AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar Ne Diyor
Hiç öldürmedim ya çok korkarım😂
Böööö :D
Öldüremem ki bütün hayvanlardan korkuyorum
Böcek fobim var hiç birini öldüremem o yüzden
hiç biri. gördüğüm an kaçıyorum.
Salyangoz sanırım etrafına tuz döktüm pişmanım
Öldürmedim böcek filan
Kırkayak akrep falan
Yok artık daha ne olsun genelde kadınlar çok korkar sen baya cesurmuşsun :D akrebi nerede gördün çok mu küçüktü? Ve kırkayak bir türü uzun ince kabuğu inanılmaz sert ve hayvan dokuz canlı resmen öyle miydi karşılaştığın?
Evet sert kabuklu bişeydi akrep de bizim köyde çok var kimisi örümcek kadar küçücük kimisi de büyük oluyor
Ya peki son zamanlarda falan hatırladığın en büyük akrep yaklaşık ne kadardı, nasıl bir şeydi ve onu tam olarak nerede görüp nası öldürdün? Ama ''vurdum öldü'' diye değil, nerede gördün nası yaptın kaçmadı mı falan olayı baştan sona detaylı anlat pls nası yaklaştın nası öldürdün falan.. adamlar çok dayanıklı ve hızlılar akrepler kolay kolay ölmez... özellikle öldürme anı çok önemli.. süpürge tel süpürge değil mi bildiğimiz!! o akrep için çok yumuşak değil mi sana saldırmaya çalışmadı mı? Baştan sona anlat lütfen kafamızda deli sorular :D
Çok büyük değildi serçe parmağım kadardı odada tam arkısında gördüm kuzenim kardeşim falan da vardı kapı da kapalı dışarı da çıkamıyoruz ama hareket etmiyordu zaten vurmayla ölmez akrepler taşla falan ezicen ya da yakıcan telefonu içerdekileri aradık ama kimsede giremiyo çünkü kapı o kadar açılmıyo araladık biraz maşa verdiler alın sobaya atalım diye oda da kimse bulaşmak istemedi ben aldım sonra da sobaya attım
Hayvanı diri diri yakmışsın yav resmen!! Hepsini bu şekilde mi öldürdün?
Hepsini ben öldürmedim genelde babam amcam falan öldürür
Kırkayağı nasıl öldürdün peki o da çok dayanıklı normal bir yöntemse onu da anlat pls ama baştan sona akrep gibi
Yoo ona baya terlikler vurdum ölmedi bidaha vurdum falan zaten sonra yine başkası devraldı
Çekirge 😱😱
En büyüğü o muydu? Peki genelde çok korkulan hamam böceği, kırkayak vs gibi olanlardan neler var?
Anam öldürür ben korkarim
Hahhaha korkulur mu ya? :D
Öldüremem öldürtürüm😀
Çok öldürdüm.
Tamam da hangileri ama genelde korkulan normale göre büyükleri kastediyorum.. ufak tefek minicik böcekleri değil!
Heyy cesurlar susmasın pls :D
Fare, kırk ayak, hamam böceği falan öldürdüm.
Yok artık bunlardan korkmayan tek kadınsın heralde :D Fare minik fındık faresi miydi yoksa bildiğin kocaman lağım faresi mi?
Fare
Fareden korkmayan tek kadınsın heralde tebrikler :D küçük fındık faresi miydi yoksa bildiğin kocaman lağım faresi mii!!
Yanlışlıkla basarak öldürdüm bahsetmek istemiyorum her tarafıma kanı fışkırmıştı
Öff bilseydim zaten sormazdım.. Bazen öyle şanssızlıklar olabiliyor maalesef ben zaten isteyerek, bilinçli olarak yaptıklarınızı soruyorum.. Peki genelde kadınların çok korktuğu hamam böceği, kırkayak vs gibi olan haşerelerden neler var öldürdüğün, bunlardan korkar mısın?
Tarantula
Atomu parçalamayı bırakıp yanıtladığınız için teşekkür ederiz!! Şimdi sizin holdingde de işler yoğundur, bizim gibi işsiz değilsiniz sonuçta!! Ohaa tarantulayı nerede gördün ve genelde çok kadınların çok korktuğu hamam böceği, kırkayak vs gibi olanlardan öldürdüğün neler var, korkar mısın onlardan?
Rica ederim ne demek. Sizler bizim islerimizden daha onemli. Holding benim. islerimin yaninda halt etmis😊Valla onlar artik siradan benim icin o kadar urkutmuyor Tarantuladan sonra. Koyde gormustum rutubetli yerlerde cok oluyorlar ve baya zehieli bir bocek bilginiz vardir eminim az cok. Ev trrligini basmistim 3 kere vurdum olmemisti hala yuruyordu korkunc biseydi.. kirkayak falan pek gormuyorum buralarda
Buralar da sizinle daha güzel efemm:)) Ya hakkaten tarantuladan korkmayan tek kadın olabilirsin? Onu nası öldürebildin çok dayanıklı değil mi onlar ''ama vurdum öldü'' diye geçiştirme olayı anlat.. Üstelik onlar zehirli sana saldırmaya falan çalışmadı mı? Bir de ayağınla mı bastın çılgın sokabilirdi seni!! Ve onlar çok iyi ölü taklidi yapabiliyor saatlerce hareketsiz kalarak sen onun öldüğüne emin misin?
Evet tamamen olduklerinde kuculup minnacik oluyorlar biliyorum ölu taklidi yaoabildigini. Korkmadigimi kim soyledi? Ama korkup kacarsam yine karsima cikar bir sekilde yok etmek lazim baskalarina zarar veremesin diye
Vay bee kendini milletine adayan holding sahibi, atom fizikçisi :D ne kadar fedakarsın !! :D ya ciddiyim nası öldürdün kolay ölüyorlar mı hemen üstüne falan bastım deme !! bundan erkekler bile ürkebilir, zehirli sonuçta!
Yahu korkunun ustune gitmezsen yenemezsin dostum! Kolay olmedi 3 4 kere terlikle elime alip vurdum uzerine kaciyoedu 3cude biraz durdu 4 cude cok sert vurdum şakadanak kali verdi yerde suyu cikti iyk alip attim disari😂😂 olmediyse de can cekismistir bir sure ama yuruyemezdi o halde eminim. Baya da buyuktu ay aklima geldi tuylerim urperdi su an😐
Hazır bu kadar kalabalıkken sana bir plaket töreni falan yapalım diyorum :D Korkusuz şövalye misin nesin :D Ya son olarak bu tarantula dışında son zamanlarda falan hatırladığın en büyük hamam böceğini nerede gördün nası öldürdün onu da anlat.. Ama ''vurdum öldü'' diye değil her şeyi bir arada baştan sona yaz.. Nerede gördün en önemlisi nası öldürdün en son vaziyet neydi falan!! Ama finale yakışır şekilde olsun bayan korkusuz şövalye :D
Hayirdir ya son gunlerde baya herkes ovuyo beni anlamadim olcem mi acaba😅ve sen niye bu kadar vahsicesine orumcek olumlerini merak ediyosun derin derin hayirdir😂sanki belgesel cekiyo bide detay istiyo eig secmiceksin ki niye detay veriyim gir eig verdikleribe sor anlatsinar gorduysem de soylemem hıh😄
Ya yazıklar olsun tüm övgülerimi geri çekiyorum!! :D ya sen neymişsin böyle!! Yalandan bir soru sorup eig seçersem sabaha kadar cevaplatırım ama bilmiş ol :D
Yalandan bir soruya cevap verecegimi kim soyledi😄
Ne olacak eig senin için dünyadaki her şeyden, herkesten daha önemli değil mi? Eig'siz bir hayat daha düşünemeyen ben miyim? Aldığın nefes eig.. Sağın eig solun eig..
Ahahaha seni kizdirmak cok kolay ama eglenceli degil. Hayati bu kadar ciddiye alma tadini alamazsin o zaman😄
Bunu ciddi yazdığımı düşünmen senin her şeyi çok ciddiye aldığını gösterir :D Hatta ilk yorum yaptığımda da eig diye tutturmana rağmen biraz ciddileşir gibi yaptım.. sen de hemen golü yedin, koşarak geldin buraya :D Bu ne eig zaafiyeti kardeşim çocuk musun sen? :D Eig, çocuk.. çocuk eig.. eig eig çocuk !! Eig çocuk eig.. çocuk çocuk.. eig :D :D
Kırkayak
Kırkayaktan korkmayan tek kadın alkışlıyoruz :D kırkayak değil de bunların ince uzunu var çıyan deniyor üstü resmen zırh gibi o kadar sert ki öyle olanlarla karşılaştın mı hiç!!
Allah karşılaştırmasın
Yani aminn:)) kadınlar genelde çok korkuyor biliyorsundur hatta çığlıklar falan sen hemcinslerine göre cesurmuşsun bu konuda!! Peki o kırkayak büyük müydü onu nerede gördün ve nasıl öldürdün? Ama “vurdum öldü” diye geçiştirme baştan sona detaylı anlat nerede gördün nası yaptın falan çünkü çok hızlı ve dayanıklılar normal böceğe göre.. Baştan sona anlat işte kafamızda deli sorular :D diğer türlü taktik anlamında bir işe yaramıyor:)
Çeşitli çap ve ebatta öldürdüm ama sayı veremem. Köydeki evimizde rutubetten ötürü her yerden çıkıyorlardı. Elektrikli süpürge olur, terlik olur, tüy toplayıcı yapışkan olur o esnada yakında ne varsa artık.
Elektrikli süpürgeyle ölmezler ki torbada yaşamaya devam ediyorlar!.. Tüy toplayıcı yapışkanı da ilk kez duydum:)) Ya işte son zamanlarda falan hatırlayıp öldürdüğün en büyüğü anlat lütfen.. Yaklaşık ne kadardı? Piyasada korkmayan yok gibi ki erkekler bile çekiniyor bunlardan.. Ama vurdum öldü diye geçiştirme lütfen.. adamlar böcek ilacıyla gargara yapıyor resmen ve çok hızlılar hemen pıtı pıtı kaçıyorlar... Neden anlatmadığınızı da anlamıyorum sanki çok ayıp, yüz kızartıcı bir şey soruyoruz:((
Cesur olanlar neden susuyor zaten oldukça sınırlı sayıdasınız çok mu zor bir şey istiyoruz acaba sizden?
Akrep😂
Yok artık akrepten korkmayan kadın mı var :D Çok mu küçüktü?
Evet küçüktü
Ya peki onu tam olarak nerede görüp nası öldürdün? Ama ''vurdum öldü'' diye değil, nerede gördün nası yaptın kaçmadı mı falan olayı baştan sona detaylı anlat pls nası yaklaştın nası öldürdün falan.. adamlar çok dayanıklı ve hızlılar akrepler kolay kolay ölmez... özellikle öldürme anı çok önemli.. Hangi renkti? Baştan sona anlat lütfen kafamızda deli sorular :D
Ayakkabılarimi giyiyodm baktım ayakkabima giricek sari renkti ayakkabimla öldürdüm çıtır çıtır ses geldi uff niye hatırlatttn😂😂😮😮
Yuhh oraya kadar nasıl gelmiş!! Ayağını falan sokmaya çalışmadı mı ya niye o kadar yaklaştın hiç saldırmaya çalışmadı mı çok zor ölmüyorlar mı ayağında ne vardı ki? Yav iyi ki öldürme anını detaylı anlatın dedik.. her gün akreple karşılaşmıyoruz ki arkadaş merak ediyoruz!
Akrepppp😨
Yok artık akrepten korkmayan kadın mı var :D Çok mu küçüktü?
Küçük öldürdüm Büyük görsem o eve bidaha ayak basmazdim
Normalde yine basmaman lazım ama sen cesurmuşsun bu konuda hemcinslerine göre:)) Peki onu nerede gördün ve nasıl öldürdün? Ama “vurdum öldü” diye geçiştirme baştan sona detaylı anlat nerede gördün nası yaptın falan.. Akrepler tehlikeli ve çok dayanıklıdır ya!! Baştan sona anlat işte kafamızda deli sorular :D diğer türlü taktik anlamında bir işe yaramıyor:)
Ya arada bağ evine gidiyoruz ordada böyle böceklerin olmasi gayet normal O gün eve temizlik yapiyodum bir baktım duvarda öylece duruyo Terlikle geçirdim bir tane kafasına
Yuhh ya eve nası girmiş!! Vay arkadaş iyi ki bir baştan sona detaylı anlatın dedik.. Sanki akrep değil at sineği.. Kaç kişi evinde akrep görüyorsa!! Nası farkettin nası yaklaştın büyüklüğü tahmini ne kadardı hangi renkti? Aman anlatmayın aman.. Onlar çok dayanıklı değil mi ya terlikle bir vuruşta böcekler bile ölmüyor sen bunu nasıl öldürdün tek vuruşta.. terlik akrep için yumuşak değil mi biraz? Şu konuda bii aydınlat ya baştan sona bizi!!
Dedim ya bağ evi tavandan Tahtaların arasından felan girer bir kerede kocaman turuncu bir akrep gördüm hep bana denk gelir zaten🙅onuda bizimkiler öldürdü Benim öldürdüğüm küçük yavru ve sarıydı
Yav sarılar zehirli diyorlar.. İşte nası öldürdün sonuçta ne kadar minik olabilir ki.. ne kadardı ki? Yav merak ediyoruz naletler üşenmeyin de şu öldürme anını özellikle baştan sona detaylı anlatın : D Terlikle akrep mi ölürmüş!!
ya kardeşim Allah allah baştan sona anlattım zaten Yavruydu öldürdüm diye kaç kere dicem
Kara fatma
Ondan korkmayan kadınlara burada madalya töreni yapmaya başladık artık :D Biz hamam böceği diyelim adına da.. onların bazıları çok büyük yav resmen hormonlu hiç öyle olanlar denk geldin mi?
Yılan
Yok artık!! Yılanı nerede gördün çok mu küçüktü?
Kamp yapınca
Yılandan korkmayan tek kadınsın heralde :D Ya peki onu tam olarak nerede görüp nası öldürdün? Çok mu küçüktü? Ama ''vurdum öldü'' diye değil, nerede gördün nası yaptın kaçmadı mı falan olayı baştan sona detaylı anlat pls nası yaklaştın nası öldürdün falan.. adamlar çok dayanıklı ve hızlılar yılanlar kolay kolay ölmez... Baştan sona anlat lütfen kafamızda deli sorular baya merak ettik!!
Arkadaşlarla kamp a gittik benim cadirima girdi nasıl girdi bilinmez ben yilanları severim aslnda ama ışte kafasından tuttum ki bunu herkes bilir kafasndan sıkı tutarsan zarar vermez sonra taşla kafasını ezdim Allah affetsin
Yaa yuhh çıldırdın mı yılanı nası tutuyorsun ya soksaydı !! solucandır o solucan :D peki genelde çok korkulan hamam böceği, kırkayak vs gibi haşerelerden neler var?
Onları gorsem kacarim😂😂😂
Yaban arısı
Haydaa durdun durdun bunu mu dedin :D bildiğimiz eşek arısından büyük mü çok :D Genelde korkulan hamam böceği, kırkayak vs var mı?
Arı birkaç kez soktuğu için korkuyorum işte
Ben karıncaları ikiye bölüyordum
Onlar zararsız ama hem en büyüğü karınca mı?
Evet
Sinek bile mi öldürmedin yav :D
yapamam çünkü kendimi onların yerine koyuyorum😂
Karıncaların yerine de koy bari :D
Hiç bilmiyorum
Ya nası hiç bilmiyorsun :D korkuyor musun korkmuyorsun ya da öldürdün mü bilmeyecek kadar zor bir soru değil bu yahu :D
Korkarım ben öldürecek cesaret yok bende
Hamam böceği
Kadınların kabusu hamam böceği resmen genelde çığlıklar falan havada uçuşur :D Peki son zamanlarda falan hatırladığın en büyük hamam böceği ne kadardı yaklaşık onu nerede gördün ve nasıl öldürdün? Ama “vurdum öldü” diye geçiştirme baştan sona detaylı anlat nerede gördün nası yaptın falan çünkü çok hızlı ve dayanıklılar normal böceğe göre.. Baştan sona anlat işte kafamızda deli sorular :D diğer türlü taktik anlamında bir işe yaramıyor:)
Dışarıdaydı kapının önünde bende terlik aldım vurdum ölmedi tekrar terlikle vurdum öldü bu kadar
Ya iyi ki başta sona anlatın dedik.. Büyük müydü kaçmadı mı ya onlar çok hızlı? Bir de onlar çok dayanıklı kafası kopsa bile yaşıyor.. Vurunca saatlerce hareketsiz kalıp ölü taklidi yapabiliyorlar sen onun öldüğüne emin misin seni kandırmış olmasın:))
Sivrisinek
Teşekkür ederim:)) En büyük o mu :D
Evet diğerlerini görmeye bile dayanamıyorum öldürecek kadar yaklaşamam 😂
:D :D
Tamam böcüğüüü
Hamam olcakti o 😂
Kadınların en çok korktuğu şey resmen kabusları gibi :D sen cesurmuşsun yine.. yalnız onların normale göre baya büyük, kafam kadar olanları var öyle olanlarıyla denk geldin mi hiç!!:))
Sari hamam böcüğü kocaman ve uçuyorlar çok kötü ve onları öldürmek doğru değil onları öldürdüğün zaman yani sen öldürdüğünü zannediyorsun ama olduğu yerde onun vücudundan çıkan sıvısında milyonlarlarca lavra ortaya çıkıyor ve 1 hamam böcüğü öldürdüm diye sevinirken bir bakmış evi hamam bocukleri sarmış 😂😂😂
Aynen sonunda anlayan biri çıktı onca cevapta onlar öldükleri yere direk yumurta bırakıyor!! :D Peki son zamanlarda falan hatırladığın en büyük hamam böceğini nerede görüp nası öldürdün? Ama ''vurdum öldü'' diye değil, nerede gördün nası yaptın kaçmadı mı falan olayı baştan sona detaylı anlat pls nası yaklaştın nası öldürdün falan.. adamlar çok dayanıklı ve hızlılar ya böcek ilacı ile resmen gargara yapıyorlar... Baştan sona anlat lütfen kafamızda deli sorular :D Ama kestirip atmadan anlatın pls, diğer türlü taktik anlamında bir işe yaramıyor..
Ya cesur olanlar zaten çok az sayıdasınız susmayın pls:(
karinça ve solunçan
Ya onlar da birbirinden zararsız:) En büyüğü karınca mı :D genelde korkulan hamam böceği, kırkayak vs soruyorum
Öldüremem ki kaçarım😂😂
:D :D
Çiyan ve örümcek
Çıyandan genelde tüm kadınlar korkar :D Peki çıyanı nerede görüp nası öldürdün? Büyük müydü? Ama ''vurdum öldü'' diye değil, nerede gördün nası yaptın kaçmadı mı falan olayı baştan sona detaylı anlat pls.. nerede gördün nası farkettin, en önemlisi nasıl öldürdün.. adam çok dayanıklı ve hızlılar ya sürekli bir yerleri oynuyor ne kadar vursan da. Baştan sona anlat lütfen kafamızda deli sorular. :D anlat ama kestirip atma diğer türlü taktik anlamında bir işe yaramıyor
Ne yapıcaksın ki neden bu kadar ayrıntı yı merak ettin. Ever korkarim bende fobim var 😅 eski evimiz bahçeli idi çok böcek olurdu özellikle çiyan o sebeple orda çok öldürdüm en son yıllar sonra şimdiki evimizde bu kadar yüksek katta nasıl cıktı bilmiyorum odamda gördüm ilk vuruşta ölmesi çünkü çiyan zor ölür ilaç bile zor etki eder onlara sanırım 4 5 kere vurdum 😅
Ya nası ne yapacaksın önemli olan ayrıntı zaten :D bunlardan korkmayan doğru düzgün size öyle gelmiyor olabilir ama böyle anlattığınız da hiçbir işe yaramıyor taktik anlamında!! iyi ki baştan sona anlatın dedik şunu:))
Yılan
O kadar cevabın içinden en cesur olanlarından biri, yılandan korkmayan kadın mı var :D çok mu küçüktü peki ya da tek değil miydin?
Korktum korktuğum için öldürdüm bilerek öldürmüş de sayılmam ama sonuç olarak öldürdüm tek değildim yanlışlıkla üstüne bastım hatırladıkça da içim kötü oluyor 😑😑
Ya o nası yılan öyle.. üstüne basınca ölür mü yılan :D solucan olmasın o:)) Zaten yanlışlıkla olanları değil bilerek yaptıklarınızı soruyorum genelde çok korkulan hamam böceği, kırkayak vs gibi haşerelerden
Ben öyle bilerek öldüremem ben küçücük sinekten de korkuyorum
Akrep galiba
Galiba derken emin değil misin? Akrebi nerede gördün bu arada çok mu küçüktü?
Köyde yaşadığım için evimiz toprağa yakındı kapi açık kalsa girerdi son zamanlarda görmedim tabi ama korkarım akrepten
Çok fazla akrep soktu çok da dediğim beş altı defa olmuştur
Hadi ya! baya tehlike atlatmışsın dikkat et.. Ya peki son zamanlarda falan hatırladığın en büyük akrep yaklaşık ne kadardı, nasıl bir şeydi ve onu tam olarak nerede görüp nası öldürdün? Ama ''vurdum öldü'' diye değil, nerede gördün nası yaptın kaçmadı mı falan olayı baştan sona detaylı anlat pls nası yaklaştın nası öldürdün falan.. adamlar çok dayanıklı ve hızlılar akrepler kolay kolay ölmez... özellikle öldürme anı çok önemli.. sana saldırmaya çalışmadı mı? Baştan sona anlat lütfen kafamızda deli sorular :D
Genelde akrepler kaçmaya çalışır saldırmaya değil illaki oldurmusimdur de hatırlamıyorum bir ara halinin altında gördüğümyu hatırlıyorum bir keresinde de uzanırken üstündm geçmişti😂😂
Fare
Fareden korkmayan tek kadınsın heralde tebrikler :D küçük fındık faresi miydi yoksa bildiğin kocaman lağım faresi mii!!
Kocaman fareden korkarım be 😂 kücük fareydi. bir de yapıskanlı kağıtla yakalamıştım
Olsun hemcinslerine göre kesinlikle daha cesursun bu konudaki normalde fare gören kadın küçük de olsa basar çığlığı :D başka türlü yakalamak çok zor zaten.. Peki nasıl öldürebildin o yapışkandan kurtulamıyor mu fare.. uğraştırdı mı kolay ölmüyorlar diye biliyorum? kafamızda deli sorular ama ''vurdum öldü'' diye geçiştirme olayı baştan sona anlat pls:)
Ya a4 kağıdına yapışkanı sürdüm. Üzerine de peynir taneleri koydum. Gece gelip düşmüş tuzağa. Karın kısmından yapışkana yakalanmış. Kurtulmak için kağıdı kemirmiş biraz ama kurtulamamış. Çünkü yapışkanı doldurmuştum sjssjsjsjs sonra a4 kağıdını alıp katladım. Poşetin içine koyup ağzını bağlayıp çöp kovasına attım 🤭
Yav resmen öldürmemiş süründürmüşsün hayvanı o şekilde!! Peki genelde kadınların çok korktuğu hamam böceği, kırkayak ve bunlara benzer haşerelerden öldürdüğün neler var ya da korkar mısın?
Iyyyy onları görünce tüylerim diken diken olur. Hele ki kırkayak
Hahahahh :D zaten genelde hep öyle olduğu için size sordum:)) Tek leşin bu farecik miydi bu zamana kadar?
Şey sinek felanda öldürmüşümdür ya sjsjsjsj