Trans erkeğim kendime igne yapmasını yeni öğrendim ve kalcam çok acıyor neden?

Arkadaşlar yardım edin lütfen ben trans erkeğim bu zamana kadar spor hocam yapıyordu iğnemi eczaneler saglik ocakları yapmıyor iğneyi rusyanın kullanıyorum. İğne yapmayı yeni öğrendim geçen hafta ilk iğnemi vurdum acımadı dün akşam iğnemi yaparken acıdı hala acıyor ben iğneyi sokuyorum elim yetişmiyor diye arkadaşım geri piston çekip basıyor dün geri piston çekerken kan gelmedi eli titriyordu iğne birazı kalçadan çıktı tekrar soktum ve damara denk gelebilir diye tekrar geri piston yaptrdm öyle boşalttı iğneyi iki kere gir cik yaptı ve iğne kalcam çok ağrıyor ama ayağımı rahatlıkla oynatabiliyorum ağrı olmuyor. Kalcam neden ağrıyor sizce?
Güncellemeler
+1 yıl
Otomatik duzeltme yapilmis sustanon kullaniyorum
Trans erkeğim kendime igne yapmasını yeni öğrendim ve kalcam çok acıyor neden?
Cevapla