Dövme yaptırdım.13 gün önce 1defa kabuk tuttu ama sanki a kabuk tutar gibi ya da dövme nin üstü kurur gibi olmuş normalmi?

Hala krem surmem gerekiyomu
Dövme yaptırdım.13 gün önce 1defa kabuk tuttu ama sanki a kabuk tutar gibi ya da dövme nin üstü kurur gibi olmuş normalmi?
Cevapla