Beni herkes bu kıza çok benzetiyor. benziyor mu sizce de?
www.google.com.tr/imgres bu kuzı bana çok benzetiyolar sizce haklılar mıı
www.google.com.tr/imgres bu kuzı bana çok benzetiyolar sizce haklılar mıı
Çok çok hafif. ayrıca gelmişken fotografına bir eleştiri yapıp sana yardımcı olmak isterim. Tipine göre durusun çok iddaalı. Yani hani durusun tipinle bütünleşmemiş sırıtmış. Biraz daha yuzun güzel olsa daha iyi otururdu bu poz.
Küçüklüğü gibisin valla benziyon gız azcık edli budlusun
şunu düşündüm : kız kendi fotoğrafını atmış bizi trollüyor.
Kafaları kes aynısınız=)
Cevap
38Cevap
Profil fotona uzaktan baktığımda ufaktan andırıyosun ama bu tarz bi' soruyu sormasan hayatta sana " Gizem Karaca'ya çok benziyorsun" demezdim..
başta kilo vermelisin, göz kapaklarını açtırmalısın, saçlarını yaptırıp bir de estetik operasyon geçirdin mi tamam oldun sen.
Az çok bir benzerlik var ama sen bu durumdan hoşnut değilmişin gibi geldi
:)) sen kendini nasıl hissediyorsan öyle devam et onlar kısa dedi diye kısa olacak halin yok :)
Sakın o kıza benzemeye çalışma bana göre cok itici andırıyorsun ama o kizdaki iticilij yok gene sende allahtan benziyeyimde deme :)
benziyosun dudakların azcık daha kalın olsa pek fark yok
Hiç alakanız yok :) sen kendi kendini benzetiyor olmayasın?
Benim fikrim bu yönde. Senin egonlada ilgilenmiyorum, canın falanda değilim.
Ahahahah hakket l*n benziyosunuz ha :D yeminle böyle bişey görmedim ya :D tek fark siz daha kilolusunuz ellam :D
ten rengi saç rengi falan benziyor ancak tip olarak alakası yok
Sen bu prensesin tirnagi olamazsin aynaya bak once iyyy
zayıf yüz şeklin ona baya benzer bu halinde benziyor.
İlk bir iki saniye baktığımda evet ondan sonrasını bilmiyorum :D
resmi daha acmadan kime benzettiklerini tahmin ettiğime göre andırıyorsun
benziyosunda popo olçuleriniz farklı seninki biraz büyük sanki:)
haklılar :) kilo versen taş olursun bu arada ;)
eh işte ama o daha güzel :)
Yüz tipin ve şeklin benzemektedir.
cut.
ben pek benzetemedim nedense
benze benze ama önemli olan mercedes benze benzemek
Hatta senden 2 tane bu kiz cikar masallah
evett benziyosun biraz
Evet baya bir benziyorsun.
Cok uzaktan andiriyon
15 kilo fazlan yok değil
Sen dalga geçiyorsun o kız senin eline su dökemez
üzülerek söylüyorum , 7 farkdan fazlası var
fazlan var eksiğin yok :)
alakası yok sen çirkinsin o güzel
Profil fotoğrafınla evet
bence o kız sana benziyo
birazcık andırıyorsun evet :)
Ayni ama kilo ver bence
Var biraz benzerlik ama sen daha iyisin haci (:
Bir kaç kilo fazlan var :)
Zayıflasan olacak göbek de çok
O Sana 1234567890*ğ--*0987654321 Basar :D
biraz biraz benziyorsunuz
benzetemedim ama :D maşşallah güzelmişşin :P
evet ama andırıyorsun yani
benziyor ama biraz zayıflarsan iyi olur.
Tıp demiş burnundan düşmüş
Ego tatmini :)
Çok olamasa evet benzerlik var
Göbeğin var senin, onun yok.
net haklılar
andırıyorsun
hafif
evet biraz
evet benziyorsun :D
Benziyomuşsun :)
Ehhh
benziyo
andırıyosun
Evet benziyorsun.
Benziyorsun bence :)
Benziyorsun evt
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar