Gusul alırken tırnagımda azcık oje kalmıs sorun olur mu?

Ufak bi cizgi gibi kalmıs ama farkında değildim sorun olur mu ve birde gusul aldım ama icim rahat etmiyo sanki olmamıs gibi ama dogru yaptim sorun olur mu sizce yine almam gerekiyor mu gusul bozucak bisey yapmadim

Gusul alırken tırnagımda azcık oje kalmıs sorun olur mu?
Cevapla