AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar Ne Diyor
Cocukken bir yengec oldurdum sonra icime dert oldu hala yasini tutuyorum :(
Bazen bir musibet bin nasihat iyidir ya.. bu da o hesap olmuş:)
He ya
Valla hiç bir canlıya kıyamam en son ne zaman öldürdüm hatırlamıyorum bile
Kıyamıyorsan öldürmemişdir zaten hafızayı zorlama ama bu yaşa kadar sinek bile öldürmemiş olman ilginç gerçekten, harikasın valla :D
😊teşekkür ederim bana zararı olmayan hiç birşeye zararım olmaz
sinek :D
arı :D
cocuklukta hıcbısey oldurmedım en fazla karınca :D cunku cocukluk aklı :D
Aynen çocuklukta kafa biraz farklı çalıştığından çocukluktakileri saymıyoruz :D böceklerden korkuyor musun peki :D ve saymadığını biliyorum ama şu ana kadar tahminen kaç sinek ve arı öldürmüşsündür ya saymamışsındır tabii ki ama söyle işte yaklaşık bir şey :D
benim alerrjım var böcek görd:ugum zmn cıldım kızarıyor :) cok sınek ve arı öldurdum :D saymadımm o kdr fazla oldurdum kı sınek ve arıyı saymaya yetısemedım :D
Her gördüğünü uçuruyorsun o zaman.. Ya sivriler hala var bu mevsimde.. ve ışık açınca hemen toz oluyorlar.. sivrileri nasıl öldürüyorsun özellikle gece!! taktik lütfen :D
ordakı sneklerden banane sen öldür benım yerıme ben etrafımdakılerı öldrürüm :)
taktik yok bam bammm :D
ahaha ben biyologum butun gunum kurbaga yılan fareyle geciyor :)
Hadi ya :D öyle ilim-irfan yolunda kurban verilenleri değil gündelik hayatta olanlardan soruyorum :D
gunluk öldürmem ya
Günlük demiyorum ya neden hep yanlış anlaşılıyorum bugün :D genel olarak soruyorum
Egzotik hayvanlardan veya haşerelerden korkmam.. ve halletmek yerine dışarı salmak en iyisidir
Aynen süper:))
👍🏻
hamam böceği falan daha büyüğüne yaklaşamam kaçarım :D
Kadınların kabusu hamam böceği resmen genelde çığlıklar falan havada uçuşur :D Peki son zamanlarda falan hatırladığın en büyük hamam böceği ne kadardı yaklaşık onu nerede gördün ve nasıl öldürdün? Ama “vurdum öldü” diye geçiştirme baştan sona detaylı anlat nerede gördün nası yaptın falan çünkü çok hızlı ve dayanıklılar normal böceğe göre.. Baştan sona anlat işte kafamızda deli sorular :D diğer türlü taktik anlamında bir işe yaramıyor:)
İsteyerek istesemde öldürmem fobim var çünkü görünce refleks olarak çığlık atıyorum ben kaçıyor zaten hayvancağız o sese
Hiç bir hayvanı öldürmek istemem ama hamamböceği öldürmek zorunda kaldım bir kaç kez..
Yani böcek ya da haşere olsa dahi zevk için hayvan öldürmek sadistlikten başka bir şey değil.. Diğer hayvanları söylemiyorum bile.. Ya yalnız kadınlarda inanılmaz bir fobi var özellikle hamam böceklerine karşı çığlıklar falan havada uçuşuyor :D Yalnız bazıları cidden normale göre epey büyük kafam kadarlar, daha önce hiç denk geldi mi öyle bir şey?
Yahu cesur olanlar neden susuyor?
Ben öldüremem suyla kovalarım ölü balık besleyen kişiydim küçükken yasıyor diye 😂
Allahım ne tatlı bişey mişsin küçükken yaw😂😂😂
😂 acı gerçeği yıllar sonra öğrendim tabi
En fazla sivrisinektir ya. Büyük böceklerle hiç karşılaşmadım çok şükür😂
bir ben kalmışım yanıtlayaym bari. Hamam böceğidir herlade
Yengec. Kavanoza kapatmıştım bir kere de findik faresini tekmeleyerek öldürmüştüm dokunamayacağım tek bir hayvan var o da sürünen uzun bu hayvan var lütfen adını yazmayın biliyorum sadece tikim var yazamıyorum adı içimi ürpertiyo
Tamam tamam sakin ol yazmayız adını, zaten hiç anlamadık ne olduğunu :D Fareden korkmayan tek kadınsın bu arada heralde tebrikler :D Peki onu nerede görüp nası öldürdün? Çok mu küçüktü? Ama ''vurdum öldü'' diye değil, nerede gördün nası yaptın kaçmadı mı, büyük müydü falan olayı baştan sona detaylı anlat pls nası yaklaştın nası öldürdün falan.. fareler çok dayanıklı ve hızlılar ya!! yakalamak mümkün değil.. Baştan sona anlat lütfen kafamızda deli sorular :D diğer türlü taktik anlamında bir işe yaramıyor!!
Fareden korkmayan ilk kadın mi dediniz ne alaka ya
İlk değil ''tek''.. Yani kadınlar genelde en küçük böcekten bile korkup basar çığlığı senin burada cesur olduğunu vurgulamaya çalıştım.. Yukarıdaki sorumu da komple baştan sona yanıtlarsan seviniriz:))
Bak şimdi nasıl oldu biliyor musun daha üç sene falan oluyor sokakta çekirdek yiyoruz arkadaşlarla sonra arkadaşım çığlık attı baktim tepiniyo fare varmış nerede dedim elime mermer aldım kaldırımın orda bı boşluk var orayı gösterdi oradaki deliği kapatmıştı görevliller yani çıkamazdı biliyordum sonra bekledim çıkmasını o sırada mermer elimde çıkar çıkmaz bı yapıştırdım yalpaladı bende tekmeledim sonra baktım cıvığı çıkmış 😌
Sadece sürüngen olan şeylere karşı zaafım var ve görmeye dayanamıyorum
İşte böyle durumlarda kadınlar genelde arkadaşın gibi tepki veriyor çığlık atıp, kaçıyorlar genelde :D sen baya cesurmuşsun bu konuda hemcinslerine göre.. Peki fare çok mu küçüktü? Bir de tekmeledim derken ayağınla üzerine mi bastın? İleri doğru tekme atsan kaçar çünkü :D Ya onlar inanılmaz hızlı ve kurnaz nasıl kaçırmadın? Özellikle sen mermeri attıktan sona nası gazlamamış hayret!!! Dayanıklı değiller mi peki mermeri attıktan sonra kolay öldü mü ne yaptın o mermerden sonra.. Ayağında çok kalın bir bot falan mı vardı?
Şöyle oldu 😁 fare kaçmaya çalıştı tabi ki ama izin vermedim mermeri yaptistirdim üstüne kaçmaya fırsatı olmadı. zaten kaldirimda bir delik vardı onun da gerisi kapalı olduğu için çıkamadı çıkar çıkmaz yapıştırdım mermeri korku ve can havliyle cirpindi içim acıdı ama yapcak bişey yok o kadar küçük çocuk var o yüzden tekmeledim en son da üstüne mermeri kapattım
Bence bu konuda hemcinslerine göre çok cesurmuşsun çoğu kadın görünce çığlık atıp direk tabana kuvvet kaçar.. Üstelik baya da uğramışsın başında bekleyip falan... Yalnız sen de duymuşsundur fareler çok iyi taklidi yapar, ağır darbeler alsa bile çok iyi numara yaparak kurtulurlar.. saatlerce hareketsiz kalabiliyorlarmış kuyruğunu bile oynatmadan!! Sen onun öldüğüne emin misin seni kandırmış olmasın!!:)) Bir de tekmeledim derken üstüne basmayı mı kastediyorsun taktik açısından önemli burası!! ayağında baya kalın bir bot falan mı vardı?
Süperstar vardı ve parçalandı eminim😌 yani dağılmıştı zaten kan dolu et yok kemik yok eminim öldüğünden farede taktik varsa ben de var😂
Böceğe basar gibi yağını üstüne basıp basıp çektin mi yoksa ileri doğru mu tekmeledin? Hep en önemli yeri es geçiyorsun.. karşılaşırsak taktik olarak aklımızda bulunsun :D
Basip geri çektim sert olsun diye
Şaşırttın bizi ya.. Genelde kadınların en ufak böcekte bile bağırıp-çağırıp ortalığı birbirine katmasına alışığız.. Sen böyle anlatınca farklı geldi:) Peki genelde kadınların çok korktuğu, çığlıklar falan attığı hamam böceği, kırkayak gibi haşerelerden öldürdüğün neler var? Bunlardan korkar mısın?
Korkmuyorum elime alıp camdan atmıslığım var genelde öldürmem süründürürum kürdan falan sokuyodum küçükken çok zevkli oluyordu umarım öbür tarafta yanmam😬
Türünün tek örneğisin :D Ya yalnız ufak tefek böceklerden bahsetmiyorum biraz önce saydıklarım gibi genelde korkulan normale göre büyük böcekler!! Bir de çocuklukta ve kazayla olanlar dışındakiler, çocuklukta insanda gereksiz bir cesaret oluyor onlar sayılmaz :D Böyle olanlardan büyüdükten sonra öldürdüğün neler var? işte hamam böceğir, kırkayaktır vs ya da onlar gibi olan haşerelerden?
Yaa off Azra nereye gittin:((Zaten cesur kadınlar oldukça sınırlı sayıda sen de bırakıp gittin aniden:((
Ahahhahahha😂😂 daha yeni öldürdüm zaten küçükken sadece kürdan sokar acı verirdim
Neyi daha yeni öldürdün hamam böceğini mi? Yuuhh tesadüfe bak :D ya o kadar konuşuluyor burada neden foto çekmiyorsun?
Fotoğraf mi ne fotoğrafı
Böceğin ya!
Ahhaha yeni dediysem oluyor bir kac gün ben nereden bileyim😂😂
Oldu şimdi :D Arada kaybolup gitmesen hem cesur hem de fedakar bir kadınsın aslında :D Peki son zamanlarda falan hatırladığın en büyük hamam böceğini nerede gördün ve nasıl öldürdün? En sonki olması şart değil son zamanlarda hatıladığın en büyüğü anlat.. Ama “vurdum öldü” diye geçiştirme baştan sona detaylı anlat nerede gördün nası yaptın falan çünkü çok büyük ve dayanıklılar normal böceğe göre.. Baştan sona anlat işte kafamızda deli sorular :D diğer türlü taktik anlamında bir işe yaramıyor:) Bizim için anlat cesur şövalye :D Kestirip atma ama fare gibi baştan sona hatta daha uzun olsun:))!!
Hahahhah ya alemsin😂😂
Anneannemdeydim bahçede duvarda hamam böceği benim tabirimle Feridunlar😂😂 isim koyuyordum evet)) yürüyordu ben de anneanne dikkat et böcek var dedim o da nerede dedi eline aldı nasılsın dedi 😂 güldüm ister misin dedi olur dedim elime koydu tuttum napıyorsun lan Feridun uğramıyosun bize hiç dedim kuzenler falan gülüyo o sırada, sonra seninle hiç bu şekilde ayrılmayı istemezdim dedim kapıya doğru attım ters döndü ben de aldım anneannemin terliğini pat pat vurdum iki üç oynadı bacağı sonra baktım mefta😂😂😂😂 ailecek severiz hayvanları
Ya bekliyoruz hadii.. O kadar bekletip bekletip 3 kelime yazıyorsun :D Ama öyle 1-2 cümle değil biliyorsun nası anlatman gerektiğini baştan sona uzun :D
@_RaiNMAN_ lutfen konuşmanızı özelde devam etseniz biliyorum hakkim degil ama bir yorum yapmıştım başta ondan dolayı burda yorum paylastikca bana bildirim gekiyor rahatsiz oluyorum ya
Ya anlattım işte 🙈😬 yazasım yok zaten 😓🙏
Deniz senin yorum yaptığını yeni gördüm ya ben onu da Azra yaptı sanmıştım :D Ayarlar'da ''Görüş yorumuna başka bir üye yorum yaptığında'' diye bir seçenek var geçici olarak kapatabilirsin ya da bizi engelleyebilirsin :D
Azra insan öyle büyük şeyler öldürdüğünde cinayet işlemiş gibi garip hissediyor.. yani böyle vicdan pişmanlık gibi bir duygu ama tam olarak ikisi de değil.. Sen onları öldürdüğün esnada vicdan oldu mu hiç ya da öldürdükten sonra pişmanlık? Özellikle fare de.. hayvanı perişan etmişsin resmen!!
Evet içim acıdı ama dediğim gibi mahallede çok fazla küçük çocuk vardı gönlüm razı olmadı
Cesursun, fedakarsın ama kesinlikle çok katısın ya hiç affın yok:))!!
Hiçbirisi hayvanları çok severim veganım kıyamam doğaya salarım bişeyle alıp örümcek vs
Hepsi tiksinirici bırak öldürmeyi görünce midem bulanıyo
Hiçbir böcek öldürdüğümü hatırlamıyorum yaa çok korkunç ve mide bulandırıcı şeyler 😑😑🙄
Öldürmek için bile yaklaşamam uzaktan çubukla bile öldürmem pis huylanırım😓
Ya bikez derede yengeç vardı korkudan taş atmiştim küçükken öldü mü sağ mı bilmiyorum ama:))
Hiç öyle bir maceram olmadı genelde çığlık atar uzaklaşırım babam halleder 😎
Ben hiçbirini öldürmedim kaldı ki yaklaşmaya korkuyorum
Isteyerek hiçbirtanesini öldürmemiştim sadece rahatsiz ettiler bende mdcbur kaldim😅 örümcekt
Böcek görmeye bile tahammül edemem o yüzden ben genelde öldürmem ama öldürtürüm ahah
Hiç öldürmedim 😐 hem korkarım, hem kıyamıyorum 😁😫
Vurur sersemledir atarım ama hamam böcüğü ise annem ya da babama havale eder odama uçarım
Fobim yok benim küçükken kavanozların kapağını delip böcek koleksiyonu yapıyordum
Bunu mu? Çok büyük bir örümcek öldürdüm şimdi fobim var
Bakamayacak kadar çok iğreniyorum, genelde başkasına öldürtürüm ya da dışarı attırırım
sivri sinek falandır heralde, ben kolumda karınca görünce ağlamaya başlıyorum :((
Ben olduremedim ki hic yanımda o an kim varsa ona havale etmisimdir korkarım ben 😲
İsteyerek en fazla böcek öldürmüşümdür. İstemeden de akrep ve kurbağa
Kazayla ve çocuklukta olanları sormuyorum zaten.. Böcek ama hangisi bazıları kafam kadar bazıları çok minik:))
Beni ısıran sivri sineği bile öldüremem acayip tiksiniyorum