Şarja koydum 5 dk kaldı gideyim tutayım dedim telefonun sarj girişinde sıcaklık hissettim u. lan bir dokundum parmağım yandı, çektim açtım telefonu beklettım batarya sıkıntı olmasın dıye şimdi bir denyeyim dedim abartmıyorum sadece 5 saniye sarja taktım işaret parmağım yandı bu sefer :d
Bu sıkıntı niye olur normalde çalışıyodu bugün dışarı çıkardım cepte katlandı bayağı, ıslandı mı yamuldu mu artık ne olduysa. Bir öner, isi olan var mı başka sarj aleti bakıcam bir şekil
Bu sıkıntı niye olur normalde çalışıyodu bugün dışarı çıkardım cepte katlandı bayağı, ıslandı mı yamuldu mu artık ne olduysa. Bir öner, isi olan var mı başka sarj aleti bakıcam bir şekil
Güncellemeler
+1 yıl
ölcez be
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Baska al sıkıntı olmasın
aynen öyle su gırmıs herhalde sarj aletıne
Arkası sıcak mı
hayır sadece ucu
Batarya kısmı normal ısıda yani
Sıkıntı şarj cihazı olabilir
he.. telefonda bı sıcaklık yok, sarj aletının telefona taktıgım ucu ısınıyo , o telefonun ıcınde oldugu ıcın telefon gırıs yerısıde ısınıyo aslen ısınan yer telefon degıl