Diğer Bankaların doğum günü kutlaması saçma değil mi (Resimli)😂🤨? Jersinho Takip Et Xper 3 Yaş: 34 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 00 Yapay Zekaya Sor Bugün 4 defa doğum günümü kutlamış Spam a aticam artık. Ama siz kutlayabilirsiniz nomısızlar Bankaların doğum günü kutlaması saçma değil mi (Resimli)😂🤨? Cevapla Doğum Soruları Banka Soruları Resim Soruları Beğen Paylaş Takip Et
FakFeykır11 Takip Et Xper 5 Yaş: 34 +1 yıl bana küfür edecekler neredeyse o kadar düzenli ödediğim halde 0 0 Yorumla
Adigeaslim Takip Et Xper 2 Yaş: 36 +1 yıl Doğum günün kutlu olsun 😊 0 1 Yorumla Jersinho +1 yıl Teşkür Yorumla
En İyi Cevaplar