Bazen kendimi o kadar çıkmazda hissediyorum ki sizde de oluyor mu?

Bu durrumu nasıl aşıyorsunuz üniversite kazanıyorsunuz mezun olunca iş telaşı vs hayat ne kadar garip mutlu olmak bizim elimizde iyiyi görmek elindeki ile yetinmeyi bilmek çok nankör oluyorum bazen 😔
Bazen kendimi o kadar çıkmazda hissediyorum ki sizde de oluyor mu?
Cevapla