Eşim salonda uyumak için bahane arıyor, sitem ettiğimde 1-2 gün yatağımıza gelir sonra yine aynı. Onur kırıcı bir şey değil mi?

Zaten aramız iyi değil. Tüm gün hiç aramaz yazmaz sormaz ne beni nede çocuğunu. Eve gelir yemeğini yer güzelce salonda uyur kalır. Konuşmaya çalışınca beni suçlar, çok eskide bir laf ettiysem ona tutunur hani demiştinlerle zeytin yağı gibi üste çıkar ve o gün gelip yatağında yatar. Sonraki günler yine aynı. Neden?
Eşim salonda uyumak için bahane arıyor, sitem ettiğimde 1-2 gün yatağımıza gelir sonra yine aynı. Onur kırıcı bir şey değil mi?
Cevapla