AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar Ne Diyor
Her gün kirpi goruyom bizim burda😂😂
Öldürmüyorsun inşallah :D Şöyle genelde korkulan haşrrelerden neler var öldürdüğün hamam böceği, kırkayak vs?
Öldüremem o benden kaçıyor ben ondan 😂😂😂
Başka böcek flnda hiç görmedim şimdiye kadar😂
Yok artık cam fanusta falan yaşıyorsun heralde :D
Yok wallah görmedim belki bizim burda yok ama yılan çok Allah'tan bana denk gelmedi😂😂😂
Arada sırada böceklerin üstüne basıyorum evde
Böcek de hangi böcek ama? Ufak tefek minicikleri söylemiyorum genelde korkulan hamam böceği, kırkayak vs gibi olanları soruyorum
Pardon kertenkele öldürdüm en son
Kertenkeleyi nerede gördün ve nasıl öldürdün? Ama “vurdum öldü” diye geçiştirme baştan sona detaylı anlat nerede gördün nası yaptın falan çünkü çok hızlı ve dayanıklılar normal böceğe göre.. Baştan sona anlat işte kafamızda deli sorular :D diğer türlü taktik anlamında bir işe yaramıyor:)
Fare öldürmüşlüğüm var
Fareden korkmayan tek kadınsın heralde tebrikler :D küçük fındık faresi miydi yoksa bildiğin kocaman lağım faresi mii!!
Ne küçük ne büyük geme dedikleri cins
Ayrıca rica ederim
Hemcinslerine göre cesurmuşsun baya bu konuda.. Peki onu nerede görüp nası öldürdün? Ama ''vurdum öldü'' diye değil, nerede gördün nası yaptın kaçmadı mı, büyük müydü falan olayı baştan sona detaylı anlat pls nası yaklaştın nası öldürdün falan.. fareler çok dayanıklı ve hızlılar ya!! yakalamak mümkün değil.. Baştan sona anlat lütfen kafamızda deli sorular :D diğer türlü taktik anlamında bir işe yaramıyor
Şöyle ki bizim eski evimiz binanın en alt katıydı. Sonra geceleri buz dolabının arkasından kemirme sesleri gelme başlamıştı. Birgün mutfağa girdiğimde tüpün orda fareyi yani gemeyi gördüm sonra elime süpürge aldım evin diğer odalarının kapısını kapattım mutfağın kapısına da kardeşimi diktim giderse görelim diye. Sonra buz dolabının çektim fare çöpün oraya kaçtı bende sıkıştırıp üzerine süpürgeyle vurdum. Sersemledi tekrar koşmaya başladı. Ama sersem olduğu için çok iyi gidemiyordu. Bende tekrar tekrar ve tekrar vurdum en son kan geldi bizde çöp küreğiyle alıp kürekle birlikte attık. Bu kadar...
Ya süpürge onlar için çok hafif değil mi bildiğimiz tel sarı süpürgeler mi? Burada sen cidden cesurmuşsun bu konuda genelde kadınlar en ufak böcekte bile bayılacak gibi oluyor.. Peki böyle genelde korkulan hamam böceği, akrep, kırk ayak vs gibi haşerelerden öldürdüğün başka neler var?
El yapımı süpürge onlar ağır oluyor. Ayrıca danadili diye bir böcek var onuda öldürmüştüm olağan haşereden farklı
İsminden çıkaramadım ama googleden baktım bu böcek çookk tuhaf ya!! Ben bunu geçen yaz gördüm titriyor falan çok ilginç kafası gözleri falan bildiğin böcek değil başka bir canlı gibi.. Bunu da fare gibi baştan sona anlatır mısın pls? Sanırım yüzlerce cevaplayan kişi içinden en cesur olanlardansın.. Ama nerede gördün nası yaptın baştan sona detaylı anlat pls.. çok ilginç bir canlı bu.. Çok merak ettim söz sende:))
Bu böcekler bitkilerin köklerini yemeği severler babannemlerin seraları vardı bende oradayken bunları görünce bildiğin taşla eziyordum bitkileri yemesin diye
Yahu iyi ki baştan sona anlat dedik.. bunlar kocaman ya çok merak etmiştik!
Etmiştik derken kaç kişisiniz
Ailecek severek takip ediyoruz :D
Şöyle anlatayım seraya girdim sebze toplamak için sonra sebzelerin dibinde böcek gördüm önce çubukla topraktan çıkardım sonra taşla kafasını ezdim. Bazen de sadece ortadan ikiye ayırıp bırakıyorum. Zevk meselesi
Aileniz kaç kişi 😂😂😂
Ya bu böcekler çok büyük değil mi normale göre benim gördüğüm hormonluydu resmen!! Sen o kadar yaklaştığında saldırmaya falan kalkmıyor mu? Onların bazı türleri zehirli çünkü, internette de yazıyor.. Niye ikiye bölüp bırakıyorsun, neyle ayırıyorsun ki hem amaç ne! O böceklerin orası burası kopsa dahi oynamaya devam ediyor.. Soruda bile 213 cevap var reytingin iyi :D
Şuana kadar bana saldırmadılar. Çubukla ayırıyorum. Ayırdıktan sonra toprağa gömüyorum
Ayrıca oynamaya devam etse dahi bir süre sonra duruyor
Çubuk dediğin incecik bir şey değil mi ya onların kitinleri çok sert!! Ayrıca bir şey soracağım hem bu hem de fare.. ki özellikle fare inanılmaz ölü taklidi yapanlar hayvanlar saatlerce hareketsiz bile kalabiliyorlar.. Sen bunların öldüğüne emin misin bunlar seni kandırmış olmasın :D :D Çünkü normalde baya dayanıklılar.. süpürge, çubuk biraz hafif geldiler de bana :D
El yapımı süpürge ağır olur sapında ağaç dalından olur eskilere sor köy insanı bilir. Ayrıca ağzından kan gelip hareket etmeyen bir varlık bence ölmüş demektir. çünkü 9 10 kez vurdum. Böceğe gelicek olursak böceğin vücudu bütün değil eklemli bende eklem yerinden ayırıyordum
Çevremdeki çoğu kadının en ufak böcekte bile çığlık attığını görünce senin yazdıkların şaşırtıyor :D başka neler var peki böyle haşere, börtü böcek takımından bu ikisi hariç hepsini saysana neden neden taksit söylüyorsun :D
Hepsini burda anlatamam ama mesela yaz aylarında ortaya çıkan helikopter böceklerinin kanatlarını tutmayı severim
Hepsini anlat demiyorum zaten isimlerini say diyorum sadece
Hamam böceği, tahta kurusu, kırk ayak, büyük sivrisinek, dozdoz böceği yani biz böyle diyoruz, sagırlak, hayvan kenesi, çiyan, karafatma diye tabir edilen siyah uçan böcek, arı vs.
Yok artık ya! Sana inanmıyorum bunların hiçbirinden korkmayan bir kadınn yoktur heralde
Kanatlı hayvanların bir çoğundan bende huylanirim ama yanımda kardeşim ya da benden daha çok korkan birisi olduğu zaman huylanmam geçiyor. Sorun olmuyor benim için neden bu kadar inanmadığını anlamadım ayrıca ben Karadeniz kızıyım burda çok haşere olur ağaçlardan çalılıklardan gelen
Ya ne biliyim sen de görmüşsündür daha önce kadınların en ufak böceklerde bile nasıl tepkiler verdiğini!! Sanıyorum burada onlarca kişi içinden en cesurusun.. Ama seni bulmuşken bir-iki tane anlat ya aydınlat bizleri:) Çıyan falan çok sıkıntı.. Ayrıca dozdozu niye öldürüyorsun o böcek çok pahalı satsana :D Ya çıyan ile dozdozu da dinlemek istiyorum.. Tamam seni yoruyoruz ama napalım sen de bu kadar cesur olmasaydın :D
Sonra anlatırım onlarıda genç
Yaaa neden böyle yapıyorsun!!
Neden bunları merak ediyorsun ki
Ya söyledim genelde kadınlar çok korkuyor hatta bu saydıklarının çoğundan erkekler dahi korkuyor.. Hatta çığlık falan atanlar var çok dikkatimi çekti bu durum ki burada aynısı geçerli yüzlerce çoğu korkuyor!
Anladım
Küstüüümm:((
Hatta küstük:((
Yaaa küsmeyinnnnn
Bir keresinde köyde oturuyorduk duvarda çiyan vardı gazeteyle aşağı düşürüp terlikle öldürmüştüm
Dozdoz da kanatlı bir böcek ben kanatlı asabi hayvanlardan haz etmediğim için bir kenara konunca arkadan sinsice yaklaşıp öldürmüştüm
Böyle sevmiyoruz ki baştan sona seviyoruz:((
Canım baştan sona sonra anlatsam vallaha parmaklarım koptu
Senin için sitede plaket töreni düzenlemeyi düşünüyorduk.. Şimdi 3 ''hayır'' ile uğurluyoruz:((
Acun abi seneye Tekrar katılabilirmiyim
Omazz.. Jüri küs seninle
Bak işte bu olmadı efkarlandim şimdi bahçeye çıkıp böcük arıyacağım öldürmek için bu da benden size gelsin
Yorulmana gönlümüz razı olmaz.. O kadar dolaşıp yorulacaksın şimdi.. ne gerek var evde rahat rahat oturup uzun uzun sorularımı yanıtlatmak varken!! Ohh miss valla :D
Olmaz siz bana küstünüzzz
Hem beni de üzdünüzzz😞😞😞
Ama sen de hiç gönlümüzü almıyorsun:((Tutturuyorsun 'gidicem de gidicem' diye:((
Yorgunum ben yorgunum dostlarım yorgunum yorgun
Yarın dersim sabah 9da
Ben iş için 7'de kalkıyorum.. Ama saçmalık şu an yaptığım! kim için ne için ayaktaysam!
Şşşşttt sakin ol şampiyon
Olmayacağım!!
Neden
Neden acaba
Neyse sen uyusana hem hani yorgundun!
Yaa çen bana trip mi atıyon
Uyu hadi uyu!
Sen barıştık demeden uyumam
Barışma hediyesi olarak ne düşünüyorsun peki?
Bilmem düşümedim
Yarın ne istersem cevaplanacak mı uzun uzun :D
Öcük böcük mevzunu cevaplarım
Sözz müü sözz müü
Sözzzz sözzzzz seni deliiii
Bir daha söyle söz müü :D
SÖZZZZ SÖZZZZZ SÖZZZZ SÖZZZZZ SÖZZZ SÖZZZZ
İnşallah unutulmaz :D
Yok yok unutmam
O zaman iyi geceler beyaz kelebek:))
İyi geceler son haşere bükücü
asla öldüremem korkarım
cevaplamısım ama 😅😅gözden kaçtı sanırım
Vaayy sorrry!!! Çok cevap olunca oluyor böyle arada :D
🤣🤣🤣🤣
Hamam böceği çekirge falan
Hamam böceğinden korkmayan tek kadın tebrik ederim :D Yalnız onların bazıları normale göre büyük baya hormonlu gibiler resmen hiç öyle büyüklerle denk geldin mi?
Yani büyüklerdi benim için ama aşırı büyükte değildi 😃 orda canlı durması beni daha rahatsız ederdi
Anlıyorum ki kadınların genelde korkulu rüyasıdır :D Sorunda bahsettiğin gibi biraz farklısın hemcinslerinden genel olarak:) Peki son zamanlarda falan hatırladığım en büyük hamam böceğini nerede gördün ve nası öldürdün? Ama “vurdum öldü” diye geçiştirme pls olayı baştan sona anlat.. Adamlar çok dayanıklı ve böcek ilacıyla gargara yapıyorlar resmen :D baştan sona anlat pls diğer türlü taktik anlamında bir işe yaramıyor!
Valla nerden hatırlayayım ki büyük ihtimalle yazlıkta görmüşümdür terlikle öldürmüşümdür
Şükür karşılaşmadım fareyle falan 😂
Böceklerle falan da mı?
En büyük böcek ne ki karafatma mı çıtıırt diye ezdim
Ya saçmalama kadınların kabusu o resmen genelde çığlıklar falan havada uçuşur :D Peki son zamanlarda falan hatırladığın en büyük kara fatma ne kadardı yaklaşık onu nerede gördün ve nasıl öldürdün? Ama “vurdum öldü” diye geçiştirme baştan sona detaylı anlat nerede gördün nası yaptın falan çünkü çok hızlı ve dayanıklılar normal böceğe göre.. Baştan sona anlat işte kafamızda deli sorular :D diğer türlü taktik anlamında bir işe yaramıyor:)
Ya cesur olanlar zaten son derece az sayınız siz de susmayın pls:(
Yo ben cesur degilim bocek konusunda onu da korkuyla yaptim caresizlikten😂
İşte ne yaptın nası yaptın bilmek isteriz ya :D ya ne fenasınız sanki çok ayıp yüz kızartıcı bir şeymiş gibi anlatmıyorsunuz?
La bastim ustune ezildi iste nesini anlatcam 😂
Küstüm ya ben oynamıyorum:(( :D
Akrep kırk ayak yılan...
Yok artık bunların hepsinden korkmayan tek kadınsın heralde :D akrep ve yılan çok mu küçüklerdi ya da tek değil miydin?
Kırk ayağı babamın köyünde toprak evde öldürdüm tavandan yorganın üstüne düştü kuzenler altına etti korkudan bizde amcaoğlumla aldık yorganla birlikte dışarı çıkardık bahçe belledikleri kürek midir bel midir nedir onunla öldürdük o kadar sert ve kalındıki öldürene kadar canımız çıktı :D bide parçalanınca yaşamaya devam ediyor. yılanıda anneannemlerde teyzemin oğluyla öldürdük sonrada yaktık yılan çok büyük değildi 1 metre falandı boyu. Akrebi de ankarada göreve başladığımda lojmanın bahçesinde öldürmüştüm :D
Korkmuyorum onlardan daha güçlü olduğumu düşünüyorum
Yılan ve kırkayakta tek değilmişsin ama onlar sayılmaz :D ama hemcinslerine kesinlikle çok cesurmuşsun bu konuda.. kadınlar genelde en ufak böcekte bile çığlığı basarlar:) Ben de Ankara'dayım fakat hiç akrep görmedim.. Ya peki akrebi tam olarak nerede görüp nası öldürdün? Büyük müydü? Ama ''vurdum öldü'' diye değil, nerede gördün nası yaptın kaçmadı mı falan olayı baştan sona detaylı anlat pls nası yaklaştın nası öldürdün falan.. adamlar çok dayanıklı ve hızlılar akrepler kolay kolay ölmez... Baştan sona anlat lütfen kafamızda deli sorular baya merak ettik!! Ama kestirip atma pls diğer türlü taktik anlamında bir şey anlaşılmıyor :D
Lojmanın bahçesinde kamelya var orda oturuyorduk akşam üzeri bahar ayıydı elimdede değnek vardı önce kuyruğunu gördüm büyük taşın kenarında lan dedim akrep var burda yok komutanım ne akrebi daha önce hiç görmedik dediler ver bıcağını dedim elimdeki değnekle gövdesini çıkardım bir yandan değnekle üstüne bastırdım bıçak isabet etmezse kaçmasın diye bıçağı gövdesine fırlattım zaten çok büyük bir akrep değildi öldürdük. sonra bir kaç kez daha görmüşler öldürememişler bahçede ilaçlama yapıldı. zehirsiz olduğu belliydi ama yine çoluk çocuk oynuyor diye tedbir alındı. Ha bide tamam yani yılan ve kırk ayakta tek değildim ama yanımdakiler benden büyükte değillerdi yine öldüren ben olmuştum :D :D
Süper ya baştan sona yazmışsın okurken biz de yaşıyormuş gibi olduk eline sağlık.. Cidden bu konuda hemcinslerinden çok farklıymışsın ki bunu sen de biliyorsundur.. baya cesursun gerçekten.. Akrebi bıçakla da öldüren tek insansın heralde :D Peki yılanı nerede görüp nası öldürdün :D ama onu da tıpkı böyle detaylı anlat aynı biz de yaşıyormuşuz gibi oluyor, çok sarıyor :D cidden korkusuz şövalyesin ya yılanı dinleyelim pls:))
Akrebi bıçakla öldürdüm derken meyve bıcağını kastedmedim dostum :D avcı bıçakları var dişli onlardan bahsettim askeriyede genelde tahrip uzmanlarımızda yaygın kullanılır. yılanı da yazın köye gitmiştik dedemlerinde ağıllarının kenarında gördük bişey yapamadan kaydı gitti köyden döneceğimiz günde kıvrılmış duvarın dibinde yatıyordu bir önceki senede kuzenim bahçede otların üstünde otururken yine bir yılan görmüştü ondan beri hiç rastlamamıştık baktık kıvrılmış yatıyor kürekle kafasına bastırdı teyzemin oğlu tabi o hızlı hızlı hareket etmeye başladı bende bahçe bellenen belle kafasını ezdim ama ölürmü ölmez öyle bayıldı bu bizde hala kürek kafasında bastırılıyken çili çipli topladık attık üstüne verdik ateşi o yanana kadar bekledik sonra zaten kurtulma şansı etkisiz eleman :D Hayvan öldürmekten keyif alan biri değilim şimdi buna yorum yapanlar olur ama çok çocuk var ailemizde herhangi birine zarar verebilir zehirsizde olsa korkuya sebep olabilir o yüzden öldürüyoruz. devamı için...
yakma sebebimizde dedemin deyişine göre yılanın diğer aile fertleri öldürüldüğünü görüp zarar verebilirmiş herhangi birine o yüzden yakıp ortadan kaybetmek tedbir amaçlı bide onu parçalasak kırk ayakta dediğim gibi kendini yenileyebilme özelliği var başı koparılmış bir yılan saatler sonrada birini sokabiliyor ya da boğabiliyor. tişikkirlerr
Biz teşekkür ederiz ya anlatım tarzın da efsane sanki olaylar yanıbaşımızda olup bitiyor :D Ve açıkça söylemeliyim ki 156 yorum içerisinden en cesuru sensin ki benim çevremdeki kadınlar böcek görse dahi bayılacak gibi oluyor:)) Peki siz bu yılanın üstüne bir şeyler falan attığınız sırada yakmak için saldırıya geçmedi mi ne haldeydi o an çok mu yaralıydı? Cidden tam survivorsun peki sadece 3 arkadaş mı? bu şekilde genelde korkulan haşerelerden başka neler var öldürdüğün özellikle kadınların kabusu olan hamam böceği, fare falan :D
Yılanı bayılttık yaktığımız sıra baygındı o ;) tam boyun kısmına keskin olmayan bir biçimde sertçe vurulduğunda bayılır yılanlar. Hamam böceği öldürmem ne zararı varki zararsız hayvan öldürmem ben. fareden de korkmam öldürmek yerine kuyruğundan tutup sallayabilirim :D :D ama daha önce hiç yapmadım
Valla süpersin onlarca yüzlerce yorumun içinden de teksin:) Sırf biz merak ettik diye de her şeyi uzun uzun anlattın Allah gönlüne göre versin karşimm, fedakar birisi olduğun belli:)) Sadece kırkayak kaldı başrolde olduğun :D o da eksik kalmasın genelde korkulan bir hayvan onu da.. Onu da son olarak baştan sona dinleyelim senden ama nasıldı büyük müydü tipinden nasıl öldürdüğüne en son ki haline kadar anlat pls.. Onlar ölmek bilmiyor yahu resmen dokuz canlılar hayvanın üzerinde zırh var resmen.. Son olarak bunu da alalım lütfen ama finale yakışır olsun hatta en uzun bu olsun :D teşekkür ederiz bayan korkusuz :D
Valla elim şu an boşta ondan böyle uzun uzun anlattım biraz sonra içtimaya gitcem yazamam zaten. dediğin ve ilk başta dediğim gibi kırk ayak çok zordu bölünmedi ama tersinden parçalandığında dönüp hareket edemiyor. bide uzayıp kısalıyorki o daha zor. ondada dediğim gibi belle parçaladık tutunamayacağı bir yerde yapmak çok daha kolaylık sağlıyor. büyüklüğüne gelecek olursak deodorant şişesi uzunluğundaydı kalınlığıda beyaz tahta kalemi kadar o yüzden çok zorlandık bide aklınızda olsun gençler üzerine tarçın dökünce uyuşuyor öldürmekte çok daha kolay oluyor. Bu kadar... :)
Taktikler süper ama uygulama eksik kaldı şunu da finale yakışır şekilde baştan sona dinleseydik tadından yenmezdi.. ilk defa bulduk böyle cesur birini.. kocamanmış ya iyice merak ettik bizim için son kez anlatamaz mısın hızlı hızlı:((
İnan vaktim yok :)
Tamam ne yapalım, şansımıza küselim bari.. teşekkürler:)
Ben teşekkür ederim :)
Hamam böceği ve akrep 🦂
Yok artık bunlardan korkmayan tek kadınsın heralde ikisi de kadınların kabusu resmen :D akrep çok mu küçüktü ya da tek değil miydin?
Akrap ben küçükken sırtımda gezmişti uyuşuk muş haha 😂 😂 ama hamam boceği aşırı çok öldürdüm ve sinir oluyorum onlara taylantlılar gelsin toplasın götürsün ya beleş veriyoruz MK
Normalde korkmayan yoktur hamam böceklerinden sen farklıymışsın :D Peki son zamanlarda falan hatırladığın en büyük hamam böceğini nerede görüp nası öldürdün? Ama ''vurdum öldü'' diye değil, nerede gördün nası yaptın kaçmadı mı falan olayı baştan sona detaylı anlat pls nası yaklaştın nası öldürdün falan.. adam çok dayanıklı ve hızlılar ya böcek ilacı ile resmen gargara yapıyorlar... Baştan sona anlat lütfen kafamızda deli sorular :D Ama kestirip atmadan anlatın pls, diğer türlü taktik anlamında bir işe yaramıyor..
Niye soruyorsun anlamadım ama iğreniyorum böceklerden o yüzden leşi bile kalmıyo ortada
Ya genelde korkmayan yok ki bunlardan.. ufak tefek böceklerden bahsetmiyorum dikkat edersen.. Ki burada yüzlerce cevaptan da öyle neredeyse korkmayan yok.. Siz de anlatsanız sanki bir şey olacak sanki çok ayıp, yüz kızartıcı bir şey soruyoruz!!
Hamam böceği malum Antalya da dolu :)
Dolu ama kadınların en çok korktuğu şey resmen kabusları kadınların :D sen cesurmuşsun yine.. yalnız onların normale göre baya büyük, kafam kadar olanları var öyle olanlarıyla denk geldin mi hiç!!:))
Denk gelmezmiyim eline bir terlik alıyorsun kinle bir vurunca tiksindiğim için Allah affetsin benim sevgilim korkar ondan
Ya ilginçtir ama diğer böcekler de olmasa bile bundan korkan çok kadın erkek olması pek farketmiyor:)) Sen yalnız baya cesurmuşsun bu konuda hatta 150 cevap içerisinde de en cesaretlilerden birisin sanırım.. Peki son zamanlarda falan hatırladığın en büyük hamam böceğini nerede görüp nası öldürdün? Ama ''vurdum öldü'' diye değil, nerede gördün nası yaptın kaçmadı mı falan olayı baştan sona detaylı anlat pls nası yaklaştın nası öldürdün falan.. adam çok dayanıklı ve hızlılar ya böcek ilacı ile resmen gargara yapıyorlar... Baştan sona anlat lütfen kafamızda deli sorular :D Ama kestirip atmadan anlatın pls, diğer türlü taktik anlamında bir işe yaramıyor..
en son balkonda çay içerken kardeşimin ayağından geçmişti o an aldım terlik balkonda vurdum öldü galiba çok deneyimsizdi kendisi :) yaklaşırken sessiz olmak gölgeni göstermemek en önemli kısım sonra aniden çaakk terlik vuruyosun sonrası eldivenli temizlik tabiiki yazın sıcak olduğu için evde halı sermeyiz evlerimiz sitemiz ilaçlandığından eskisi kadar olmuyor ama uçtukları için illaki var korkup çığırırsan zaten böcük kaçıyor:)
Ya siz baya cesursunuz normalde kadınlar en ufak böcek gördüğünde bile çığlığı basar:)) Genelde çok dayanıklılar aslında kolay ölmüyorlar özellikle büyükler.. Peki hatırladığın en büyüğü yaklaşık ne kadardı ve onu nası öldürdün? Onu da baştan sona anlat pls.. biliyorum biraz yoruyoruz ama korkmayanlar çok az sayıda ve diğerleri de bunları okuyunca faydalı.. Hatırladığın en büyüğü yaklaşık ne kadardı ve nası yaklaşıp öldürdün bunu da dinleyelim sizden pls bayan korkusuz şövalye :D
Aman ALLAHIM dedim yorumunu okuyunca cesurum evet alışkanlık galiba bendeki en son gördüğüm iki parmak kalınlığında vardı hatta yazın zeytin yerken dikkat et ıyyy bazen bana onu çağrıştırıyor
Sayende bundan sonra zeytin yiyemecek bir topluluk var :D ya lütfen aklında kalan büyüklerden birini de seni hızlı ve dayanıklı olanlardan anlat baştan sona :D lütfen noluy noluy noluy :D
nesini anlatıyım koşuyun koşuyun vuruyon iş tamam :)
Ya nerede gördün, nası yaklaştın o ne yaptı sen ne yaptın en son nası öldürebildin falan.. O sana öyle kolay geliyor öyle korkanlar için hiç de öyle değil, kabus resmen!! :D halden anlamıyorsunuz yav:))!
cesur olmak lazım eğer onu istemiyorsan en son dışarda gördüm gece onu da öldürmedim zaten dışarda diye öldürdürdüğümüde anlattım en ince ayrıntısına kadar
Tamam tamam zorlamıyoruz teşekkürler tek leşinin o olmadığını biliyoruz ama:)) Peki bir erkeğin sence hamam böceğinden korkması sorun mu :D ve şu an bulunduğun ortamda abartmıyorum işaret parmağı boyunda bir hamam böceği görsen ne yaparsın? ama gerçekten ne yapacaksan onu söyle büyük, antenli olanlardan.. öldüreceksen de nasıl, taktik vererek anlat biraz :D
ben mesela sevgilim korktuğunu görünce çok gülmüştüm onda ciddi bir tavır yüzde tabikii korkması neden sorun olsun zaten ben öldürürüm ama öldürecek bir nesne yoksa elimi süremem ben öyle peçeyle alıp atmaya filan yapamam aracı nesne şart
Kadınlar genelde en ufak böceklerde bile çığlık atmaya alışkın olduğu için sen şaşırttın bizi :D tek leşin o hamam böceği miydi peki tüm börtü böcek haşereler içinden?
örümcek hamam böceği ve adını bilmediğim diğerlerinden de var yaptıklarım tek o anlattıklarım değil yani
Son sorum :D ve şu an bulunduğun ortamda abartmıyorum işaret parmağı boyunda bir hamam böceği görsen ne yaparsın? ama gerçekten ne yapacaksan onu söyle büyük, antenli olanlardan.. öldüreceksen de nasıl, taktik vererek anlat biraz.. ama bunu bari okuyunca baştan sona anlayacağımız şekilde cevapla, net olsun :D şu an yanındaki duvarda duruyor farzet ne yapardın?
okuldan geldim hastayım yordun beni kardeş:) hal kalmadı inan ki görsem terlik alır yapıştırıım sonra büyüklük önemli değil yılanları görmüş olmamdan mı nedir öyle korkmam yani taktik maktik yok terlik var koşma var :)
Yorduk ama faydan dokundu o kadar fena mı :D teşekkür ederiz:)) Ya hep terlik darbesiyle öldürüyorsun ya.. duymuşsundur kesin bunlar çok dayanıklı.. radyosyona bile hatta kafası kopsa bile yaşamaya devam ediyorlarmış.. ve inanılmaz ölü taklidi yapıyorlar saatlerce hareketsiz kalıp sen bunların öldüğüne emin misin? bunlar seni kandırıyor olmasın :D özellikle balkondaki tek vuruş yaptığın büyükmüş de baya!!
öldürüyorum aynen sonra zaten temizliyorum ya gidiyor vallahi sonrasını bilemiycem
Öldürdüğünü sanıyor da olabilirsin işte onu diyorum :D sonra sinsice intikam planları yapıyor olabilir.. Neyse teşekkür ederiz çok cesursun cidden bu konuda hemcinslerine göre özellikle:)) fakat çok katısın hiç affın da yok!:)
katı biri değildim hayat öğretti insanlar kadar zararları yok haklısın yaşamaması gereken insanlar var şu hayatta kendini nimet zanneden insanlara nazaran böcek iyi bir şey
Haklısın orası da var.. O zaman bundan sonra senden hamam böceklerine karşı bir merhamet, şefkat bekliyoruz :D ya bazıları çok büyük olduğundan insan cinayet işlemiş gibi oluyor.. hiç vicdan ya da pişmanlık olmuyor mu sonradan?
olmaz mı oluyor tabi onlarda canlı
Tamam o zaman bundan sonra terlik yok, yok terlik.. hamam böcekleri bir dost daha kazandı :D cidden öldürme ya madem korkmuyorsun
titizlik var bende ondan :)
Ya titizim diye hayvanlar hem de ezilerek öldürülür mü? Hem düşün bii sen terlikle onlara da doğru yaklaştıklarında nası korkuyorlardır çaresizce.. Hiç affın yok derken bunu kastettim, gördüğünü direk perte çıkarıyorsun :D
üstüme gelip çıkmasından iyidir diye düşünüyorum
Fare öldürmüştüm ama kapan yardımıyla ;)
Fareden korkmayan tek kadınsın heralde tebrikler küçük fındık faresi miydi yoksa bildiğin kocaman lağım faresi mii!! Kapan yakalanınca öldü mü yoksa sonra sen mi öldürdün?
17yasimda bir akrep öldürmüştüm
Akrepten korkmayan tek kadınsın heralde tebrikler :D Çok mu küçüktü nası bir şeydi? Yalnız baya cesurmuşsun ya akreple karşılaşsa bayılır çoğu kadın!!
Siyah gibi bir rengi Vargı taşların arasındaydı arka bahçede üstelik İstanbul'da çokta sasirmistim büyük bir fırça vardı onla vurdum bı sersemledi vurdum vurdum öldü ama çok rahatsız olmuştum Taşındık sonra oradan rahat edemedik
Akrepler çok dayanıklı değil mi fırça biraz hafif değil mi onlar için, kolay öldüklerini zannetmiyorum? Bu arada hemcinslerine göre baya cesurmuşsun bu konuda:) Peki genelde korkulan hamam böceği, kırkayak gibi haşerelerden neler var öldürdüğün?
Bilemiyorum tahta bir fircaydi tersiyle vurdum defalarca gördüğüm oldukça öldürmüşumdur uzaklastiramadiysam
Böcek evet fare ile de çok anım var ama korkmam
Ufak tefek böcekler değil ama genelde korkulan hamam böceği, kırkayak gibi olanları soruyorum.. Öldürdüklerinden en büyük aklına gelen neler var bu tarz böcek ya da farelerden?
Ben öldürememki asla ayyy ama fare anımı anlatıyım bir tanesini ben İstanbul'da oturuyorum iştw bizim oralarda çok fare var ve bir ara kanalizasyon dan mı çıkıyor ne her yerde fare ölüsü vardı ben salak gibi gidiyorum tabi önüme Bakmak yok bide hiç uzuvlarıda bozulmamış zehirlenmişler bir bastım bir çıtırtı ve yarılma sesi geldi hayvanın pertini çıkardım
Öff içim kalktı !! :D Peki böyle hamam böceği falan gibi böcekleri görünce tepkin ne oluyor, çığlık falan atmıyorsundur umarım :D
Atmam ama kötü ya
Arkadaşım hamam böceği yumurtalarını yedi az beklersen onuda anlatırım nasıl olduğunu
Bunu anlatırsan sanırım mide iflası gerçekleşebilir bende ! :D bu nedir arkadaş ya :D
Ama onun olayı çok muhteşem
Daha o zmanlar 14 15 yaşlarımızda mı neyiz işte bunların bir karşı komşusu var annesiyle işte karşı komşularına çay içmeye gidiyor ordada kadın kek yapmış kekide dolaba koymuş bir gün önce üstünüde kapatmamış dolabıda zaten hamamböcekleri basmış
Tamam hadi yanımıza kova aldık dinliyoruz :D
Neyse işte kadın keki getirip ikram ediyor arkadaşımda keki çok sevee alıyor bir di koca dilim ağzına tıkır tıkır değişik tad geliyor bir bakıyor bakış o bakış sonra istifra p gün bu gündür kıx kek yiyemiyor
Sayende ben de artık yiyemeyeceğim :D Allahımm ya olaya bak, valla evlerden ırak :D
Ayn 😂
Alıp atarım yanlışlıkla salyangoz öldürdüm
Hamam böceği ve benzeri böcekler için de yapabiliyor musun peki bunu :D
Evet
Eski sevgilim öldürdüm onu
İroni yok ironi yok mevzu mühim :D
İroni yapmıyorum o da iki ayaklı dev bir böcekti inanmıyorsan bak 😊
Yaaa :D peki başka neler var o zaman onları söyle :D
ben suçsuzum başkada cinayet işlemedim 😄
Hiçbir canlıyı öldürmem.
Bravo:))
:))
hamam böceği başka yok
Tek başına yeter ya zaten o :D Kadınların resmen korkulu rüyası ya o hatta çığlıklar falan havada uçuşuyor :D bazıları cidden normale göre hiç öyle olanlarla karşılaştın mı?
yoo karşılaşmadım ama diskiniyom korkuyom tuhaf işte
Ya sen yine cesurmuşsun gayet hemcinslerine göre ayılıp bayılanlar var görünce :D Peki son zamanlarda falan hatırladığın en büyük hamam böceğini nerede görüp nası öldürdün? Ama ''vurdum öldü'' diye değil, nerede gördün nası yaptın kaçmadı mı falan olayı baştan sona detaylı anlat pls nası yaklaştın nası öldürdün falan.. adam çok dayanıklı ve hızlılar ya böcek ilacı ile resmen gargara yapıyorlar... Baştan sona anlat lütfen kafamızda deli sorular :D
haha böcekle alıp veremediğin ne ya? napacan bu detay neyin nesi? :)
Ya ne demek ne yapacaksın.. kadınlar bunu görünce ayılıp bayılmıyor mu o kadar :D e biz de sizin gibi cesur şövalyeleri arada derede bulunca soruyoruz:)) aman hemen havalara girin hemen.. ne varsa sanki cevaplamakta!!
Çekirge ıyk ıyk ıyk yani iğrenç bişeyler
:D peki soruda saydığım gibi genelde kadınların korkmuş olduğu haşerelerden neler var hamam böceği, kırkayak vs gibi?
Kadınlar tüm böcek türlerinden korkuyo zaten hepsini düşün
Annemle bir çekirge öldürmüştük.
O sayılmaz tek yaptıklarınızdan bahsediyorum :D
Sinekten başka böcek girmiyor bizim eve. Nasıl olduysa bir kere çekirge girdi o da çok zıpladığı için annemle köşeye sıkıştırdık
Büyük müydü peki sonra ne oldu heyecanlı anlatıyorsun bari baştan sona anlat :D
Bunun neresi heyecanlı? Öldürmek istemezdim ama başka türlü çıkaramayacktık..
Ya ne biliyim eve girdi peşinden koştuk zıpladı falan diyorsun heyecan olmuştur heralde biraz :D peki kim öldürdü sen mi teyze mi? Ve en önemlisi büyükse nası öldürebildin genelde böcek ilacını falan tınlamıyorlar!!
Terlik.
Öff sen de lafı parayla veriyorsun :D Bu nedir böyle
Guruyuz olacak o kadar.
Sanki bana apartman yöneticisi!
Çocukken yılan öldürdüm 😂😈😈
Çocukluk ve istemeden yaptıklarınız sayılmıyor.. çocukken insanda bii cahil cesareti oluyor :D
Oooo yok ki şimdi yılan öldüreyim 😂
Ya yılan şart mıı bunun hamam böcüsü var kırkayağı var akrebi var faresi var sen korkma yeter ki :D
Akrep öldürdüm 2 3 sene önce trabzonda 😂
Yok artık :D Ya peki onu tam olarak nerede görüp nası öldürdün? Ama ''vurdum öldü'' diye değil, nerede gördün nası yaptın kaçmadı mı falan olayı baştan sona detaylı anlat pls nası yaklaştın nası öldürdün falan.. sana saldırmadı mı falan!! adamlar çok dayanıklı ve hızlılar akrepler kolay kolay ölmez... Baştan sona anlat lütfen kafamızda deli sorular :D çok merak ediyorusss :D
Köyde pansiyon gibi bir oda tuttum elektirik süpürgesini çalıştırıcaktımki kablonun altından akrep çıktı ilk bir bağırdım sonra süpürgenin sapıyla vurdum yavruydu kolayca öldü
Akrep öldürdüm bu yaz ağustosta
Yok artık :D çok mu küçüktü, hangi renkti?
Hayır büyüktü rengi de siyahtı anneannemin evinde buldum ilk basta bardakla üstünü kapattım yeğenim de içine kolonya felan sıktı bende hayvan eziyet cekmesin diye bide evde olunca mecbur öldürdüm :D
Yiğenin olmasa öldürmeyecek miydin peki? Yav ne cesursun benim tanıdığım kadınlar akrep görse düşer bayılır :D Ya peki onu tam olarak nerede görüp nası öldürdün? Ama ''vurdum öldü'' diye değil, nerede gördün nası yaptın kaçmadı mı falan olayı baştan sona detaylı anlat pls nası yaklaştın nası öldürdün falan.. bardağı koyunca ya da çekince sana saldırmadı mı falan!! adamlar çok dayanıklı ve hızlılar akrepler kolay kolay ölmez... Baştan sona anlat lütfen kafamızda deli sorular :D çok merak ediyorusss :D
Tez mi yazıyonuz bu konuda hayırdur? :D
Ya ben hiç bir hayvandan korkmam karadenizliyim cogu hayatımız bag da bahce de geçiyor benim annem iki tane 2 metrelik yılanı aynı anda öldürüp bahcenin girişine asmış insan bize öyle börtü böcek işlemez : D ha ben yılan felan öldürmem eve girerse düşünürüm öldürmeyi ama dışarı da görsem asla akrebide öldürmezdim. Yaa hemen öldürmedim davranıslarını merak ettim napacagını merak ettim bardagın altında sabaha kadar beklettim ama bekleyene kadar cok eziyet cekti hayvan yeğenlerim kolonya sıkıp hayvana kafa yaptılar sonra bende bardağını acıp kapatırken hayvanın iğne kısmı varya orayı koparmısım dedim zaten hayvanı en kötü yerinden sakat ettim en iyisi öldüreyim kafasına bir ki şey vurdum ezildi sıvısı cıktı sıvısı cıkınca da büyük ihtimalle öldü zaten.
Yeğenlerimle bir odada oturup muhabbet ederken yeğenim farketti bende hemen bard alıp kacmasın diye üstünü kapadım oynadık yani hemen öldürmedim zaten
Hayır hayvan nıye saldırsın bana kacmaya calıştı direk yatağın altına :D hatta kaçıyordu zor kapattım bardagı tekrar üstüne o sırada da kuyruğu koptu zaten
Bu arada fare görüp elimle sevmiş insanım fındık toplarken gördüm cok hayvan severim aslında hiç bir hayvana zarar vermek istemem ama akrep arada kaynadı zaten haşerat öldürmek günah değil diye biliyorum allah affetsin dışarı da görseydim öldürmezdim dediğim gibi ama evde olunca birini soksa hastanelik eder diye mecbur kaldım
Niye saldırsın hayvanı öldürmeyip süründürmüşsün be resmen :D ayrıca karasinekten bahsetmiyoruz akrep bu bildiğin saldırıyor bu hayvan ekstra bir şey yapmana gerek yok yani!! Yav bunlar çok dayanıklı değil mi neyle vurdun da öyle 1-2 vuruşta gittii? hem efsane ölü taklidi yapıyor onlar saatlerce bile hareketsiz kalabiliyorlar, öldüğüne emin misin sen onun? Bunu mecburiyetten öldürmüşsün peki isteyerek öldürdüğün bir şey var mı şöyle genelde kadınların çok korktuğu, çığlık falan attığı hamam böceği, kırkayak falan :D bu arada teyzeyi de tebrik ederim aynı anda 2 metrelik 2 yılanı öldürmek nedir ya :D
Yaa yok saldırma felan o yalan ya ha mesela üstüne basarsın ozaman can havliyle saldırır ama kacmaya calıştı tam tersi biliyorum taklitci olduklarını ama işte hayvanın sıvısı cıktı yani kanı aktı ölmüştür diye düşündüm şeyle öldürdüm bardagın sert kısmıyla vurdum
Bardakla akrep öldüren tek insansın tebrikler :D ve tek leşinin de bu olması hayvan açısından tamamen trajik!!
Bir kere de ders calışırken gece ozaman eski bir evimiz vardı orda duruyorduk cay toplamak için orda ders calısıyorum yanağımda bir kasıntı oluyor kulağımda felan sacım sanıyorum tabi kafamı bir döndürdüm hamam böceğiyle göz göze geldim ve hayatta en nefret ettiğim hayvandır kendisi severek ve isteyerek kafasına kafasına süpürkeyle vurdum ezdim içimin de yağları eridi yine görsem yine öldürürüm :D
Yuhh o durumda bayılacak çok kadın tanıyorum :D e o günden bugüne hiç görmedin mi ya? ayrıca onlar çok hızlı, süpürge falan hafif gelir onlara ama sende de nası bir iman gücü varsa artık bardakla akrep, süpürgeyle hamam böcüğü :D
Kara Fatma öldürdüm namıdeğer hamam böcüğü 🕷
Şaka yapıyosun hamam böceğinden korkmayan kadın mı var :D özellikle bazıları cidden normale göre çok büyük oluyor hiç öyle olanlara denk geldin mi?
Ohoooo ananemin evi eskidir çekmecelerden çıkar duvarların arasından. Geçen yaz 3 ay ananemde kaldım her gece fix iki tane öldürüyodum. Sonra sıkıldım ezmekten hem terlik kirleniyordu hem midem bulanıyordu hamam böceği spreyine başvurdum sıkıyordum üstüne kendi kendine temiz ölüyordu peçeteyle atıyordum 😂😂🕷🕷
Bu konuda cidden hemcinslerine göre çok cesurmuşsun, benim çevremdeki kadınlar en ufak böcek görse bayılacak gibi oluyorlar :D Peki son zamanlarda falan hatırladığın en büyük hamam böceğini nerede görüp nası öldürdün? Ama ''vurdum öldü'' diye değil, nerede gördün nası yaptın kaçmadı mı falan olayı baştan sona detaylı anlat pls nası yaklaştın nası öldürdün falan.. adam çok dayanıklı ve hızlılar ya böcek ilacı ile resmen gargara yapıyorlar... Baştan sona anlat lütfen kafamızda deli sorular :D
Bak şimdi yine ananemde gördüm besili dana gibiydi maşallah 😂😂 yine o soğuk gecelerden biriydi. Büyüklüğü nerdeyse browni intense lerin küçükleri var ya pakette çoklu. Onlar kadardı hiç abartmıyorum simsiyah upuzun bacaklı. Sonracığıma bu tırrek buzdolabının kenarında pinekliyordu gece 3 suları. İçimden dedim yaklaşsam hemen topuklar mekandan kaçar. Gittim böcek spreyini aldım bir tane uzun pipeti yaklaştırdım spreyin ağzına ki böceğe yaklaşıp korkutmamak için. Verdim ilacı bastım ilacı üstüne birsürü geldi ama buzdolabının altına kaçtı. Dedim neyse sabah olsun bakarım. Sabah oldu buzdolabını kaydırdım baktım ters dönmüş nalları dikmiş havaya yatıyor. Aldım peçeteye attım çöpe 😂
Ya efsane anlatmışsın işte budur :D böyle anlatınca biz de yaşamış gibi oluyoruz eline sağlık :D ya bir tane organik olarak mücadele ettiğin büyüklerden birini anlat pls :D buradakiler diyorum ya böcek ilacı ile gargara yapıyor resmen.. organik mücadele ile hallettiğin bir şey olsun ama nolur nolur böyle baştan sona anlat :D hem anlatımın çok keyifli hem de diğer türlü bir şey anlaşılmıyor :D
Sende de ne fantezi var arkadaş. Ezdiğimden anlatayım bir kuple de😂 bizim tırro bu sefer nerde biliyo musun. Mutfakta yine yerde duruyor bir tane de karşısında var kesişiyorlar kur yapıyorlar herhalde birbirlerine. Düşman birken iki oldu. Aralarında 1 metre falan var. Neyse o zamanlar sprey yok benim de acemi zamanlarım ama hızlıyız tabi. Kaptım bir terlik bir ıslak mendil. O çıtırt sesi duycam ya seviniyorum. Yaklaştım birine dolabın dibine girdi ama kaçamadı kaldı orda bir indirdim tırronun tepesine orda çıtırt etti. Sonra baktım diğeri kaçmış dedim intihar etmeye gitti herhalde. Ama nerde başkalarının evinde gününü gün ediyor. Çekmeceyi açtım oraya girmiş kapakla indirdim ona da bir tane o da gitti b*k yoluna ama o haketti. Hayvan gider diğerinin cesedinin başına bir ağlar nerdeee. Islak mendille aldım attım çöpe. Bu arada yine gece 2-3 sıralarıydı. Anlaşmalı o saatte buluşuyorlar herhalde
Süper ya üşenmeyip yazdığın için cidden teşekkür ederiz, eline sağlık:)) Ya baya cesursun ha bu konuda:)) yalnız çok da katısın, hiç affın yok :D gördüğün direk pert!! Yalnız onlar çok dayanıklı ve acayip ölü taklidi yapıyorlar saatlerce hareketsiz kalıp.. Ölmemiş olabilirler seninkiler de ikisini de aynı yere atsaydın bari tekrar kavuşmuş olurlardı :D
Aynı çöpte bir ömür çürümeye bıraktım. Valla çıtırt etmeden öldüğüne inanmam zaten
Hamam böceği dışında hiçbir şey yok mu peki korkusuz şövalye :D
Yarasa var
Yok artık bizi mi koparıyorsun anlamıyorum :D
Yok valla ciddiyim evimize girmişti bir yaz günü. Bilirsin Işık’ta kör olurlar. E salonda ışık yanıyor bu deli divane gibi bir oraya bir buraya bide büyüktü yani hayvanat. Herkes kaçtı odadan işte annem abım falan. Aldım bir çarşaf kaldırdım kollarımla yukarı. Attım yarasanın üstüne sonra sarmalayıp yere koydum çarşafla. bir tane kalın topuklu ayakkabının topuğuyla çarşafın içindeyken indirdim tepesine çarşafla birlikte attım çöpe. Çarşafı da kullanmıyorduk zaten. Öyle yani😂
Şaka mı bu :D Arkadaş sinek mi avlıyorsun öyle sana inanamıyorum hakkaten ayarımı bozdun :D bu hayvanların gözümdeki karizmaları da çizildi üstelik daha dayanıklı sanıyordum onları çok kolay ölüyorlarmış!! :D
Valla yarasa 🦇 öldü mü bilmiyorum çarşafı açıp bakmadık midem bulanır diye ama kıpraşma yoktu. Bende daha çiyan öldürmeler var sarı kocaman yeşil falan da uzun hikaye. Yani yakaladığım çiyanı site yönetimi elimden aldı kavanoza koyduğum için düşün. Gelene geçene gösteriyorlardı örnek olsun görürseniz yakalayın diye. Baya değişik türdü çünkü. Yani neler neler 😂
Ya inanmıyorum ya nerede yaşıyorsun sen Dominik'te mi :D
Noo İzmit’te
Yok ya sen kesin Masai Mara'da yaşıyorsun!
Yani biraz öyle bir yer bol yeşillikleri dağın başı. Kışın domuz çakal bile oluyor
Onlardan da çanta, kemer falan yapmadın umarım :D
Yok yok 😂😂ama arabayla giderken karşıma kirpi falan çıkınca alıp kenara koyduğum oluyor
İnanmam yılaaaan :D
Iy yılandan korkuyorum
Ben de senden korkuyorum :D
Ben de kendimden
Hamam böceği öldürürken zevk aldığım doğrudur.
Şaka yapıyosun hamam böceğinden korkmayan kadın var mı :D özellikle bazıları cidden normale göre çok büyük oluyor hiç öyle olanlara denk geldin mi?
Millet yiyor ben niye korkayım. Mahallenin kanalizasyonu değişti. Bütün evleri hamam böceği sardı üç farklı türünü gördüm. Öyle lanet bir böcek yok. Gördüğüm zaman heyecanlanıyorum öldürmek için
Benim tanıdığım kadınların çoğu görse bayılır :D sen biraz farklıymışsın cidden bu konuda:)) Peki son zamanlarda falan hatırladığın en büyük hamam böceğini nerede görüp nası öldürdün? Ama ''vurdum öldü'' diye değil, nerede gördün nası yaptın kaçmadı mı falan olayı baştan sona detaylı anlat pls nası yaklaştın nası öldürdün falan.. adam çok dayanıklı ve hızlılar ya böcek ilacı ile resmen gargara yapıyorlar... Baştan sona anlat lütfen kafamızda deli sorular :D
Ben haşereden korkmam. Çoğu hayvandanda korkmam. Bahçemizde gördüm sanırım. Bir tane şişe gibi bir şeye girmiş. Bende şişenin ağzını kapadım. Biraz kaldı orda. Sonra aklıma geldi şişenin içine ilaç sıktım yavaş yavaş öldürdüm onu
Ya o zaten kendi bacağına sıkmış, şişenin içine girmek ne :D ya şöyle hormonlu olanlardan bir tanesiyle yok mu çekişmeli bir mücadelen açık alanda cidden çok hızlı ve dayanıklılar ya hemen kaçıyorlar pıtı pıtı kuytu köşeye.. Büyüklerden bir tanesiyle olanlardan anlat lütfen bir tanesini baştan sona kısa kesmeden! merak ediyoruss, ihtiyacımız var :D
Ya git manyak mısın dalga mı geçiyorsun ne 😃 evde onlar kaçıyor ben kovalıyorum işte bazen süpürgeyle çekiyorum bazen ilaç seviyorum üzerine hepsinin 😊 ama böcek ilacı sıkıca can çekişip ters dönmeleri terapi gibi geliyor çok hoşuma gidiyor
Ya ne manyağı son derece ciddiydim :D iyi ki bii baştan sona anlatın dedik ya ayıp valla küstü:((cidden merak etmiştim oysa ki çok tuhaf bir böcek hem dayanıklı hem hızlı
Karınca dışında kepsini bilerek öldürürüm😅😅
Ama ne işte onu soruyorum, çocukluktakiler sayılmaz :D
Ya işte bir kaç gün önce solucan öldürmüştüm ondan donra ötümcekler ayyy yazarken bile tuhaf oldum yaaa
Ya bunlar zararsız.. detayda saydıklarımın yanında hiçbir şey :D
Iyyyyy
Bu soru hep karşıma çıkıyor. Hamam böceği sanırım
Bizim daha siftah :D Emin mi misin son kararın mı :D
Ben kimseye zarar veermem
Süper pekiii bu yaşa kadar hiç öldürdüğün bir şey olmadı mı?
Fare yanlışlıkla üstüne bastim
Yanlışlıkla olanları değil zaten isteyerek yaptıklarınızdan bahsediyorum:)
Kırk ayak öldürmüştüm
Kırkayaktan korkmayan tek kadın alkışlıyoruz :D kırkayak değil de bunların ince uzunu var çıyan deniyor üstü resmen zırh gibi o kadar sert ki öyle olanlarla karşılaştın mı hiç!!
O işte benim dediğim on kere vurmusumdur terlikle ancak kabuğu kırılıp içi dışına cikti
Bacağıma tirmanmayacakti kendi istedi.. .
Yuhhh bacağında mıydı bir de!! Başka kadınlar olsa abartmıyorum bayılır be o durumda! Ve ayrıca da tehlike atlatmışsın resmen onların bazıları zehirli olabiliyor, geçmiş olsun!! Peki onu nası farkedip nası öldürdün? Ama ''vurdum öldü'' diye değil, nerede gördün nası yaptın kaçmadı mı falan olayı baştan sona detaylı anlat pls.. nası farkettin ya da o ana kadar nası farkedemedin, en önemlisi nasıl öldürdün.. adam çok dayanıklı ve hızlılar ya sürekli bir yerleri oynuyor ne kadar vursan da. Baştan sona anlat lütfen kafamızda deli sorular.. anlat ama bak kestirip atma 150 cevap içerisinde en değişiği sanırım:))
Cesur olanlar zaten çok az sayıdasınız susmayın pls:(
Telde konusuyordum işte birsey hissettim baktım o vurdum düştü tam kacacakken vurdum işte baya zorladı ama oldu en sonunda bizim orda çok oluyor ya
Baştan sona anlat pls ya önceki yorumda yazdığım gibi kusura bakma seni biraz yoruyoruz ama cidden merak ettik!
Büsbüyük bir şey öldürmedim
Yani dev gibi şeylerden bahsetmiyorum zaten genelde korkulan hamam böceği, kırkayak vs :D
Peçeteyle böcek öldürdüm birkaç defa
Böcek öldürmedim de sinek öldürdüm biçok kez
Zaten ihale hep onlara kalıyor :D
Napiyim kanımı emiyorlar 😂 çok rahatsız etmedikleri sürece camı açarım çıkarlar
Arı başka hatırlamıyorum isteyerek öldürdüğüm.