Güncellemeler
+1 yıl
yıkıklik belirtisi bence djdbdjbf

Beni engelleyen birini benimde engellediğim olmuştu kavga sonucu. Ama onun önce engellediğini fark ettikten sonra engellemem, egomu okşamak için değil onu benimle muhatap olmaya değmeyecek biri olarak görmemdi maalesef. Öyle küçük numaralar beni pek değişikliğe uğratmıyor
Açıkcası umrumda olmuyo
Cevap
0Cevap
Bilmiyorum öyle esiyor basıyorum engeli
Şaka yapmış
o resmi internetten buldum ya djdbjdnf
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar