+1 yılO nasıl oluyo hçya? Sen eski sevgilinle yattıkdan 3 gün sonra Yeni biriyle mi evlendn ak 😏
144 Yorumla- +1 yıl
hayır kardeşim . ben den ayrıldı ve gitti bend e eşimle o zaman kankayız bana ilanı etti 1 hafta sonrw ona sadeve ayrıldık demiştim. bana aşıkmış felan sonra bende evlendim onla çünkü beni geröerne sevdi ve kendi isteğimle 1 aya nikah yaptık. düğünü de yaza yapıcaktık zaten birlikte yaşamak için nikah kıydık.
- +1 yıl
Ozmn yapck bişy yok adama söyle kabul etmezse ayrıl
- +1 yıl
hayır o benden ayrılmaz ama o şerefsizinn bebeğini istemez nefret editor ondan. kesin yetim haneye verelim der ama bende onu ö dakika boşarım
- +1 yıl
Ozaman boşa çocuğu aldırma gibi bişey düşünme bence geç olmadan bunu düzelt
- +1 yıl
vallahi aslan givi 4 abim var bana da bebeğimde en güzel hayatı yaşatırlar birde babam dan kalan larım var.. abilerim beni korur kollar bebeğime de öz çoçuları gibi severler. .
- +1 yıl
Ama ömür boyu böyle olmaz Evlenmen gerekecek..
- +1 yıl
vallahi babam dan kalan arsam var dairem var. param var yani bebeğim in hepsi onun. dayıları neler verir orası ayrı tabi. şuanda tek düşüncem bebeğim kız olursa asla evlenmem. ama erkek olursa da evlenmem ama erkek olursa belji bie ihtimal seveceğim biri olursa
- +1 yıl
Sen önce hali hazırdakinden ayrıl.. Sonra illaki evlenirsin başka bir yol yok
- +1 yıl
yo evlenmem belki. öyle deme. benim yengem öldü amcam kaç yıldır evlenmiyor evlenmedi bende evlenmem vallahi bie erkeğe ihircaım yok sadece bebeğim
- +1 yıl
bir karşı cinse ihtiyaç olur her zaman Onun sıcaklığı sahiplenmesi şevkati..
- +1 yıl
vallahi. ben öyle düşünmüyorum ben bir erkekle doğmadım bir erkeğe ihtiyacım olsun
- +1 yıl
Bekara karı boşaması kolay derler 😂 ileride görürsün😏
- +1 yıl
bekar değilim ki şu an ayrıca belji kocam çoçuğu kabul edecek
- +1 yıl
Umarım..
- +1 yıl
aşık bana nç
- +1 yıl
Bebek varsa arada o belli olmaz
- +1 yıl
işte aşık bana bebeği o pisliğin çoçuğu diye istemez belji yetim haneye bırakalım der belki ven de onu boşarım kendim bakarım bebeğim e
- +1 yıl
Senin yaşın doğru mu?
- +1 yıl
hayır 20 benim yaşım
- +1 yıl
yazmasınlar diye böylr büyük yaptım
- +1 yıl
20 yaşında neler bu ya😒
- +1 yıl
yani babamı kaybettim geçen sene. ve o kadar yalnızdım ki ilk o karşıma çıktı ona sarildim yaralarımı sarsın diye daha fazla açacağını bilemezdim. ilk başta abilerime anlatmalıydım o 'nun adiliğini şimdi. o zaman görürdü o şimdi de anlarsam görücem gününü zaten.
- +1 yıl
Kötü..😑 bunca şey yaşamak sonrası..
- +1 yıl
kocama söyledim kardeşim
- +1 yıl
Ee sonuç?
- +1 yıl
ilk hamileyim dedim çok sevindi ama dedim sana anlatmıştım ya. işte bebek malesef ondan dedim. 2 buçuk aylık fark etmedim. dedim zor oldu söylemek ilk şok oldu. sonrw ben istersen boşanırız dedim. biraz sustu sonrs ben konuş dedim. o da farzettim ki dedi sen bir dul dun ben de seni aldım ve bebeğin de bebeğim desi. sevdiğim kadından dedi babalık yapmak la değil sahip çıkmak la olur dedi ben şok oldum. ve o bizim bebeğimiz dedi. kendi kanım gibi seve3im. dedi ama ben tam emin değilim.. ben bebeğimin gerçeklerle yaşamasını isterim ayrılabilirim ve yeni bir hayat
- +1 yıl
Biliyosn ilerde sorunlar yaşayacaksn ama..
- +1 yıl
bilmem benim rahmetli babamın 2 tane evlatlığı vardı. yetimhaneden almıştı. bizden ayırmazdı onları ikiisdr oğlandı onrs onlar büyünce onlara para verdi ve onlar işlerini kurdular birinin şimdi mağaza zinciri var diğerinin. bilmiyorum ama babam onları bizim gibi sevdi. belji koxam da onu çok sever aynı babam gibi
- +1 yıl
Umarım öyle olur
- +1 yıl
eğwr bebeğime bir kere kötü baktığını dahi götğrsem onu boşarım. ama arkadaşım ne olursa olsun o adam onun babası ara şöyle dedi ama bilmiyorum
- +1 yıl
Bence de söylemelisin Hakkı var sonuçta
- +1 yıl
yani eski sevgilimle aratıp söylemeliymişim ama l
- +1 yıl
hakkı yok o beni bırakıp gitti ne hakkı?
- +1 yıl
Senin eski sevgilini arayıp söylemen gerekiyor
- +1 yıl
Onu ilişkiye gitmeden önce düşünecektn 😒
- +1 yıl
bebeğim. benim hakkım sadece. ve dedesinin bana bıraktığı herşeu onun. ve eğer kocam onu çok severse. onun zaten çok iyi bir babası olucak ama eşim zaten büyün çoçuları çok seviyor. ve onun 4 tane dayısı var onu gözü givi sevecek. birde annesi vat uğruna ölecek. onun o pisliğe ihtiycı yok
- +1 yıl
Sonuçta onun babası bunu bilmek hakkı
- +1 yıl
alakası yok bunu asla anlayamassın. bu ilişki meselesi değil. . bazen evlilerse bile bazı babalar bile hak etmez
- +1 yıl
O zMN onunla yatmayacaktn😒 off aman banane ya ne yaparsan yap
- +1 yıl
eğer bilirse bir araya gelmek ister emin ol çünkü o böyle biri. kötü biri ama kanından canından olan birinin başka birinin babalık yapmasını istemez onu tsnıyroum ama ben şu an yanımda olanı tanıyorum
- +1 yıl
İyi naparsam yap ya ilerde yaşayacakların için bişey diyemem
- +1 yıl
ve seviyorum ama o piskik eğer bebeği duyarsa. kesinlikle ya bir araya gelmek ister ya da çoçuk ta hak iddia eder okulu için gitti yurt dışında okulunu tercih etti birde giderken beni bekle diyor köpek
- +1 yıl
şimdi. ki eşimi seviyorum ben. artık
- +1 yıl
Ya iyi nasıl istiyosn öyle yap
En İyi Cevaplar
Gizli Üye(25-29)+1 yılAbi şu an o kadar kötü durumdasın ki... korunmadınız mı ya sene olmuş 2019
03 Yorumla- +1 yıl
ben biraz cahildim o zaman beni kandırdı. bendr safım beni seviyor sandım. işte ne bilirim korunmak hiç ona kadar birini löpmedim bile
Cevap sahibi+1 yılKaç yaşında oldu bu olay
- +1 yıl
20 yaşımda oldu. yani 3 ay önce oldu. ve ben o kadar veni terk esince depresyona girdim ki. eşim de bana 2 hafta sonrw evlenme teklifi etti bende kabul ettim
+1 yılSöyledinlzmi eşinize umarım tepkisi sert olmamıştır
04 Yorumla- +1 yıl
söyledim. ilk başta şöyle odlu ben hamileyim dedim şok oldu kendinden sandı ama sonrw o şerefsizzden dedim. sonra biran böyle vurulmuş givi oldu elini başına koydu ve ben istersen hemen boşanalım sana onun çoçuğu nu kabul etmek zoeudns değilsin dedim sonrw sustu biraz bende cevap ver dedim. ve yüzü kırıp kırmızı bir şekilde bana. farzettim ki sen dul dun bende sen le evlendim çoçuğun çoçuğum o sevdiğim kadının bebeği dedi babalık yapmak la değil sahip çıkmak la olur dedi. ve ben onu evlâdım bilicem dedi. ama ben yine de belki ayrılırım bebeğimin vu gerçeki bilmesi kazım. ama arkadaşım eski sevgilisi ara dedi. bilsin hakkı dedi. eğer bile çoçuk olduğunu tekraa bir araya grlmek ister ama o benim bebeğimi de beni de hak etmiyor hakkı de il sadece. benim bebeğimin bir tane babası var o da kocam.
- +1 yıl
ama zamanla kocsm ne bilirim sevgiziz davranırsa direk boşar bebeğimi alırım ama koxam her çoçuğu çok seviyor inanıyorum ki. benim bebeğimi özü bilicek ve baja asla ona söyleme bebeği yani eskime söyleme dedi dava açar dedi
- +1 yıl
Sevindim adınıza çocuğu eşiniz kabullenmiş biyolojik babanın bilmesine gerek yok ama yinede siz bilirsiniz mutluluklar
- +1 yıl
demem zaten. canım evladım o benim. eşim beni sevdi. ve onu da sevddi.
+1 yılsakin küsme aşka
10 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
12Cevap
+1 yılBence şu an bile zaman kaybediyosun durumu açık açık anlat eşine, olumsuz bir cevaba da hazırlıklı ol.
03 Yorumla- +1 yıl
ölümsüz olacak sanmıyorum. ama işte. bazısı yuttur diyor ama ben anlatırım. beni seviyorsa kabul eder aldır ya da babasına verelim derse onu boşar babamdan kalanları satar bebeğime bakarım onun aslan gibi 4 tane dayısı var bana da bakarlar çoçuğu mada şükür olsun
- +1 yıl
Bence çoğu erkek böyle bir durumu olumlu karşılamaz, yani cok zor bir karar bu. Yutturmakmi? Anlamicak kadar saf degildir eşin
- +1 yıl
yututurmam zaten. söylerim bu akşam bana aşık da eğer bebeği ister ha bana açıksa ve o pisliğin bebeği olduğu için yetim haneye bırakalım derse onu ben boşarım anında ve bebeğime bakarım aslan givi 4 abim var
Aldirma bebegi. Sahip cik ona. Bide tobe et. Etki Allah seni bagislasin ve o cocugun masumun hatrina seni koruyub kollasin
00 Yorumla
+1 yılSiz umrumda değilsiniz de bebeğe yazık... Bir şeyleri düşünmeden mantıksız işler yaparsanız böyle sonuçlar çıkıyor işte ortaya.
01 Yorumla- +1 yıl
cahildim kardeşim zaten saf bir insanım ben. hekrese inanıyorum tabi artuk değilim o ayrı. ve bebeğim çok şanslı. çünkü benim eşim onu istemse bile ona gözü givi bakıcak 4 tane dayısı var benim abimler ne onu ne beni sahipsiz komaz
şunu bilmek isterim. evlenmenize 2 hafta kala eski sevgilinle birlikte olmuşsun o zaman?
00 Yorumla
+1 yılBuradakilerin sana yardımcı olmasını bekleme derim.
00 Yorumla
+1 yılkötü olmuş anlat ona hemen, aldırma imkanınız varsa aldırın,
014 Yorumla- +1 yıl
aldırmam asla benim saflığımın bedelini o küçğk can ödeyemez. eşime derim beni seviyorsa kabul eder istemess3 alır bebeğimi kendim çeker gider bakarım
- +1 yıl
aldırmayabilirsiniz sizin kararınız , ama siz başkasıyla evlisiniz, çocuk başkasını, öz babası çıkıp gelmezmi çocuğumu ver diye, o zaman ne olacak, eşin kabul etse bile sonu zor, kabul etmese çekip gidersin, eski sevgilin kabul edecek mi seni çocuğunu, ya da yalnız mı büyüteceksin ailen nediyecek bu işe
- +1 yıl
o şerefsiz beni bırakıp taaa. yutrdışa gitti
- +1 yıl
iyi o zaman eşinle konuşun sonuca bağlayın ,
- +1 yıl
eşim le konuşsam işte yok bebeği yetim haneye bırak derse onun hayayına oynarım. boaşrım be bebeşime bakatrom
- +1 yıl
bu sizin kararınız ne diyeyim
- +1 yıl
vallahi benim bebeğimin 4 tane dayısı aslan givi abilerim vat benim ne bebeşim sokakta kalır ne de ben şükür olsun
- +1 yıl
peki hakkınızda hayırlısı olsun
- +1 yıl
kocama söyledim
- +1 yıl
Sonuç
- +1 yıl
söyledim. ilk başta şöyle odlu ben hamileyim dedim şok oldu kendinden sandı ama sonrw o şerefsizzden dedim. sonra biran böyle vurulmuş givi oldu elini başına koydu ve ben istersen hemen boşanalım sana onun çoçuğu nu kabul etmek zoeudns değilsin dedim sonrw sustu biraz bende cevap ver dedim. ve yüzü kırıp kırmızı bir şekilde bana. farzettim ki sen dul dun bende sen le evlendim çoçuğun çoçuğum o sevdiğim kadının bebeği dedi babalık yapmak la değil sahip çıkmak la olur dedi. ve ben onu evlâdım bilicem dedi. ama ben yine de belki ayrılırım bebeğimin vu gerçeki bilmesi kazım. ama arkadaşım eski sevgilisi ara dedi. bilsin hakkı dedi. eğer bile çoçuk olduğunu tekraa bir araya grlmek ister ama o benim bebeğimi de beni de hak etmiyor hakkı de il sadece. benim bebeğimin bir tane babası var o da kocam.
- +1 yıl
Hmm iyi bakalım inş sonuda iy olur
- +1 yıl
em küçğk bir sevgisizlikte boşarım. söyeldim bunu
- +1 yıl
Hmm iyi yapmışsın
- Diğer konusunda 591 cevap paylaştı.
+1 yılhobaaaaa çok kötü bir durum
03 Yorumla- +1 yıl
kocama anlatıcam eğer bebeği ver derse. yasa yetim haneye bırak onu hemen boşarım bebeğime kendim bakarım
- +1 yıl
nasıl oluyor da birinden ayrılıp hemen 1 ay sonra başkasıyla evleniyorsun anlayamadım
- +1 yıl
şöyle eşimle biz arkadaştık çok yakın. sonrs ben bu ibneee ile ayrıldım eşime dedim. o da 1 hafta sonrw bana ilanı aşk etti meğer bana aşıkmış hep bende nikâhı şimdi yapalım birliktr yaşatalım düğünü yaza yaparız dedim çünkü kendimi yalnız ve onun sevgisine ihtiyaç duydum sonra hamile olduğumu anladım. 2 haftası evliliğin dedim ben 2 haftada nasıl hamile kaldım meğersem 2. 5 aylıkmış
Diğer konusunda 8,4b cevap paylaştı. Kocana söyle her şeyi.
010 Yorumla- +1 yıl
söyliycrm zaten eğer bebeğimi. istemesse boşanırım kendim bakarım bebeğime
- +1 yıl
benim 20 eşimin 25 .
- +1 yıl
etmese bile boşar onu bebeğime bakarım kendim
- +1 yıl
yazarım vallahi en önemli bebeğim yeni bir hayat benim sevgim artık onun. varım yoğunm aslan gibi 4 abim var vallahi ne beni ne de yiğenleeini sahipsiz komazlae
- +1 yıl
kocama söyledim abi
- Diğer konusunda 12,1b cevap paylaştı.
+1 yılAldirma zamani geçmiş mi😕😕
014 Yorumla- +1 yıl
eveet ama aldırmam da asla bir cana kıyamaz o benim saflığımın bedelini. ödememeli ben ölmeliyim o yaşamalı.. kocama desem ni biri yuttur dedi
- +1 yıl
Ama sureyi gecmemis ki.. 4 aya kadar alinabiliyordu
- +1 yıl
gerçekten mi ben dahs doktora gitmedin henüz ben 2 ay dite biliyorum
- +1 yıl
ama ne okursa olsun bebeğimi aldırmam benim saflığımın bedelini o ödeyemez eşime söylerim eğer babasına verelim ya da aldır derse onu direk boşarım ve babamdan kalanları satar bebeğime bakarım aslan gibi 4 tane dayısı var abilerim ne beni nede bebeğimi açta açıkta bırakmaz şükürmolsun
- +1 yıl
Yasalara gore 2 ay olabilir😕
- +1 yıl
Bilmem ya zor durum babasinin yerinde ben olsam istemezdim herhalde 😕
- +1 yıl
olsun istemezse istemesin. ne gerçek babasına ne de kocama vermem onu aslan gibi 4 abim var benim saçımın teli değilse can alır cam verirler
- +1 yıl
Senin adına sevindim ama esini sevmiyor musun
- +1 yıl
seviyorum ama bebeğim by benim. küçük daha. onu n benim saflığımı ödemeye hakko yok.
- +1 yıl
Ne diyim Allah mutlu etsin inşaallah o bebek de ortalarda harap olmaz
- +1 yıl
ya benim o 4 yane abim var ne harab olması o çok şanslı onun onu evladı gigi sevecek adaletli dayıları var
- +1 yıl
İnşaallah öyledir
- +1 yıl
öyle canım ve babamdan kalan arsam dairem ve paralarım var ve 2 yıllık protez mezunuyum girer laborotora ayda 4 bin maaşla bebeğime bakarım ama eminli abim benim çalışmamı bile istemez. biz varken bacımızı çalıştırmamız uygun olmaz der
- +1 yıl
yani çalışmak istersem çok bişey demezler ama para için çalışmama izin vermez ler.
+1 yılSöylemekten başka çare yok
01 Yorumla- +1 yıl
söylerim. eğer bebeği işemezse boşanır kendim bakarım
Gizli Üye(36-45)+1 yılVay be hemen aldır çocuğu delirdin herhalde
015 Yorumla- +1 yıl
aldırma sürem geçti ve asla aldırmam benim saflığımın bedelini o ödeyemez. asla. ben öliyim ama o yaşasın. ve eşime söyliycrm beni gerçekten seviyorsa kabul etsin olmassa alır bebeğime babamdan kalanları satar bakarım.
Cevap sahibi+1 yılYapma be hayatını mahvedersin damgalanırsın üstelik evlindiğin adamada yazık
- +1 yıl
ya bebeği babasına ver derse. ne yaparım. ben beni gerçkten seven benim parçamı da sever. aslan givi 4 tane dayıısı var benim bebeğimin. ne beni nede evladımı sokakta koymazlar. başının üstünde taşıtlar emin oş
Cevap sahibi+1 yılİyide sende başını öne eğecek bir şey yapmışsın dayın ailen sana çok kızar
- +1 yıl
ne? evet bir hata yaptım kabul ama
ailem bana çok düşkün. kızarlar ama sonra hemen bağrına basarlar. ve benim dayım yok bebeğim adına dayı dedim benim adıma onlar abilerim şurda saçımın teli bükmüşse gelirler be eğer o beni kandıan şerefsizi bulur ona hesabını ödetşrker.
Cevap sahibi+1 yılYanlış yazmışım abilerin diyecektim
- +1 yıl
ben en başta hata ettim gidip abimlerime söylicektim abi beni kandırdı diye sevdim dite bak o şerefsiziii olduğu delikten. çıkarmıyorlarmuydı
Cevap sahibi+1 yılEe git söyle o zaman
- +1 yıl
önce kocamla konuşucsm. eğer bebeği yetimhaneye burak derse. boşarım. zaten babam dan kalan arsam dairem ve param var. abimlere giderim anlatırım ve ilk kızlaelae neden en baştan demedin ve nasıl seni kaldırmasına izin verdin. sonrs kandırdı neden demedin derler sonra hemen bağrına basarlar ve o şerefsizinb hayatına oynarlar ve kocam a da yazılar olsun sana ne yeğenimin ne kardeşimin sana ihtiyacı yok derler ve biz lere bie kişi kaf edemez. baş üsünde taşırlar
Cevap sahibi+1 yılTm böyle yap o zaman ama haber ver banada merak ederim
- +1 yıl
veririm ya
Cevap sahibi+1 yılAllah yatdımcın olsun hangi şehirdw yaşıyorsun sen
- +1 yıl
İstanbul ama aslen. mersinliyim
Cevap sahibi+1 yılBende adanalıyım memnun oldum
- +1 yıl
anladım.
Gizli Üye(36-45)+1 yılEskisiyle 2,5 ay önce mi yapmıştın
015 Yorumla- +1 yıl
eşimle arkadaştık biz. ben o şerefsiz le ayrıldım. sonrs eşim arkadaşım di o zaman dedim ayrıldım diye ve bana 1 hafta sonrw kocam ilânı aşk etti meğersem vbende hemen nikah kıyalım dedim o da tamam dedi 1 aya nikah kıydık sonra. yaza da düğün yapıcaktık birlikte yaşamak için nikah kıydık ilk
Cevap sahibi+1 yılİlişki hamile kalma zamanına mı denk geldi diyom önceki ile
- +1 yıl
3 kere birlikte olmuştuk o pisliklee ve ben koruma felan bilmem. sonrs hamile odlupum anladım kocamdan sandım meğer bebel 2 buçuk aylık imiş ben şok oldum sonradan aklıma geldi o pislikk
Cevap sahibi+1 yılPeki bu arada adet olmadın mı 2 ay
- +1 yıl
ha işte ben adet olurum evlenince diye adet geçiktirici aldım ve zaten düzensiz oluyordum ben karışık kuruşuk bazen çok bazen az bazen 15 günde bazen 1 buçuk ayda. değişiyordu takmadım ama hamile olduğumu nerden bileyim
Cevap sahibi+1 yıl😔😔😔 eğer eskidense eşine soylemelisin
- +1 yıl
zaten diyicem istemezse yok yetim haneye bırak derse direk onu boşar bebeşime bakarım
Cevap sahibi+1 yılKararı önce o versin. Sen ona göre bir yol cizersin
- +1 yıl
ya ben tahmin ettim. yetim haneye bırakalım der ama bende onu boşarım o zaman bebeğim bakarım kendim
- +1 yıl
4 tane aslan givi abim vat anlatım önce o bana zarar veren ibneyiii bittirir sonra da bebeğimi de beni de baş üstünde taşıtlar mein
Cevap sahibi+1 yılBunlara gerek kalmaz umarım
- +1 yıl
konuştum kocamla
Cevap sahibi+1 yılNe tepki verdi
- +1 yıl
söyledim. ilk başta şöyle odlu ben hamileyim dedim şok oldu kendinden sandı ama sonrw o şerefsizzden dedim. sonra biran böyle vurulmuş givi oldu elini başına koydu ve ben istersen hemen boşanalım sana onun çoçuğu nu kabul etmek zoeudns değilsin dedim sonrw sustu biraz bende cevap ver dedim. ve yüzü kırıp kırmızı bir şekilde bana. farzettim ki sen dul dun bende sen le evlendim çoçuğun çoçuğum o sevdiğim kadının bebeği dedi babalık yapmak la değil sahip çıkmak la olur dedi. ve ben onu evlâdım bilicem dedi. ama ben yine de belki ayrılırım bebeğimin vu gerçeki bilmesi kazım. ama arkadaşım eski sevgilisi ara dedi. bilsin hakkı dedi. eğer bile çoçuk olduğunu tekraa bir araya grlmek ister ama o benim bebeğimi de beni de hak etmiyor hakkı de il sadece. benim bebeğimin bir tane babası var o da kocam.
Cevap sahibi+1 yılHaber falan verme sakın serrefsize
+1 yılSöyleme lan malmisin
06 Yorumla- +1 yıl
yutturiyimmi bebek senin diye
- +1 yıl
Ayrilsin istiyorsan soyle
- +1 yıl
hayır. anlatıcam herşeyi eğer bebeği yetim haneye bırak derse anında boşar bebepime bakarım
- +1 yıl
Kafa yok bence sende
- +1 yıl
anlattım ve sahip çıkıcam sana da bebeğine de dedi. babalık yapmak değil sahip çıkmaktı3 dedi ayrıxa eğer. istemeseydi babam san kalmış evim arsam bir sürü de param var mesleğinde ona mi kaldım son olarak. birde 4 tane aslan givi abim vat evellakkah bana da bebeğimi de sahipsiz bırakmaz lar.
- +1 yıl
Ben olsam istemezdim çocuğu aldır derdim yinede bu senin bakis acin ayni durumda sen olsan sende istemezdin
+1 yılSöylemelisin tabiki.
03 Yorumla- +1 yıl
ne demeliyim? bebeği babasına mi vericez nasıl olacak bir yardım
- +1 yıl
Bebeğin babasıyla da eşinle de konuş. Ortak kararı alın
- +1 yıl
Bizim dememizle olacak bir şey değil bu.
İlişkiye bak dizi film 😂
00 Yorumla
+1 yılHahhahahahahahaha
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılSöylemen lazım
09 Yorumla- +1 yıl
ya bebeği babasına mi vericez nasıl yapıcaz
Cevap sahibi+1 yılBunu eşinle konuş, aldırmak için de geç, belki bebeği kabul eder. Madem aldatma yok, seni seviyorsa onu da kabullenir. Eski sevgilin istemez ki bebeği, zaten sana düşer bakmak
- +1 yıl
eğer kabul etmesse be n gönderirim onu
Cevap sahibi+1 yılKabul etmezse seni de istemez zaten, yakınlarından yardım görürsen ne ala
- +1 yıl
ya o bana kabul etmesse bile yetimhaneye verelim bandına verelim der. ve benim 4 yane aslan gibi abim vat. evellah bana da bebeğimi de baş üstünde taşıtlar
Cevap sahibi+1 yılDeğil mi ama bir mesleğin de varsa başta zorlansan da oturtursun düzenini
- +1 yıl
protez mezunuyuö laboratuara girebilirim ve aynı zamanda babamdan kalanlar var
Cevap sahibi+1 yılŞimdi sıkıntılı da olsa bir şekilde çözüm bulacağına eminim. Kolaylıklar diliyorum
- +1 yıl
buluruz. ya. bebeğim önemli. şyab
+1 yılBu ne genişlik.
10 Yorumla
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar