Ben umudumu uğruna sabahı zor ettigim insanin hiç umrunda olmadıgımı hissetigimde kaybettim?

Bir kızı 2 yıl sevdim daha önce kimseyi sevmedigim kadar 2 yıl boyunca her nolursa olsun kalbini kırmıycak onu incitmecek kadar sevdim ailem tanıyor kendisini gider gelir arar sorar.
aynı yatagı paylaşıp aynı bardaktan su içerdik geceleri bazen yanyana uyurduk dokunamazdım bile kıyamazdım çünki çok sevdim o benim herséyi burnumdan getirdiginde bile ben ondan vazgecmedim her canı sıkıldıgında ayrılmak istiyorum deyip gitti ve ertesi gün pişman olup geldi son 6 ayda benden 30 defa ayrıldı her dafasında pişman olup geri geldi neden ayrıldıgını sordugumda evde birilerine canının sıkıldigını onlara kızıp acısını benden çıkardıgını söylüyordu ben her dafasıda kalbime söz geciremeyip affettim giderkende agzına geleni sayardı beni yerin dibine sokardı ben yinede affederdim her dafasında sinirlerine hakim olamadığinı bir anda agzından kaçtıginı söylerdi bu son sana söz veriyorum deyip yalvardıktan 10 gün sonra yine aynı senaryo tam istetmeye gelecegim zmaan benimle kötü oldu istemiyorum ayrılalım bir insan nasıl bir oyuncudur 2 yıl boyunca bu kadar güzel oyun oynar
Ben umudumu uğruna sabahı zor ettigim insanin hiç umrunda olmadıgımı hissetigimde kaybettim?
Cevapla