Arkadaşlar yardım edin lütfen ben trans erkeğim bu zamana kadar spor hocam yapıyordu iğnemi eczaneler saglik ocakları yapmıyor iğneyi rusyanın kullanıyorum. İğne yapmayı yeni öğrendim geçen hafta ilk iğnemi vurdum acımadı dün akşam iğnemi yaparken acıdı hala acıyor ben iğneyi sokuyorum elim yetişmiyor diye arkadaşım geri piston çekip basıyor dün geri piston çekerken kan gelmedi eli titriyordu iğne birazı kalçadan çıktı tekrar soktum ve damara denk gelebilir diye tekrar geri piston yaptrdm öyle boşalttı iğneyi iki kere gir cik yaptı ve iğne kalcam çok ağrıyor ama ayağımı rahatlıkla oynatabiliyorum ağrı olmuyor. Kalcam neden ağrıyor sizce?
Güncellemeler
+1 yıl
Otomatik duzeltme yapilmis sustanon kullaniyorum
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar