Tırnağımı çok derin kestim çook acıyor nasıl geçer bu acı ya😢😢?

Her konuda beceriksizim bu konu da olmasaydim bari canım çok yanıyor 😢😢
Tırnağımı çok derin kestim çook acıyor nasıl geçer bu acı ya😢😢?
Cevapla