http://i.hizliresim.com/P3VPoO.jpg
Ekran kartının Kutusunun İçinden Cıkan O Kablo Ne İşe Yarıyor?
http://i.hizliresim.com/P3VPoO.jpg
Sen kutuları karıştırmışsın, anakartın o kablo.. ya da kutuya yanlışlıkla koymuş aldığın yer.
anakartın mı? ne işe yarar ana karta takılıyor büyük ucu 2 tane 3.0 usb kasanın içinden nereye takılıyor? cok sagol bilen cıkdı sonunda
Artık senin kullanım amacına kalmış, o aldığın kasada ihtiyacın olmaz.
neyde ihtiyacım olabilir nereye takabilirim örnek veririmisin rica etsem? teşekkür etdim? diger iki uçu 3.0 usb erkek uç dişi degil kasanın içinden nereye takılıyor?
Uzatma ya da çevirici kablo olarak kullanıyorsun işte, anakart üzerindeki usb 3.0 portunu erkek usb uca çevirmeye ihtiyacın olduğunda bu kabloyu kullanıyorsun :D
sacma degilmi erkek uçu nere takabilirsinki? :)
dişi olsa flaş bellek felan takarsın erkek uclu ya :D ama erkek erkege nasıl takılcak ya :D gaymi bunlar :D
Dişi usb uca takabilirsin mesela. İki ucu dişi usb kabloya takarsan elinde uzun normal bir usb kablo olur :D
peki dişi uzatma kablo takdık diyelim uzatdık kabloyu takdıgımız kablonun diger ucuda dişi olması lazım kullanabilmek için haksızmıyım?
usb nin bir ucunu bu bilgisayara diger ucunu usb ucunu başka pcnın dişi usbsine baglasam ne olur? haberleşme olurmu yedekleme yapabilirmiyim? oluyorsa hemde 3.0 hızında :)
iki ucu dişi kabloya takabilirsin işte.
teşekkürler birde diger dedigimi cevaplarsan cok sevinirim öyle birşey vardı 2 ucu erkek usb kablo ile 2 pc baglantı yapıp dosya aktarılıyordu bu kablo işi görürmü?
Hayır görmez.
peki teşekkürler :)
bu videoyu izle :)
arkadaşım benimkin bunlar takılı bakdım ama elimdeki kablo senin videondanki kablo degil :)
yok senin dedigin kablo benim dedigim kablo aynı degil senin dedigin ekran kartı ek güç power psu kablosu ama benimki 2 tane 3.0 usb girişleri var diger ucu nereye baglanıyor ne işe yarıyor acaba
evet oyunları sorunsuz oynuyorum bu kablonun ne işe yaradıgını nerden ögrenebilirim?
resim paylaşdım 2 kablo takılı güç power kablosu takılı bakabilirsin
Cevap
2Cevap
O ekran kartını ana karta yani borda bağlaman için.Yani ana kartla ekran kartı arasında olması gereken kablo.
senin dedigin kablo takılı power güç kablosu vs farkındamısın resimdeki ? 2 tane usb var 3.0 flaş bellek gibi uçu var ? diger uçunun adını bilmiyorum ! ne işe yarıyor bu şimdi acaba
alala bende ilk defa görüyorum merak ettm :S
bende merak etdim ekran kartımda bütün girişler takılı full eksik birşeyi yok bu kabloyu süs olsun diye koymamışlardır bir işe yarıyordur ama ne :D
anakartım yeni dedim ya hiçbir parcasında takılmamış eksik birşeyi yok vatandan aldım vatanda takdılar :) ama bu kablo ne ya ilk defa gördüm böylesini :D
https://i.hizliresim.com/P3VPoO.jpg
resime bakarakdan anlarmısın acaba bu soruya cevap verdigine göre biraz bilgin vardır?
kablo anakartınmış bir arkadaş oyle dedi merak etdigim şey büyük ucu anakarta kalıyorsa diger 2 tane 3.0 usb ucu nereye takıyor kasanın içinde? usb ler erkek uc dişi degil :)
ben senden daha cok merak ediyorum uff :D cok ilginç ya düşün farsetki elimdeki kablo bir flaş bellek ben bu flaş bellegi hiç bir kasanın içinde dişi usb yuvası yok sadece dışda var içerden nereye takim ya :D
İlk defa görüyorum OC için falan mı acaba
o.c kendisinden varmış ısı boruları sıvı boruları felan bu başka birşey bende ilk defa gördüm
sen slı diyorsun onun kablosu var iki ekran kartını birbirini baglama yani ama bu kablo ne cıldıracam merak sardı beni.s :D
valla ya gece gece buna sardım şimdi
tek burada takılıyorum şansıma ya :(
üye olmam lazım :) bak güç power psu girişleri takılı işlemcinin ve ekran kartının sıvı borularını görüyorsun slı felanda degil slı kablosu hangisi biliyorum cünkü bende hatda slı giriş yerleri boşda ekran kartını resimde gözüküyor kasanın arkasının orda cözmedim bu işi
anlıyorum peki teşekkürler :)
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar