Bu ülkede mutlu olmak için karşılık görmek için illa kadınmı olmak lazım?

erkek olarak bir b*ok yapamayacağımı hiç bir şekilde ilgi göremeyeceğimi arkadaşlık dostluk kuramayacağımı çok iyi anladım o yüzden pembe hesap açtım yalnızlık insana neler yaptırıyor insan şaşırıyor yaani o kadar soru sordum ul an 1 kişimi yazar yaa başkası yazıyor özellikle kadınlar yazınca en az 50 100 kişi yazıyor bana erkek olduğum için tenezzül edip cevap veren bile yok erkek olmanın bu kadar kötü çaresiz bir şey olacağını bilseydim elimde olsaydı doğmazdım a*m*k yaani valla doğmazdım nasıl bir bo*ktan bir yerki burası a*m*k burasıda işe yaramaz çıktı yaani arkadaşlık siteleri desen onlarda yalan dolan hep erkekleri dolandıran yerler erkek olmak bu kadar kötü ve aciz yaani elimde olsa kadın olacam ameliyatla ama onada maddi durumum yok ne yapsam boş yaani çıkış yok a*m*k 😂😁
Bu ülkede mutlu olmak için karşılık görmek için illa kadınmı olmak lazım?
Bu ülkede mutlu olmak için karşılık görmek için illa kadınmı olmak lazım?
Cevapla