Durumumuz iyi olmadığı için bakım yapamıyorum kendime arkadaşlarımın yanında kendimi çok çirkin hissediyorum:/?

Arkadaşlar durumumuz iyi değil kendime kıyafet alamıyorum bakım yapamıyorum arkadaşlarım çok güzel giyiniyo süsleniyo onların yanında kendimi çok çirkin hissediyorum sizce çok mu çirkinim çok mu itici duruyorum:( lütfen kırıcı olmadan söyleyin:/

https://i.hizliresim.com/1jrjrA.jpg
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar çok teşekkür ederim hepinize çok mutlu ettiniz sağolun:)
Durumumuz iyi olmadığı için bakım yapamıyorum kendime arkadaşlarımın yanında kendimi çok çirkin hissediyorum:/?
Cevapla