Grubun psikoloğuyum. Psikoloji ile ilgili sorularınız varsa alayım?

4. Sınıf psikoloji öğrencisiyim. 😃 Daha diploma yok ama psikolog sayılırım. Zaten okula para yedirerek kendi psikolojimi bozdum 😃
Güncellemeler
+1 yıl
tamam yeter bu kadar seans ücreti de yok xaten 😃
Grubun psikoloğuyum. Psikoloji ile ilgili sorularınız varsa alayım?
Cevapla