Umudumu kaybetmek üzereyim. Arkadaşlar sizce ne yapayım ben?

128 kiloyum ben diet ve spora girdim ama olmuyor bir türlü zayıflamıyorum kendimden nefret ediyorum , kendi bedenimden nefret ediyorum. Yapamıyorum ben gerçekten zayıflamıyorum. Artık dinlenmek istiyorum çok yoruldum... asla zayıflık kıyafetleri giyemiyeceğim , asla zayıf insanlar gibi olamıyacam, asla zayıf insanlar gibi dışarı çıkamıyacağım. Herkes kendine iyi baksın ben gidiyorum
Güncellemeler
+1 yıl
Intihara meyili biriyim ben 4-5 kere etmeye çalıştım
Umudumu kaybetmek üzereyim. Arkadaşlar sizce ne yapayım ben?
Cevapla