Ben neler buldum neler.. Kurcalayınca ne kadar çok anım olduğunu, eskiden canım dediğim insanlarla nasıl uzaklaştığımı... Bazen bir güne bin şey sığdırdığımı farkettim. Siz de kurcaladınız mı bu süreçte?
Can sıkıntısından arşivi kurcalayıp anıları yad edenler kimler?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
27Cevap
Arada yapıyorum, kendimi gülümsetebilme adına hoş bir adım.
Bende fotolarda böyle güzel çıksam bende arşiv yapardım... Kıskandım bak şimdi
düzenli olarak temizliyorum hayatımda yer olmayanın hard diskte yeri olamaz
Geçmiş adı üstünde geride kalanları yad edmeye gerek yok
Saklama alanım doluyor depolama yapmadan siliyorum ben 😁😁
Anılar bizi kendimize getiriyor çıkardığımız dersleri hatırlatıyorsa güzeldir.
Geçmişimi çöpe attım karıştıranlar köpektir diye facede zamanında sayfa açmıştım reis sen düşün gerisini..
Mazim karanlık resimlerle dolu o yüzden pek kurcalamıyorum
Evet bende de oldu canım sevdiğim arkadaşlarımla artık çook uzak olduğumuz neden böyle oluyor
Aslan parçasıııııııııı
Ee fotoğraf ne alaka?
Üzüldüğüm oluyor genelde böyle şeylerde
Tam anasının gözü tiplerden
Fallik seni
Arşiv olmadığı için kurcalayamadım
Reiz sen makyajı bulmuş gibisin.
Eskidi mazide kaldı onlar
Eskiden yapardım şimdi geleceğe bakıyorum
bir an trans sandım affet güzel bacı
Vay be mizgin seni burda görmekte varmış
Ben kurcalayip silip telde yer acanlardanim
Benim arsiv bile yok
Dudağını öyle öperim ki
Kusursuz
Baksaam 2 gun surer sanırım😂
Ben değilim
pek sevmem ben. çok güzel çıkmışsın fotoğrafta.
Bazen
Anılarla işim olmaz
Çok hoş duruyorsun
Eskileri yaktılar
Silme huyum kurusun.
Bazen yaparim