Nabıcam şimdi yardim?

başıma gelen gelene lütfen hemen kınamayın. ben im sevgilim vardı ve beni evlilik vaadiyle kandırdı. Bişeyler oldu aramızda sonra onla ayrıldık eşimle tanışıyorduk zaten ve evlendik. ve eşime anlattım o da önce den biri ile böyle olmuş zaten. genç lik zamanında bu denele eşitiz çünkü bu şey kadına da ayıp erkeğe de. Allah ıkisinde aynı günah diyor. ve evlendikten 2 hafta sonra hamile olduğumu anladım dedim 2 haftada nasıl hamile kaldım ama bebek 2 buçuk aylıkmış meğersem yani eski sevgilinden şimdi nabcsam kocama söylesemmi?
Güncellemeler
+1 yıl
bana kendinizi aşmadan. . yorum yapın. çünkü beni eleştirmek için önce mükemmel olmalısınız düzgün ce yorum yapmacakalar yazmasın
Güncellemeler
+1 yıl
eşimle tanışıyorduk derken. arkadaştık önce den sonrw aşık olduk anlamın da yoksa aramızda öyle aldatma yok
Nabıcam şimdi yardim?
Cevapla