Klimanın ısı derecesi yükseldiği zaman daha mı az soğutuyor?

Arkadaşlar klimayı açtım ben şimdi çok soğudu içerisi dolap gibi oldu :D hava da sıcak kapatmak istemiyorum da klimanın ısı derecesi yükseldiği zaman daha mı az soğutuyor? Ona göre 26-27 derece yapayım bari buz kesildim burada :D
Not: Aşırı cahilim farkındayım ama bir türlü öğrenemedim napayım :D
Klimanın ısı derecesi yükseldiği zaman daha mı az soğutuyor?
Cevapla