Çoğu kişi dış görünüşümden beni cok soğuk, yüzsüz ve ruhsuz diyor ve kimse konuşmuyor ve bana laf atıyorlar çok itici duruyorum?

Hocam da dahil o da beni öyle buluyor benle konuşmuyor. Bana gıcıklığı var iyi şeylere bilerek adımı söylemiyor. Tüm kızları söylüyor bir beni söylemiyor artık çok üzülüyorum ne yapmam lazım?
Çoğu kişi dış görünüşümden beni cok soğuk, yüzsüz ve ruhsuz diyor ve kimse konuşmuyor ve bana laf atıyorlar çok itici duruyorum?
Cevapla