ya of ayrilmati düşünüyorum şu an sadece
yokyok ayrılma benim dediğmi yap aklını kullan yalan söylemis olmuyosun zaten ya da bırak hiç öğrenmesin gittiği yere kadar ama bence dediğimi yap. toparla şak diye doğru söylersen ben bile ayrılırım yaani. bu yol eniyisi
Bencede oyle yaoayim ben..
Adını Feriha Koydum asdfgjhs
Seni Gidi Küçük Kurbağa :D
Sallama ya ne halin varsa gör
aşkı paraya göre yaşıyorsa s*kerim öyle aşkı
Gizli kullanıcı senin adını feriha koydum
ayni espiriyi 70 kisi yapinca bayiyor.
davul bile dengi dengine hanım
Inan çok ayrikdimaya çalıştım istemedi seviyorum dedi
bunu seni aşağılamak için söylemedim benim de aileden kalan pek bir şeyim yok ama çok şükür çalışıyorum kendi ayaklarım üstünde duruyorum öyle fazla zengin bir kız istemem zaten olsa da kendinin olur kız olduğundan malına konamam erkek olduğumdan ama seninki biraz farklı öyle ya da böyle onun parasını yiyceksin nerede yaşadığını görecek ve ima etmese bile sen rahatsız olacaksın tavırlarından arada uçurum var anlattığına göre tabi benim düşüncem umarım seni çok sever de böyle şeylere takılmaz çok da mutlu olursunuz
Hayirlisi ya bakalim..
onları sen mi söyledin?
Hayir öyle sandi bende bozmadim
ferihanın yolunu izle o taktik işe yarıyor:D
Ben bu senaryoyu biliyorum
Doğruyu söyle yalanla bir yere varılmaz.
Yalan söylemeseydin keşke..
adını feriha koydum dizisi geldi aklıma :D
Herkesin gelmiş
Özel üniversitede mi okuyorsun
Evet neden
Hangi okul canım bir nedeni yok
Bilgi Üniversitesi.
Çok mu düşündün bu hikaye için.
Yemin ederim gerçek ya
Sonunda evlenmislerdi
evimi alacak senimi bilemedim
para okdaar önemli değil gönüller sevdikten sonra
Ferihayla Emirin Aski :ddd
dürüst ol
Ben yalan söylemedim iyle sandi bende devam ettirdim ust katta otuyorum sandi bende demedim bodrum diye
adın feriha mı?
:D:D
saklaman hata
olmadığın gibi görünerek zaten yeterince batmışsın
bildiğin adını feriha koydum yapacak bişey yok
emir gibi birini bulman lazım:D
Ozaman adını feriha koydum.
Çok dizi izliyorsun çok..
yasin kac>?
20...
Her şey halolur merak etme