Kızlar, Hiç kimse beni takmıyor, ne yapmalıyım?

21 yaşımdayım 2 sene sonra okulum bitiyor, ortalama bir devlet üniversitesinde hukuk okuyorum.
Boyum 180, fiziğim eh işte fit sayılırım.
Tipim ortalama ya da ben öyle düşünüyorum. Çirkinsem de umrumda değil ne yapayım yaradan öyle yaratmış. 30 kez reddedilmişimdir ama 4 5 defa güzel kızlarla yaklaşma oldu. Pub'da bakıştığım kızdan gidip telefon numarasını isteyecek kadar özgüvenliyim. Üniversitede hiç sevgilim olmadı.

Hiç arkadaşım yok. Arada konuştuğum 1 2 tip var, whatsapp'dan yazıyorum cevap vermiyorlar ya da geç cevap veriyorlar. Koca yaz hiç kimseyle dışarıda buluşmadım.
Mesela atıyorum biri okulda bana selam veriyor konuşuyoruz, 2 3 kez daha selamlaşıyoruz ondan sonra takmıyor. Hep oluyor bu. Ben de onu takmıyorum tabi.
1.5 senedir kime beni bir yere davet etmedi.

Babam bile beni görünce "yine mi sen" ifadesine bürünüyor yüzü.
Kızlar, Hiç kimse beni takmıyor, ne yapmalıyım?
Cevapla