Eşim olsun ve mutlu olalım istiyorum çok mu şey bu sizce?

İnsanlara baktığımda karakter olarak kendimi gayet iyi buluyorum, tip olarakda kötü değilim muhabbetimde güzeldir, ama sevgilim olmuyor, nerden ve nasıl bulucam?

Eşim olsun ve mutlu olalım istiyorum çok mu şey bu sizce?
Cevapla