Gusül abdesti aldım tırnağımda azıcık oje kalmış orucum bozulur mu?

Dün reglim bittiği gusül abdesti aldım tırnağımda oje vardı çıkarabildiğim kadarını çıkardım şimdi farkettim azıcık kalmış kenarında. Orucum bozulur mu? Tekrar gusül alabilir miyim orucum bozulmaması için.
Gusül abdesti aldım tırnağımda azıcık oje kalmış orucum bozulur mu?
Cevapla