Selamlar. Hani hep espri konusu olur doktorların reçeteleri. Eciş bücüş yazarlar ve hiç bir hasta o yazıyı okuyamaz. Ne hikmetse eczacılar sanki üniversite hayatında bu alanda da ders almış gibi hemencecik çözerler. Yazı önemlidir. Güzel yazı çok çok önemlidir. Geçtiğimiz günlerde Ankara Büyük Şehir Belediye Başkanı seçilen Sayın Mansur Yavaş, Anıtkabir ziyareti sonrası özel deftere duygu ve düşüncelerini yazdı. olanlar oldu. Onca seçim stresi sonrası farklı bir konuyu konuşmak bile iyi geldi.
Konu: Mansur Yavaş'ın muhteşem ötesi el yazısıydı Gerçekten adeta bir hattat kadar güzel bir el yazısıydı ve hayran kalmamak mümkün değildi. Sonradan anlaşıldı ki o yazıyı Mansur Yavaş bir kaligrafi sanatçısına yazdırmıştı. Hayal kırıklığı olsa da biraz yazıya halen hayrandım. İşte bu şekilde duyuruldu olayın aslı.
Fotoğraftaki el yazısı, Ankara Büyükşehir Belediye Başkanı Mansur Yavaş’a ait değil. Yavaş’ın danışmanı, 8 Nisan 2019 tarihinde Anıtkabir’de Yavaş tarafından imzalanan defterdeki el yazısının bir kaligrafi sanatçısına ait olduğunu belirtti. https://t.co/koNZwb604U— teyit (@teyitorg) April 10, 2019
Peki senin el yazın nasıldır? Güzel el yazısı yazan karşı cins etki ve ilgi alanına girer mi?
Mansur Yavaş'ın el yazısı der susarım. El yazınız nasıldır? Güzel el yazısı yazan karşı cins etki ve ilgi alanınıza girer mi?
Bunu bilmeyenler CHP'ye oy veriyorlar işte. Anıtkabir defterine kim yazı yazarsa yazsın, yazısı uzman kişiler tarafından bu şekilde yazılır ve öyle saklanır Daha YSK diye bir kurumun varlığından yeni haberdar olan, itiraz hakkından yeni haberdar olan, mazbata kelimesini geçen hafta öğrenen kesimin bunu bilmemesine şaşırmıyorum
Böyle ahenkli yazandan korkmayın demiş birisi.. Ancak el yazmasına vurulmuyorum; ne kadar çok hoşuma gitse de artık kendim de eskisi gibi yazamadığım için bu kişi bana fazla gelebilir ^^ beynimdekilere elim yetişemiyor çünkü.
Ben de saf gibi vay be adama bak diyorum ne güzel yazmış kendi kendime diyorum ben de yaza bilirmiyim sonrasını okuyunca hayal kırıklığı ile karşılaştım eline sağlık funda bir şey daha öğrendim sonuca gitmeden karar vermeyecekmşiz
Wallahi benim el yazımı okuyacak kişi tanımıyoum... Eski usul gazeteciler gibi kendi anlayacağım şekilde kısaltmalar kullanırım... bakan bu ne lan der ama ben ne olduğunu anlarım... arada da şifreli yazarım kısaltmalarla... :D :D
Ana Sayfa > Diğer > Sorular > Mansur Yavaş'ın el yazısı der susarım. El yazınız nasıldır? Güzel el yazısı yazan karşı cins etki ve ilgi alanınıza girer mi?
En İyi Cevaplar