Jilet sonrası kaşınma ve batma hissi, tahriş nasıl geçer?

Bacaklarımı jiletle aldım, fakat ertesi gün üst bacağımın iç kısımlarında bir batma hissi olmaya başladı ki jiletten sonra 13 saat falan geçmişti. Büyük ihtimalle tahriş ettim. Sonrasında derim kabarmaya ve kızarma başladı, batma hissinin verdiği acı da katlanılmaz olmaya başladı. Yulaf-yoğurt, sirkeli su aloe vera, buz hepsini denedim ama geçmedi. O günü bir şekilde atlattım. Bugün (ertesi gün) sabah acı azalmıştı, ama zaman geçtikçe o acı geri döndü ve kaşınma da başladı. Kabarcıklar sivilceye dönüşmeye başladı. Arada soğuk suya tutuyorum acı geçiyor ama sürekli bir çözüm değil. Geçici, tek seferlik bir şey midir, her yaptığımda olur mu bilemediğimden iyice korkmaya başladım. Nasıl kurtulacağımı, kaç günde geçiceğini, her seferinde mi tek seferlik bir şey mi olduğunu açıklarsanız çok sevinirim.
Jilet sonrası kaşınma ve batma hissi, tahriş nasıl geçer?
Cevapla