Diğer İlkbaharı seviyor musunuz? İlkbaharı yaşayabiliyor musunuz? ByCıLız Takip Et Master Yaş: 37 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 00 Yapay Zekaya Sor Ben ilkbaharı çok seviyorum ama hiç yaşayamıyorum tadamıyorum çünkü hep evdeyim asosyalim dışarı çıkamıyorum her mevsim evdeyim ilkbaharı da diğer mevsimleri de eve kapalı geçiriyorum resimlere bakıp kendimi avutuyorum işte... İlkbaharı seviyor musunuz? İlkbaharı yaşayabiliyor musunuz? Cevapla İş Soruları Sevgi Soruları Resim Soruları Beğen Paylaş Takip Et
spritum1 Takip Et Guru Yaş: 31 , eic 73% +1 yıl Seviyorum hem de çok seviyorum ama kahrolası alerji kaşınmak ilge geçiyor günüm 1 0 Yorumla
NaneliLikör_ Takip Et Xper 5 Yaş: 34 +1 yıl Çiçekler açtı kuşlar uçuyor börtü böcek bile mutlu 1 0 Yorumla
emre00 Takip Et Mentor Yaş: 41 +1 yıl Diğer konusunda 63,9b cevap paylaştı. En sevdiğim mevsim#emre00 1 0 Yorumla
En İyi Cevaplar