Çok güzel bir kızım fakat kimse beni istemiyor. Ağlıyorum şu an lütfen moral verin. Napmalıyım?

Çok güzel bir kız olduğum halde erkekler benden çabuk bıkıyor, beni kullanıp atıyorlar.

şu an kalbimdeki erkeklerin ikisi de bana postayı koydu ikisi de beni istemiyor ve beni umursamıyorlar.
Deli gibi ağlıyorum napicagimi bilmiyorum.
Aşağıdaki linklere lütfen bakın ve yardım edin tum olayları ayrıntılı anlattım

www.kizlarsoruyor.com/.../q1548882-eski-erkek-arkadasim-kafami-karistiriyor-guya-sevgilisini-seviyor

www.kizlarsoruyor.com/.../q1546364-arkadaslar-napabilirim-beni-birakmasin-diye-ustelik-biz-sevisiyorduk
Çok güzel bir kızım fakat kimse beni istemiyor. Ağlıyorum şu an lütfen moral verin. Napmalıyım?
Cevapla