BAZILARININ DUASI HEMEN KABUL OLURKEN BENİM NİYE OLMUYOR?

Aylardır dua ediyorum ve artık isyan noktasına geldim. Bazıları dua eder hemen olur istediği.

Kötü biri de değilim. Mutlu olmak istiyorum pek fazla bişey değil.

O kadar isyan noktasına geldim ki Allah var mı boşa mı dua ediyorum dediğim oluyo.

Neden böyle açıklayın bana neden_?
BAZILARININ DUASI HEMEN KABUL OLURKEN BENİM NİYE OLMUYOR?
Cevapla