Bazen yok olmak istiyorum , böyle hissettiğiniz oluyor mu?

ailem kötü, tipim kötü, etrafımda bir tane doğru dürüst arkadaşım yok

bazen o kadar mutsuz hissediyorum ki kendimi , ölmek bile değil yok olmak istiyorum.. hiç varolmamış olmak :(
Bazen yok olmak istiyorum , böyle hissettiğiniz oluyor mu?
Cevapla