Eşim gece kalktığında oturma odasında yatıyor. Anlayış mı göstermeliyim?

Eşimle beraber yatiypruz sonra gece sigara içmeye felan kalkiyor hem bize kokmasin diye hemde oda çok sicak diye ona göre oturma odasinda yatiyor ve ben kaç kez sabah senle uyanmak istiyorum dedim arada oluyor ama artık çoğunlukla gece kalkip orada uyuyor sizce anlayiş göstermem lazimmi yoksa haklımıyım

Eşim gece kalktığında oturma odasında yatıyor. Anlayış mı göstermeliyim?
Cevapla