AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar Ne Diyor
Midem bulanıyor börtü böcekten o yüzden uzak dururum
Kara Fatma derlerdi sanırım siyah büyük bir böcekti onu öldürmüştüm 😂
Ondan korkmayan kadınlara burada madalya töreni yapmaya başladık artık :D Peki onu nerede gördün ve nasıl öldürdün? Ama “vurdum öldü” diye geçiştirme baştan sona detaylı anlat nerede gördün nası yaptın falan çünkü çok hızlı ve dayanıklılar normal böceğe göre.. adamlar böcek ilacıyla gargara yapıyorlar!.. Baştan sona anlat işte kafamızda deli sorular :D diğer türlü taktik anlamında bir işe yaramıyor:)
Bahçemiz vardı bizim evin önünde orda görmüştüm hemde 1 kere değil bir kaç kere öldürmüştüm devamlı gelir giderdi bende elime büyük bir taş aldım yaklaştım bastırıverdim diğerlerinde de demir kürekle boynuna bastırıp öldürmüştüm çok vahşi bir ölüm olmuştu maalesef 😂
Hemcinslerine göre bu konuda baya cesurmuşsun:)) Yalnız onların bii özelliği var sen de duymuşsundur büyük ihtimal kafaları kopsa bile yaşamaya devam ediyorlar ve acayip ölü taklidi yapıyolar saatlerce hareketsiz kalıp :D sen onların öldüğüne emin misin seni kandırmış olmasınlar :D Ve böyle börtü-böcek, haşere dünyasından tek leşin bu arkadaşlar mıydı? :D
Hayır öldüğüne eminim sonra baya bir işkence çektirmiştim hayvana onun harici sümüklü böcek öldürmüştüm oda çevresine tuz atınca eriyordu bende tuz atmıştım öylelikle ölmüştü pişman mıyım diye sorarsan pişmanım sanırım sonuçta onlarda bir can🙄😂
Sen de tam psikopat çıktın hee :D Ekolojik döngüyü bozmuşsun resmen!! Cesursun ama çok katısın hiç affın yok!! Pişmanmış gibi de yapma şu an yanında bir kara fatma büyük ihtimal yere desen yaparsın :D
Yok ya eskisi gibi o kadar katı olamıyorum ben ama o akra fatmayı yine görsem odamda bir yerlerde öldürür müyüm tabiki oda ayrı bir muamma bilemiyorum 😂
Upss yazım hatası sorry kara fatma diyecektim 😌
Düzeltmesen büyük bir soru işaretiyle yaşıyor olacaktım :D Bence hiç muamma değil!!
Muamma muamma😂
Ya ne muamması!! ekmeğe salça sürüp önüne koyacak halin yok :D
Ya öldürmem babamı çağırırım oda bir şeylerle alıp atar pencereden 😂
İmana geldi :D Peki arı, sinek falan? Onlardan kesin pişman olmuyorsundur :D
Arıya asla yanaşmam çünkü bir kere elimden kurşun yedim ama sineği de yakalarsam affetmem 😂
Arılar değişik tarihlerde beni de şişledi çeşitli yerlerimden :D Tamam hadi saymadığını biliyorum ama kaç leşin olduğuna dair ortalama bir sayı ver yaklaşık olarak.. yani şöyle:karafatma 5 salyangoz 1 kara sinek 10 sivri sinek 10 vs gibi.. çetele tutmadığını biliyorum ama tahmini bir şey söyle işte :D
Karafatma nerden baksan bir 10 vardır salyangoz 3 4 tane kara sinek 20 25 tane belki daha fazla bilemiyorum sivrisinek te 15 20 tane olmuştur ama oda toplu katliamdan olmuştur yarısı sinek ilacındandır 😂
Resmen suç makinesi :D
Ayhh sorma 😂
Ben böcek öldürmem çok korkarım ısırır diye kedi köpek onlardan da çok korkarım zarar vermekten ve zarar görmekten 😔
Fare öldürmüştüm ama çok büyük değildi iğrençti öğhhh :(
Dur sakin ol, fareden korkmayan kadın mı var bu ayrıcalık yeter sana :D Tek leşin miydi peki genelde kadınların çok korktuğu hamam böceği, kırkayak, akrep vs gibi haşerelerden neler var?
Oho onların hepsini öldürüyorum
Ya ciddi mii :D abi bunları görünce çığlık atmayan kadın yok yav çevremde :D peki hatırladığın en büyüğü hangisiydi bunlar arasında.. bazıları cidden hormonlu oluyor haşerelerin kafam kadar falan, hiç öylesiyle denk geldin mi :D
Ayy sıktı ya
Yaa off hayır gidemezsin kardeşim hatta cevaplamak zorundasın :D ya cidden aydınlat ya korkmayan kadın yok gibi!!
Kabuklu böcekleri olduremem hamam böceği gibi ama küçükken karınca oldurdum
Sen hep ayni soruyu mu soruyorsun ne istiyorsun hayvanciklardan seni protesto ediyorum
Vallahi billahi tek karıncanın kılına dahi zarar vermedim, günahımı alıyorsun :D lütfen geri çek protestosunu :D
Cekmem valla bocekler ölünce zevk mi alion ne ya da erkekler böcek öldürmez mi nasil bir subliminal mesaj bu yaa😂😂😂
Hukukta;herkes ileri sürdüğü iddiaları ispatla yükümlüdür.. bknz:TMK madde 6 :D yanlış yerden yürüyorsun yanlış :D
Komik misin😂😂😂
Hukuk mücadelemizi sonuna kadar sürdüreceğiz :D
Pes ettim beyaz bayrak böceklerle savaşa devam edebilirsin
Klasik böcekler işte gerçi onları bile korkudan öldüremem 😑😑
Tatilimi köyde geçirdiğim için her türlü hayvanla karşılaşabiliyorum. Bir gece yüzümde yürüyen bir hamam böceğini öldürmüştüm. En iğrenç anım yani.
Hahah hadi ya :D Nasıl oldu peki korkmadın mı olayı baştan sona anlat ama başka kadınlar olsa bayılabilir o durumda :D
Eğer Karadenizli iseniz birçok böcekle karşılaşmıssınızdır demektir. Birçok anım var bu konuda ama en savunmasız olduğum an buydu. Gece uyurken yakalandım kendisine. Pek hoş olmadı tabi ama ani refleksim yüzünden elimin içinde can verdi. Allah rahmet eylesin.
Ya çok sıkıntılı bir durum ama sen etkilenmemişsin bile pek tebrikler:)) Peki böyle genelde korkulan hamam böceği, kırkayak vs gibi normale göre büyük böceklerden öldürdüğün neler var?
Her yaz fındık toplayan biri olduğum için o böceklerden kaç tanesi üzerime düşmüştür düşün istersen. Şimdi ben sayamam öldürdüklerimi bazılarının isimlerini bile bilmiyorumdur garip garip böcekler. Ama yılan ve yeşilbaş kertenkele öldürmüşlüğüm var.
Böcek haşere korkum falan yok ama tiksiniyorum onlardan. Ama ne kadar tiksinirsem tiksineyim fare falan öldürmem.
Sadece fare değil ya genel olarak haşereleri soruyorum hamam böceği, kırkayak falan vs!
Şahsen kırkayaklar bana çok sempatik geliyor. Yolda gördüğümde durup oynadığım bile olmuştur ya da araba falan ezmesin diye kenara koyduğum. Ama ne yalan söyleyeyim hamam böceklerini affetmem direk elime terliğimi alıp evi talan ediyorum.
Hahahh :D Bu hamam böcükler sizi ne etti ya, kadınların korkulu rüyası resmen :D Peki son zamanlarda falan hatırladığın en büyük hamam böceğini nerede görüp nası öldürdün? Ama ''vurdum öldü'' diye değil, nerede gördün nası yaptın kaçmadı mı falan olayı baştan sona detaylı anlat pls nası yaklaştın nası öldürdün falan.. adam çok dayanıklı ve hızlılar ya böcek ilacı ile resmen gargara yapıyorlar... Baştan sona anlat lütfen kafamızda deli sorular :D
Olduremiyorum ben ya, görünce bir tuhaf oluyorum babamı çağırıyorum
Böcekleri Sayarsak say say bitmez En büyük Fare öldürmüştüm
Fareden korkmayan kadın var mı ya :D Minik fındık faresi miydi yoksa bildiğin koca lağım faresi mi? Bu arada öyle ufak-tefek, minicik böceklerden bahsetmiyorum ya genelde çok korkulan hamam böceği, kırkayak vs gibi olanlardan bahsediyorum öyle olanlardan var mı öldürdüğün?
hic oldurmedim bile cunku gorunce hemen kaciyirdum cocukken
Peki şimdi büyüdükten sonra hala devam mı topuklamaya :D
😄😄😄 yok ya simdi korkmuyorum
Napıyosun işte onu soruyorum :D özellikle genelde çok korkulan hamam böceği, kırkayak vs :D
fare görmustum bir kere merdivenlerde ciglik atmistim binayi ayaga kaldirmistim ani olarak aklimda kaldi koti ani😄😄😄
Ona inanırım ya :D Maşallah soğukkanlılığına hayran kaldık :D
😄😄😄
Bütün böceklerden korkuyorum ve kesinlikle hepsini öldırurım
Ama öyle çok ufak tefek olanlardan bahsetmiyorum.. genelde çok korkulan hamam böceği, kırkayak vs gibi olan haşerelerden bahsediyorum! öyle olanlardan neler var öldürdüğün?
Hepsi hamam böceği
Korkuyorum diyorsun ama kesinlikle hemcinslerine göre daha cesursun bu konuda kadınlar genelde hamam böceği görünce basıyor çığlığı :D hatta erkekler de bile korkan çok bu böcekten:)) Peki son zamanlarda falan hatırladığım en büyük hamam böceğini nerede gördün ve nası öldürdün? Ama “vurdum öldü” diye geçiştirme pls olayı baştan sona anlat.. Adamlar çok dayanıklı ve böcek ilacıyla gargara yapıyorlar resmen.. kafamızda deli sorular baştan sona anlat pls :D diğer türlü taktik anlamında bir işe yaramıyor!
Çok uzun usenıyorum😁
Ya lütfen ya bizim için yap bir fedakarlık:)) Zaten cesaretli olanlar oldukça az sayıda siz de susmayın pls:((yavaş yavaş yaz acelemiz yok ama uzun yaz zaten.. uzun, detaylı olmayınca bir şey anlaşılmıyor.. bekliyoruz kırma bizi:))
Hayatımda isteyerek bir karınca bile öldürmedim. Korktuğum böcek varsa öldürmesi için etraftakileri çağırırım 😁
Yazlıkta kara fatma görüp buzdolabına tırmandım korkuyla küfür ediyordum huncarca böceğe babam salak kızım diye gelmişti yanıma
Sadece böcek öldürdüm bazılarınıda peçete ile alıp atıyorum öldürmek bile istemiyom.
Sivrisinek
Hayatımda hamam bocegine zehir bile sıkamadim sivrinek de sokuyor diye öldürdüm
Genelde benden uzaksa bir şey yapmam ama tehlikeliyse birine öldürtürüm.
Hamam böceği falandır heralde oda korktupum
Hamam böceği falandır diye geçiştiriyorsun ama hamam böceğinden korkmayan yok neredeyse :D Mevzubahis kendileriyse net hatırlayalım lütfen :D
Hamam böceği son kararım.
Seyirciler ayakta sizi alkışlıyor bu ne cesaret :D Peki bahsettiğin dışında son zamanlarda falan hatırladığın en büyük hamam böceği ne kadardı yaklaşık onu nerede gördün ve nasıl öldürdün? Ama “vurdum öldü” diye geçiştirme baştan sona detaylı anlat nerede gördün nası yaptın falan çünkü çok hızlı ve dayanıklılar normal böceğe göre.. adamlar böcek ilacıyla gargara yapıyorlar!.. Baştan sona anlat işte kafamızda deli sorular :D diğer türlü taktik anlamında bir işe yaramıyor:)
Hatırlamıyoum çok önceden di boyutu da normal yani kocaman değildi. Çokda küçük değildi özellikle ölmesi için çabalamadım o anlık refkleksle terlik fırlatmiştim sanırım korkudan terliği kaldırıp bakmadım belki ölmemiştir. Inşallah da ölmemiştir. Sen bunu niye soruyosun ben niye uzun uzun bunu cevaplıyorum bunu da bilmiyorum.
Ahahahh :D Ne sordum ki? :D Cevapladığın ne? :D biz yokuz aslında :D
Tamam.😂
Kasten kimseye veya hicbirseye zarar vermem
Süper, bravo sana:))
İsteyerek bir böcek öldüremem hem ne zararı var ki
Süper, haklısın:) İsteyerek derken mecburiyet de olabilir.. Peki şu ana kadar hiç böyle börtü, böcek haşere dünyasından hiç öldürdüğün bir şey olmadı mı kazayla dışında? sinekler, arılar falan dahil :D
bir kere arı yuvasına elimi uzattım o zaman öldürmüş olabilirim o da meraktan ama ben daha zararlı çıktım zaten sineklere de annem ilaç sıkıyo
Yılan, fare, çeşit çeşit böcek türleri. 😒
Yok artık bunların hepsinden korkmayan tek kadınsın sanırım :D Yılan çok mu küçüktü? Ya da fare minik fındık faresi miydi yoksa bildiğin kocaman lağım faresi mi? Bunları öldürürken tek değil miydin? Bu ne cesaret böyle ya :D
😂 köyde büyüdüm ben, fındık bahçelerinde hep kara yılanlar oldu büyük veya küçük. Her zaman öldürürüz :)
Köy fareleri de hiç küçük değildir :)) tek olmuyordum genelde ya ailem ya da arkadaşlarım olurdu 😂 o yılanları öldürüp sonra da gezdirirdik😂😂
Olsun ya köy ya da şehir farketmez biraz da senin karakterinle ilgili bir durum ve gerçekten cesurmuşsun :D Peki son zamanlarda falan hatırladığın en büyük fareyi nerede gördün ve nasıl öldürdün? En son ki olması şart değil son zamanlarda hatırladığın en büyüğü anlat.. Yaklaşık ne kadardı? Ama “vurdum öldü” diye geçiştirme baştan sona detaylı anlat nerede gördün nası yaptın falan çünkü çok büyük ve dayanıklılar normal haşereler göre.. Baştan sona anlat işte kafamızda deli sorular :D diğer türlü taktik anlamında bir işe yaramıyor:) Ama tek olduğun öyle 3-5 kişi birarada öldürebilirsiniz tabii ki onlar sayılmaz :D
Ya cesurlar neden susuyor sizden zaten çok az sayıda var:(
cıvcıv öldurmustum cocukken o kadar
Öyle kazayla olanları sormuyorum zaten isteyerek yaptıklarınızı.. Özellikle genelde korkulan hamam böceği, kırkayak vs gibi haşereler
ben kazayla öldurdum demedım zaten cocukkende olsa ısteyerek öldurmustum
orumcekkkk korkutuyooo beennniii
Genelde korkuyor kadınlar zaten :D peki genelde korkulan ve normale göre büyük olan hamam böceği, kırkayak vs gibi olanlardan öldürdüğün neler var?
hayir hic biseyy qalibaa kertenkele
Kertenkele zararsız değil mi? Onu nerede gördün çok mu küçüktü ve nasıl öldürdün? Ama ''vurdum öldü'' diye değil baştan sona anlat!!
ya iste bilmiyorum qaliba kucukken vurdum oldu kafasi ezildi
buyuk hayvanlardan korkmuyorum ama kucuk boceklerden iyreniyorum :(
Hamam böceği ve akrep. .
Bunlardan korkmayan tek kadınsın heralde tebrikler :D Akrebi nerede gördün çok mu küçüktü?
Hamam böceğini bir akrabamızın evinde görmüştüm cok büyüktü terlikle öldürdüm.
Bizim ev bahçeli olduğu icim akrebide bizim evde halinin altında gördüm simsiyah kocaman birşeydi onuda her zamanki usullere uyarak yine terlikle öldürdüm.. 😊
Ya yok artık halının altına kadar nasıl gelmiş!! Ya şaka bir tarafa resmen tehlike atlatmışsın farketmeseniz zarar verebilirdi? Yalnız bu konuda cidden hemcinslerine çok cesurmuşsun genelde kadınlar en ufak böcekte bile çığlığı basar :D Ya peki onu halının altında nasıl farkedip nasıl öldürdün? Ama ''vurdum öldü'' diye değil, nasıl yaklaştın saldırmaya çalışmadı mı kaçmadı mı falan olayı baştan sona detaylı anlat pls.. adamlar çok dayanıklı ve hızlılar akrepler kolay kolay ölmez.. Her zaman usul demişsin ama terlik yumuşak değil mi onlar için!! Baştan sona anlat lütfen kafamızda deli sorular :D :D
Halının altındaki akrebi temizlik yaparken farkettim.
Görür görmez bir irkildim tabiki. 😊
Hareketsiz duruyordu yaklasip baktim canlimi diye canlıydı ignelerini oynatiyordu.
Sonra terligi alıp sert tarafiyla ani bir refleksle vurdum.
Hemen ölmedi tabui kaçtı ama ben ondan daha hizliydim (Ani reflekslerim çok iyidir)😎
Okaçınca daha hırs yaptım var gücümle vurdum hareket edemedi ama yasiyordu yine. Sonra 3-4 kere tekrar tekrar vurdum anlayacagın suyunu çıkardım akrebin🙈😊
ÖLdÜkten sonrada spatulayla alip bir posete koydum spatulayida akrebide dışardaki çöpe attım.
Anı yaşar gibi anlattım Şu an biraz uzun oldu kusura bakma😊
Ya ne kusuru harika anlatmışsın eline sağlık:)) zaten ''vurdum öldü'' deyince hiçbir şey anlaşılmıyor ki! Biz de yaşamış gibi olduk olayı sayende:)) Ya akrepleri daha dayanıklı biliyordum belgesellerde falan da görüyorum inanılmaz hayvanlar.. Belki sen de durmuşsundur akrepler inanılmaz ölü taklidi yapar orası burası kopsa bile saatlerce hareketsiz kalarak.. Acaba diyorum seni kandırmış olmasın sen onun öldüğüne emin misin:))? Burada kesinlikle çok cesursun sana aramızda bir plaket töreni falan düzenlemeliyiz bence:))
TeşekkürLer ama eminim benden cesur insanlarda vardır 😊
Valla baya bir ezmistim ic organları çıktı neredeyse o yuzden taklit yapmaya hali kalacağını hiç zannetmiyorum 😊
Hoş, kalsada çöpe gitti zaten sıkıntı yok..😊
Benim tanıdığım kadınlar genelde en ufak böcekte bile basıyorlar çığlığı biraz da o yüzden bu soruyu sordum, burada da yüzlerce cevap var durum yine sayılır:)) Yani bu konuda cesareti olan kadınlar oldukça sınırlı sayıda :D Ya hamam böceği de kadınlar ve hatta erkekler için de tam bir kabus, korkulu rüya :D Ondan da çok huylanan var.. Onu da baştan sona anlatır mısın lütfen? Ama kısaltma akrep gibi baştan sona, detaylı anlat:) Seni yoruyoruz ama hem cesursun hem de anlatım tarzın harika biz de yaşamış gibi oluyoruz:)) Nerede gördün nası yaklaşıp nası yaptın en son durum neydi falan baştan sona bunu da dinleyelim lütfen:)) Hamam böcekleri tam bela ya inanılmaz hızlılar resmen turbolu gibi ve çok dayanıklılar adamlar böcek ilacı ile gargara yapıyor resmen, hiç tınlamıyorlar ilacı :D :D
Röportaj gibi oldu ama bu 😊 şimdilik bu kadar yeter onuda baska zamana anlatırım inşaAllah yazmaktan yoruldum 😋
Hayırlı Akşamlar ..😊
Ya finali güzel yapsaydık keşke son bir iman gücü yok mu :D Cidden merak ettik ama çok yorgunsak da napalım, kısmet böyleymiş:) Hayırlı akşamlar:)
Hormonlu olan hamam böceği ile karşılaşmayı buraya bekliyoruz.. Ama bir iki cümleyle kestirilip atılmış olarak değil.. Efsane anlatım tarzın ve olayı bize de yaşatan betimlemelerinle :D Haydii şampiyon söz sende :D
🙈🙈🙈
Madem bu kadar israr ettin anlatayım 😊
Hamam böceği olayı biraz ilginç aslında hamam böceği degilde büyük bir kara böcekti o sanirim.
Hamam böceği dememe bakma sen😊
Annem yengem ve yigenlerim le birlikte bir akrabamizin evine gitmiştik. Orda otururken yigenlerim de ortalikta oynuyordu mutfağa su almaya kalktığımda küçük yigenimin (1.5 yaşında) mutfakta uzanmış ağzına bisey attigini gördüm. Hemen gidip baktim bide ne göreyim 🙈
Kara böcek elinde ve agzina koyuyor tamda agzinin içindeydi ama elinden bırakmamıştı sadece O anki refleksle hayir diye bagirip elini agzindan cektim elinden alip yere attim böceği tabi melegim neye uğradığını şaşırdı o an..😊O anki hirs ve korkuyla ayagimda ki terlikle ezdim. Canlıydı ama ilginctir kacmaya çalışmadı.
Öldükten sonrada camdan aşağıya atmıştım 😊
Ama an korktugum şey kara böcek değil yigenimin onu yiyecek olmasaydı.
Hala unutamam🙈
Ya resmen gerilim filmi gibi!!! Zamanlaman harikaymış ya tam zamanında yoksa yutabilirdi!! Tam bir süper kahraman gibisin ya tam zamanında olması gereken yerde :D Ya o kadar değişik tecrübelerin var bir de paylaşmıyorsun!! Halının altındaki akrep, yiğeninin ağzında böcek!! yazsan roman olur :D Böceğe dikkat ettin mi bir yerinde eksiklik yoktu de mii? Öldürmeden baksaydın bii yutmamıştır umarım az da olsa! Böcek çok mu büyüktü? İşte o kaçmaması numara yapıyor oluşundan başka şansı kalmayınca ölü taklidi yapıyor çok numaracıdır genelde haşereler.. Yine soracağım bunun da öldüğüne emin misin? Gerçi bunu da uzaklaştırmışsın evden ölmediyse bile.. Ve ev sahibinin bu olan bitenden haberi var mı :D Mahcup olmuştur ya öğrendiyse :D
Var söyledim 1 hafta sonra evi ilaçlatti😊
Peki böyle börtü-böcek, haşere dünyasındaki leşlerin sadece bu 2 arkadaş mı sipirmin :D?
Elbette değil ama aklimda kalanlar bunlar 😊
Tamam korkma anlattırmayacağım :D ya bu soru altında güvenle yanıtlayabilirsin soruları asla sarkıntılık ve başka türlü bir saygısızlık olmaz.. Zaten olursa da en fazla bir tuşa basıp engellersin geçer-gider.. Soru altında paylaşımda bulunan tüm üyeler kendini rahat hissetsin pls :D sen de niyeyse biraz sıkılganlık zorla yanıtlıyorsun hep :D Haa bu arada şunu da söyleyeyim:''benim bu merakımda biraz saçma.. kabul''.. Ama özellikle son zamanlarda kadınların böyle haşerelere olan öyle tepkilerini gördüm ki (ve bu sayede bacağıma kahve döken bile oldu) acayip bir merak oluştu bende de çok dikkatimi çekti bu durum!..
Doğrudur olabilir.
Ayrica herhangi bir yanlış anlaşılma yok merak etme üslubun gayet yerinde..
Teşekkürler hoş sohbetin için..😊
Okee rica ederimm ve teşekkür böyle düşündüğün için:)) Peki şu an bulunduğun yerde abartmıyorum parmak büyüklüğünde bir hamam böceği olsa antenli olan korkunçlu böcüklerden :D ne tepki verirdin ama samimi olarak cidden ne yapacaksan onu söyle!! Korkmak da serbest :D En son bir karakter yapacağım sana cevabından sonra:))
Duvara yapıştırdığım gibi suyunu çıkarırım heralde😁
Ya bu ne hiçbir şeyden korkmuyorsun ama bahsettiğim onların baya büyük olanlarından Ege, Akdeniz gibi nemli yerlerde görebilirsin anca!! Bu şekilde karşılaştığın oldu mu hiç anlattığın bu ikisi dışında.. Ya cidden beni şaşırtıyorsun sormadan edemiyorum sana :D
Hayır olmadı olmasında 🙈 onlarin karşısında bu kadar cesaretli olmayabilirim 😊
Umarım karşılaşmazsınız ki karşılaşmamanız sadece senin değil böceklerin de hayrına :D Ya peki çetele tutmadığını biliyorum ama böyle haşare, börtü böceklerden tahmini olarak kaç leşin var yuvarla yaklaşık bir şeyler... Ya mesela sinek 20, arı 10, hamam böceği 5, akrep 1 vs gibi saymadığını biliyorum ama dedim ya yaklaşık bir tahminde bulun.. Kahretsin ki bunu da merak ettim :D :D
Ayrı ayri tahmin de bulunamiycam ama toplam 15-30 tane olmuştur 😊
Sinekleri öldürmüyorsun o zaman :D
Pek denk getiremiyorum malesef 🙈😊
Ya cesur olduğunu daha önce 348593057348 kere söyledim sanırım ama bir şey daha soracağım.. Özellikle akrep ve o büyük olan böcek.. Normale göre büyüklermiş baya.. İnsan öyle büyük şeyler öldürdüğünde cinayet işlemiş gibi garip hissediyor.. yani böyle vicdan pişmanlık gibi bir duygu ama tam olarak ikisi de değil.. Sen onları öldürdüğün esnada vicdan oldu mu hiç ya da öldürdükten sonra pişmanlık? Bu arada böceğin de akıbetini bilmiyoruz,''öldüğüne emin misin'' diye sordum havada kaldı :D akraba da gördüğün böcek öldü mü emin misin :D kesin bilgi mi :D yayalım mı :D
Kesin bilgi arkadasim yayabilirsin😋
Ayrica ikisininde suyu çıktı demiştim sence yasama ihtimalleri olabilir mi😊
Vicdan meselesine gelirse hic vicdan azabı cekmedim çünkü ikisinden de igreniyorum.
Özellikle akrep zaten insana zarar veren bir canlı.
Ona karşı merhametli olamazdim😊
Olabilir tabi kii yaşama ihtimalleri çünkü hamam böcekleri falan kafası kopsa bile yaşamaya devam ediyor ki bunu sen de duymuşsundur daha ne olsun :D O yüzden soruyorum zaten ''öldüğüne emin misin'' diye adamların pestili çıksa bile yürüyorlar hala :D Ben de sana daha önce buna benzer şeyler söylemiştim hiç dinlemiyorsun ki bizi :D Ya peki bu ikisi dışında hatırladığın hiç mi hiç ama hiç üçüncü bir şey yok? :D Evet bunaltıyoruz, soruyoruz ama napalım sen de bu kadar cesur, gözü kara, olgun, süper kahraman, korkusuz şövalye olmasaydın :D
Malesef hatırladığım 3. bir ani yok😊
Benden bu kadar..😊
Güzel bir söyleşi oldu 😋
30 taneden nasıl olmaz ya:((ühühüh :D Ya arada kapını çalabiliriz hatırlatana kadar :D Analiz de yapacağım sana :D
En büyük böcek sevgilimdi öldüremedim hala
Ahahhaah :D ya ironi yapmadan cevaplayın şunu kadınlar genelde korkuyor diye sorduk!!:))
Ben İlaçlama mesul müdürüyüm. Bir ili ilaçladım onun gibi böcek görmedim 😅
Harbi mi tam adamına sormuşuz :D Ya cidden peki kadınların genelde çok korkup görünce çığlık falan attığı hamam böceği, kırkayak vs gibi normale göre büyük haşerelerden öldürdün mü hiç?(İlaçlamalar dışında) yoksa korkar mısın?
Akrep en büyük öldürdüğüm ama memnun değilim onları öldürmekten çünkü bir zararı yok normalde
Ya geçen bir belgesel izledim akrep en çok insan ölümüne neden olan hayvanlardan biri.. Ama Türkiye'dekiler o kadar zehirli değildir heralde.. Sen de baya cesursun ya kadınlar genelde en ufak böcek de bile basar çığlığı? Akrebi nerede gördün çok mu küçüktü?
Tebrik ederim, 200 kişi Fatma’yı öldürmüş.😏
Ya genelde çok korkuluyor hatta çığlıklar falan sen de durum ne :D
Onların da yaşama özgürlüğü var. Küçücük canlıdan korkmak kadar absürt bir durum olamaz.
Yani bu çeyrek asırlık ömründe hiçbir canlıyı öldürmedin mi süpersin!!:)) Bana da biraz tuhaf geliyor ama özellikle kadınlarda üst düzey bir fobi var bu konuyla ilgili!
Çeyrek asır.😅
Bir an beni tanıyorsun sandım.
Tanımadığımı ne biliyorsun! :D
Seni tenzi ediyorum demek isterdim ama yaşımın altındaki bireyler bana çocuk geliyor. Bu yaş bireylerle hiçbir muhabbetim yoktur.
43584945873538. hesap olunca insan pek özenmiyor bilgilere nasıl olsa tekrar giderim diye
Çok gezen terlik?
I-ıh.. Tamam tamam seninle tanışmadık ama buranın ilk zamanlarından beri varım ve yaşım daha büyük :D
Yine çok gezen terlik mevzusu.😅
Ben alınmadıkça terlik deyip deyip durma bee sensin terlik :D
Hahaha, çok gezmiyorum ki ben.😂
Misafir terliğisin sen.. yerinde sayan :D
Çok müsait.😳
Benim öldürdüğüm bir hayvan yok büyük
Yani büyük derken devasa şeylerden bahsetmiyoruz.. Börtü böcek, haşere tayfası
Her türlü böcek işte nefret ederim
Tamam ama şimdi ufak tefek küçücük böcekler var bir de kadınların genelde çok korkup görünce direk çığlıkları havada uçuşturduğu hamam böceği, kırkayak vs gibi böcekler var :D Öyle korkunçlu, normale göre büyük olanlardan öldürdüğün neler var?
Sen neden bunları bu kadar merak ediyorusn fantezin falan mı var 😀
Ya al işte.. Bak bakalım yanıtlayan yüzlerce kişi var bir tanesine bile sarkıntılık yapmış mıyım? Ya da diğer türlü bir rahatsızlık? İlla ''sarışın mı esmer mi'' diye mi sormamız gerekiyor.. Ve ayrıca kadınların en ufak böcekler de bile kendinden geçip, çığlık atıyor oluşu (daha bir ton gariplik var) dikkatimi çok çekti.. Ne önyargılı bii şeymişin öyle ya :D
Hayır ya bunu yargılamak icin falan sormadım sadece çok kişi görüş bildirmiş ve neden bu kadar merak ettin bunu merak ettim 😀 önyargılı değilim yani sadece merak
Napayım görüş bildirenler elini mi bağlayım ''bildirmeyin'' diye!! :D Benimki de merak ayrıca.. Önceden samimiyetsiz buluyordum bu durumu ama yakın olduğum kadınlardan da aynı tepkileri görünce ciddi ciddi düşünmeye başladım :D
Korkutucu şeyler işte küçük ama korkunç duruyorlar 😀bir de çok hızlılar gözden kayboluyorlar ya o yüzden korkuyor olabiliriz
Yargılama süreci bittiyse cevap faslına geçsek diyorum:)) Aklandığımı düşünüyorum sorularımı yanıtla en üsttekinden başlayarak :D
Daha önce böcek öldürmedim 😀😂 hepsinden de hoşlanmam nefret ederim ya da fare vs de öldürmedim 😅
Yaa ne kaa yalancısın.. Her türlü böcek dedin şimdi ne diyorsun :D git ya git ''yılandan korkmam yalandan korktuğum kadar'' :D
Hayır ya yanlış anlaşıldı her türlü bocekten nefret ederim işte şeklinde olacak o cümle devrik olmuş biraz 😀
örümcek hatırladığım kadarıyla
Büyük müydü? Peki kadınların genel olarak korktuğu hamam böceği, kırkayak vs korkar mısın?
hepsinden korkarım, terlik fırlatmayla bile ölmedi kocamandı