"Doğru olanı yapmak zorunda degilim ! Mutluysam konu kapanmıştır..." Şu an tam olarak bu kafadayım sizce de mantıklı değil mi?

Ben Şu an boyle mutluyum napim yani
"Doğru olanı yapmak zorunda degilim ! Mutluysam konu kapanmıştır..." Şu an tam olarak bu kafadayım sizce de mantıklı değil mi?
Cevapla