Aynı okuldaydık fakat onu fark edeli 6 ay kadar oldu. Birlikte oturduk, gülüşü, o ilgisi çıkmıyor aklımdan. Çok da kestiremiyorum bana hangi gözle baktığını. Kendimi çok da umutlandırmak istemiyorum. Çünkü beklentilere kapılıp hayal kırıklığı yaşamaktan korkuyorum. Önüme bakmak eğitim hayatımla hedeflerimle ilgilenmek istiyorum fakat olmuyor bir türlü kafamdan çıkmıyor.
Gün içinde düşümesem rüyamda görürüm, gözlerim dalmışken aklıma ondan başka birşey gelmiyor Sesiydi oturuşuydu yürüşüydü gülüşüydü derken kafamı onunla bozdum. Önüme bakmak kendimle ilgilenmek istiyorum yardım edin sizin tavsiyeleriniz nelerdir? Birinden nasıl umut kesilir? Sonunda üzülen kişi olmak istemiyorum ayaklarım yere bassın istiyorum.
Gün içinde düşümesem rüyamda görürüm, gözlerim dalmışken aklıma ondan başka birşey gelmiyor Sesiydi oturuşuydu yürüşüydü gülüşüydü derken kafamı onunla bozdum. Önüme bakmak kendimle ilgilenmek istiyorum yardım edin sizin tavsiyeleriniz nelerdir? Birinden nasıl umut kesilir? Sonunda üzülen kişi olmak istemiyorum ayaklarım yere bassın istiyorum.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar