İlkbaharı seviyor musunuz? İlkbaharı yaşayabiliyor musunuz?

Ben ilkbaharı çok seviyorum ama hiç yaşayamıyorum tadamıyorum çünkü hep evdeyim asosyalim dışarı çıkamıyorum her mevsim evdeyim ilkbaharı da diğer mevsimleri de eve kapalı geçiriyorum resimlere bakıp kendimi avutuyorum işte...
İlkbaharı seviyor musunuz? İlkbaharı yaşayabiliyor musunuz?
İlkbaharı seviyor musunuz? İlkbaharı yaşayabiliyor musunuz?
İlkbaharı seviyor musunuz? İlkbaharı yaşayabiliyor musunuz?
İlkbaharı seviyor musunuz? İlkbaharı yaşayabiliyor musunuz?
İlkbaharı seviyor musunuz? İlkbaharı yaşayabiliyor musunuz?
İlkbaharı seviyor musunuz? İlkbaharı yaşayabiliyor musunuz?
Cevapla