AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar Ne Diyor
Rutubet böceği, Allah'ım daha büyüğüyle haşır neşir olmak zorunda bırakmasın!
Rutubet böceği hangisi ya böceklerin hepsi rutubette olmaz mı ? :D
Ya ne biliyim, kaloriferlerde banyolarda oluyo ya hani... Antenlerini sallıyo sapık sapık:)
Şimdi googleden baktım da çok minnak bir şey çıktı ya o neden kıyıyosun !! Sıkıyorsa kadınlara çığlık üstüne çığlık attıran hamam böceği, kırkayak vs gibi olanlarla başa çık :D
Kedi var bende, daha büyüklerinin icabına bakıyor ki görmüyorum. Boşuna mı b. kunu temizliyorum eşek herifin:D
Ahahahh :D canına yandığımın dünyasında her şey karşılıklı :D kediyi köpeği bile nedensizce sevemiyoruz :D
Onu kedi olduğu için seviyorum böcekleri yakalayabileceği için değil. Avlanmak onun en güçlü içgüdülerinden biri. Kendini tatmin ediyor benlik bir durum yok:D:D
Ya şurada iki saniye bii Nazım gibi Orhan Veli gibi takılalım dedik, moda girdik.. Yaptığınıza bak.. Site edebiyat düşmanı arkadaş, içimdeki şair nası gelişsin :D
Pardon ben belgesel kanalına geçmişim:D
Bu arada çok sevinip, sevinçten havalara uçacağın bir haberim var !! :D
Öldürmeye dahi korkarım. Ama ne olduğunu bilmediğim bir böceğin üzerine mecburi olduğundan uzaktan kitap atarak imha ettim 😂😂
Fare ya koşarken üstüne basmıştım yanlışlıkla 😂 o öldü ama benim ömrümden de bir on sene gitti😂
Hadi ya!! Ama bazen öyle şanssızlıklar yaşanabiliyor o yüzden kazayla olanlar ve çocukluktakiler dışında soruyorum.. Bunlar dışında isteyerek öldürdüğün neler var!!
İsteyerek yılan öldürmüştük en büyük
Onda da kesin tek değilsindir :D o yüzden onu da saymıyoruz :D Genelde kadınların çok korktuğu hamam böceği, kırkayak vs gibi olanlar peki bunlardan öldürdün mü hiç yoksa korkar mısın? :D
Çok korkarım aşırı nefesim kesiliyor görünce, tek başıma hamamböceği çok öldürdüm
Sen çok korkuyorum diyorsun ama kadınlar genelde çığlık atıp ortalığı birbirine katmaktan başka bir şey yapmıyor bu durumda.. Sen baya cesurmuşsun bu konuda hemcinslerine göre:)) Peki son zamanlarda falan hatırladığın en büyük hamam böceğini nerede gördün ve nasıl öldürdün? En son ki olması şart değil son zamanlarda hatırladığın en büyüğü anlat.. Ama “vurdum öldü” diye geçiştirme baştan sona detaylı anlat nerede gördün nası yaptın falan çünkü çok büyük ve dayanıklılar normal böceğe göre.. Baştan sona anlat işte kafamızda deli sorular :D diğer türlü taktik anlamında bir işe yaramıyor:)
Arkadaşımın evinde gördük ya takip ettim terlikle vurdum birkaç kez öldü sonra evi sirkeli suyla bir sildik yuva yapacakları yerlere böcek zehri döktük
Ya çok hızlı ve kurnaz hayvanlar.. Sen de duymuşsundur onlar acayip ölü taklidi yapıyor, kafası bile kopsa yaşamaya devam edip, ürüyorlar!! Sen onun öldüğüne emin misin seni kandırmış olmasın :D
Dışarı attım artık ölmediyse de bizimle değil 😂
Cesursun ama çok katısın hiç affın yok :D
Asla öldürmedim hep ilgimi çekmişlerdir incelerim genelde 😂
Süper, bravo sanaa:))
Hiçbir büyük böceğe o kadar yaklaşamam bile ama küçükken karıncalarla oynardım cif banyosu yaptırırdım allah affetsin 🙃
Ben kalorifer boceginin ustune camasir suyu dökmustum bir turlu ölmuyodu en buyugu o
Ya onlar ne kadar hızlı öyle turbolu gibiler resmen:)) Ne yaptın ki ölmüyordu, çamaşır suyu nereden aklına geldi?
Valla ben oldurmeden disari atmayi denedim cok hizliydi sinir oldum bosaltim butun siseyi ustune
Koseye sikistirdim ama yaptigimdan da pismanlik duyuyorum bazen
Allah in yarattığı hiç bir varlığa dokunmadım şimdiye kadar
Süpersin harika:))
Köydeyken Gergedan böceğini öldürmüştüm.. o ucarken helihopter geçiyor sanmıştım🥺
Ya pahalı olan böcek değil mi 90000 doları harcadın mı yoksa :D bir de onlar baya büyük değil mi normal böceklere göre
Degerliymis bir zamanlar 😅 bende sornadan öğrenmiştim ama geçmiş tabi fazla üreyince değeride düşmüş😁 baya büyüktü benim öldürdüğüm, normalde öldürmem ama ondan baya korkmuştum
Fırsat ayağına kadar gelmiş ya inanmıyorum sana :D Yalnız en ufak böcekte bile çığlığı basan kadınları düşününce bu konuda cesurmuşsun hemcinslerine göre:)) Peki onu nerede gördün ve nasıl öldürdün? Ama “vurdum öldü” diye geçiştirme baştan sona detaylı anlat nerede gördün nası yaptın falan çünkü çok büyük ve dayanıklılar normal böceğe göre.. Baştan sona anlat işte kafamızda deli sorular :D diğer türlü taktik anlamında bir işe yaramıyor:)
😂 ilk önce pusuya yattım 😅 baktım ucuşuyor deli gibi duvara vuruyor kendini sorna elimdeki yastığın sertliğine baktım dedim tamam bu etkisiz hale getiri bir iki kere salladım 😂 baktım sessiz bir şekilde yatıyor hemen kavanozu aldım üstüne koydum biraz izledik cocuklarla havasizliktan öldü herhalde 🙄
O şekilde ölmemiştir ki o keşke ölmese de zaten:) Bir de uçanıymış resmen bir serveti gözler önünde harcamışsın :D peki genelde kadınların çok korktuğu hamam böceği, kırkayak vs gibi haşerelerden öldürdüğün bir şey var mı yoksa korkar mısın?
Hiç denk gelmedim, genelde böcek öldürmeyi sevmiyorum ne yalan diyim.. ben sinek öldürürken bile sen istedin bunu diyerek öldürüryorum🙄 vızz vızzz vızz sabaha kadar uyutmuyor😅
Süper hassasiyet ama ihale de hep garip sineklere kalıyor :D
Yaşlı sinekler işini biliyor hiç sesleri cıkmıyor ama daha toy olanlar kulağın dibinde resmen
Kıyma gençlere :D
Uyku sersemi iken olmuyor malesef 🥺
Böcekleri öldürmem onlarda canlı sonuçta. Direkt pencereden atarım peçeteyle
Süperrr:)))
Üni için yurtta kalıyorum banyoda örümcek tarzı bir şey vardı onu suyla yok ettim 😅
Peki genelde kadınların çok korktuğu hamam böceği, kırkayak vs gibi olanlardan öldürdün mü hiç senin tepkin ne oluyor bunları görünce, korkar mısın? :D
Aşırı derecede korkarım yaklaşamam ben öyle 😅 ben her hayvandan korkuyorum yaa😕 yok onlardan öldürmedim 😂 soruyu sana çevirdim hadi bakalım ahaha
Bunlardan korkmayan kadın yok gibi zaten ama her hayvandan korkmak nedir ya :D Ben korkmam ama asla öldürmem.. Sırf görünüşü itibariyle hiçbir canlı öldürülmeyi haketmez..
Bana zarar verecek diye korktuğumdan öldürdüm. Ben de böyle insanım işte hepsinden korkuyorum napıyım🙄
Böcek de örümceğe karşı fobim var gördüğümde yanımda kim varsa hemen öldürür
Böcek de hangisi minicik böcekler de var kafam kadar olanlar da :D
tavşandan korkmustum 3 yasindayken cunku bugs bunny zannediyordum onu😄😄😄
Hhaaahhh :D Peki genelde çok korkulan hamam böceği, kırkayak vs onlara karşı durum ne :D
gormedim ki pek karsilasmadim
Ne bileyim ben adını. Siyah ayakları olan büyükçe bişey vardı yerde onu öldürmüştüm
İyi de neydi böcek miydi başka bir şey miydi onu da bilirsin heralde :D hamam böceği falan mıydı ya da kırkayak?
Ayakları vardı da 40 tane değildi cjdkklsla. Çirkin bişeydi zaten
Düz mantıkta çığır açtın yav resmen :D Peki onu nerede gördün ve nasıl öldürdün? Ama “vurdum öldü” diye geçiştirme baştan sona detaylı anlat nerede gördün nası yaptın falan.. Büyükmüş de üstelik!! Baştan sona anlat işte kafamızda deli sorular:D diğer türlü taktik anlamında bir işe yaramıyor:)
Anlatacağım bu şey senin ne işine yarayacak asıl sen cevap ver bize
Ya illa bir işimize mi yaraması lazım!! Çığlıklar havada uçuşuyor böyle durumlarda merak ettik sorduk allalla 😄
Bu nasıl bir psikopat 😅 hamam böceğiydi heralde bilmiyorum
Nası bilmiyorsun hamam böceğinden kadınlar çok korkar öldürsen bilirdin kesin :D
Korkup hamam böceği öldürdüm çığlık atarak insan neden korktuğu birşeye saldırır ki ya :D
Benim bildiğim de insan korktuğu şeye yaklaşamaz :D Bu arada hamam böceğinden korkmayan kadın yok sanırım :D büyük müydü peki onların bazıları çok büyük ya hormonlular resmen :D
aynen çok büyüktü ve elime terlik alıp vıcığını çıkardım ehehehühühüh :D
Sen yine cesursun bee benim gördüğüm kadınlar neler yapıyor onları görünce :D Peki onu nerede gördün ve nasıl öldürdün? Ama “vurdum öldü” diye geçiştirme baştan sona detaylı anlat nerede gördün nası yaptın falan çünkü çok hızlı ve dayanıklılar normal böceğe göre.. Baştan sona anlat işte kafamızda deli sorular :D diğer türlü taktik anlamında bir işe yaramıyor:)
Valla kız arkadaşımla oturuyorduk bir baktık hamam böceği kocaman uçuyordu delidanalar gibi :DDDDD sağa sola hızlı hızlı işte sonra kız kaçtı odadan ayağımdaki terliği çıkardım konduğu an bagırarak fırlattım terliği :D arkadaşım gülüyor ben orada böcekle savaşıyorum yere düştü yerde elime geçirdim diğer terliği yerde vurdum kafasına içinden kremsi birşeyler çıktı öğkkhhh savaş verdim kazandım öyle işte sonrada ölüsünü öyle bıraktım anteni oynuyordu iki üç kere daha vurdum yinede yazık diye can çekişmesin dedim iyice vıcıgı çıkana kadar ezdim :D
allah affetsin :D
Onların yürüyeni zaten başlı başına sıkıntı uçanını düşünemiyorum :D Ne kadar vicdanlısın ya melek resmen :D Böcek böcek olduğuna pişman olmuş resmen!! Tek leşin miydi peki böyle börtü böcek haşere tayfasından?
:D hayır :D örümcekte öldürdüm allah affetsin :D
İnşallah affeder :D ''Allah affetsin'' diye diye ekolojik dengeyi bozmuşsun resmen :D daha kimbilir sinekler, arılar falan neler vardır? Ya bir şey söyleyeceğim sen de duymuşsundur bu hamam böcekleri radyasyondan bile etkilenmiyor hatta kafası kopsa bile yaşıyorlarmış :D ve orası burası kopsa bile saatlerce hareketsiz kalarak çok iyi ölü taklidi yapıyorlar.. Sen onun öldüğüne emin misin seni kandırmış olmasın :D üstelik çok büyükmüş, uçuyormuş falan onlar çok dayanıklı oluyor normal böceklere göre :D
yok yok eminim dümdüz ettim gururla söylüyorum cunku baya savaştım:D
Korkağım falan diye kendine haksızlık ediyorsun da kesinlikle cesursun bence hele de hemcinslerine göre ama çok katısın be hiç affın yok :D böceği ne hale getirmişsin zalım!!
Valla ahahh ben kaçıyorum genelde babam hallediyor o işleri😁
Hala mı artık abla oldun ya :D
Haha yok mümkün değil öldüremem gördüğüm yerde fenalık geliyor🤣
Kendim korktugum icin degil ama annem korktuğu icin hamam böceği öldürdum bir kaç kere
Kara fatmada öldürdum
Hamam böceğinden korkmayan tek kadınsın heralde tebrik ederim :D Yalnız onların bazıları normale göre büyük baya hormonlu gibiler resmen hiç öyle büyüklerle denk geldin mi?
Heyy cesurlar susmasın pls!
Yok o kadar büyügunr denk gelmedim ben kendimden ufak hic bir böcekten hasereden korkmam fareden tiksiniyorum sadece
Yani kadınlar genelde çok korkuyor biliyorsundur hatta çığlıklar falan sen hemcinslerine göre baya cesurmuşsun bu konuda!! Peki son zamanlarda falan hatırladığın en büyük hamam böceği ne kadardı yaklaşık onu nerede gördün ve nasıl öldürdün? Ama “vurdum öldü” diye geçiştirme baştan sona detaylı anlat nerede gördün nası yaptın falan çünkü çok hızlı ve dayanıklılar normal böceğe göre.. Baştan sona anlat işte kafamızda deli sorular :D diğer türlü taktik anlamında bir işe yaramıyor:)
Çok büyük degildi o kadar normal boyuttaydi binada gördüm eve çıkarken biz gelince bir anda kaçmaya başladı hareket edince annem korktu bende hemen üstüne basmaya çalıştım basta denk getiremedim sonra yakaladim bastım ölmedi gene hareket ediyo iyice bastım üstünde çığnadım iyice parcalara ayrıldı en son artik 😅😅
Ya evet çok zor öldükleri ve hızlı oldukları için soruyorum zaten:) Sen de resmen korkusuz şövalyesin :D karafatma ya da hamam böceği bunun dışında hatırladığın en büyük ne varsa onu da anlat pls:)) Tamam sizi biraz yoruyoruz ama napalım herkes korkuyor siz de üşenmeyin yazın bizim için:)) Ama baştan sona uzun olsun hatta diğerinden de uzun.. diğer türlü taktik anlamında bir şey anlaşılmıyor!
Iyide bunun taktigimi olur o an ne gelirse eline ne gecerse onunla öldürüyosun yani benden küçük bisey ezdimmi ölüyo bana ne yapabilir yani niye korkuyum bazi kizlarinki sadece gösteris herkes gerçekten korkmuyo simdi abartmayin
Daha büyük bisey hic öldürmedim daha büyügunu oldurmeye cesarettrn cok ne kadar korkutucu itici iğrenç olsada kiyabilirmiyim bilmiyorum
Ya gösterişten çok rezalet bence :D çığlıklar falan, saçmalık.. Ya bir tane daha istedik bize neden sinirleniyorsun :D sen de hiç yardımcı olmuyorsun ya.. Cidden korkanlar da var bundan
Benmi yendiricem korkularinida napabilirim ben
Karafatma, ama yıllar önceydi. Artık öldüremiyorum sivrisinek dışında birşey,
İhalede hep sivrilere kalıyor :D Kadınların kabusu hamam böceği resmen genelde çığlıklar falan havada uçuşur :D Peki onu nerede gördün ve nasıl öldürdün? Ama “vurdum öldü” diye geçiştirme baştan sona detaylı anlat nerede gördün nası yaptın falan çünkü çok hızlı ve dayanıklılar normal böceğe göre.. Baştan sona anlat işte kafamızda deli sorular :D diğer türlü taktik anlamında bir işe yaramıyor:)
Terlikle geberttim:) bana hediye gelen bir halının içinde çıkmıştı. Çok hızlı koşmasına rağmen yakaladım.
Hediye değil komploymuş resmen :D Ya iyi ki başta sona anlatın dedik.. Büyük müydü kaçmadı mı ya onlar çok hızlı? Bir de onlar çok dayanıklı kafası kopsa bile yaşıyor.. Vurunca saatlerce hareketsiz kalıp ölü taklidi yapabiliyorlar sen onun öldüğüne emin misin seni kandırmış olmasın:))
Yooo ben aldanmam, cesedini de poşete atıp poşetin ağzını bağlarım.
Hayatta dokunmam gördüğüm an çığlık çığlığa fobim var benim zaten hayvancağız o sesime de dolasiyla kaçıyor.
Böcek öldürmekten nedense keyif alırdım lağım faresi öldürdüğüm bile oldu kesinlikle tiksinmem =)
Lağım faresinden korkmayan tek kadınsın heralde :D çocuk muydun o sırada bir de fare nasıldı büyük müydü? lağım fareleri genelde büyük olur
9-10 yaşlarındaydım fare kapana kısılmıştı ananemde korkup sopayı benim elime vermişti =D ve evet baya büyüktü geçende yine fare öldürdüm ama bu sefer ki küçüktü kıyamadım ama mecburdum
Çocuklukta olanları saymıyoruz :D Peki geçen ki fareyi nerede gördün ve nası öldürdün? Ama “vurdum öldü” diye geçiştirme pls olayı baştan sona anlat.. Adamlar çok dayanıklı ve hızlı baştan sona anlat pls diğer türlü taktik anlamında bir işe yaramıyor! Nerede gördün nası yaklaştın kaçmadı mı baştan sona detaylı anlat pls!
Ayyyy caniii :) yazık değilmi hayvana :D
Sümüklü böceğin üstüne tuz dökmüştüm erimişti zavallı
Ya neden böyle bir şey yaptın üstelik çok zararsız bir hayvan! eki genelde kadınların çok korktuğu hatta çığlıklar falan atttığı hamam böceği, kırkayak, çıyan vs gibi haşerelerden öldürdüğün neler var?
Onlar sıradan bu iyidir
sarıkız adı verilen bir tür örümcege benzeyen bir böcek öldürmüşlüğüm var.
Ya biliyorum onu zehirli değil mi o? Baya da büyük normale göre diye biliyorum.. Ondan korkmayan tek kadın olarak tarihe geçtiniz :D
Heey cesur olanlar susmasınlar pls!
Bir akrep oldurmuştum ya bide yanlislikla bir örümcek ona çok üzülmüştüm
Yanlışlıkla olanları sormuyorum zaten bazen oluyor öyle şanssızlıkar! Akrebe üzülmedin mi çok mu küçüktü akrep :D?
Yok ona üzülmedim baya büyüktü çok korkutmuştu 😂
Akrepten mücadeleye girişme cesareti gösteren tek kadınsın heralde tebrikler üstelik büyükmüş :D ! Ya peki onu tam olarak nerede görüp nası öldürdün? Ama ''vurdum öldü'' diye değil, nerede gördün nası yaptın kaçmadı mı falan olayı baştan sona detaylı anlat pls nası yaklaştın nası öldürdün falan.. adamlar çok dayanıklı ve hızlılar akrepler kolay kolay ölmez... Baştan sona anlat lütfen kafamızda deli sorular baya merak ettik!! :D
Ya ne diyim evdeyken üst kata gitmek icin merdivenlere gitim direkt önüme duştu korktum biraz akrepleri sevmem korkuturlar beni ve iç disunmeden elimde ne varsa onunla olurdum yani bardakla ezdim kafasini 😂😂
Bardak mı? Bardakla akrep öldüren tek insansın sanırım :D Ya o kadar yaklaşmışsın elini sokabilirdi, saldırmaya falan çalışmadı mı? akrepler çok dayanıklı diye biliyorum ya bardakla nası öldürdün? Bir de onlar inanılmaz ölü taklidi yapıyor, saatlerce hareketsiz kalıp duymuşsundur.. sen onun öldüğüne emin misin seni kandırmış olmasın :D
Oldu ya ezdim herşeyi disari cikti
Ya off bunu bardakla nası başardın cidden merak ettim.. bardağın ateş alma gibi bir özelliği mi vardı bilmediğimiz :D Ve sen o kadar yaklaştığında o sana saldırmadı mı?
Hiç öldürmedim ben böcek hep alır dışarı atarım. 😊
Brava:))
👍😂
Sivrisinek öldürdüm ilaçla ama süpürge ile çok örümcek çektim😁
En büyüğü sivri miydi peki :D
Yaklaşamamki kaşıntı tutuyor ben huylanıyorum..
Daha hiç bir böceği öldürme girişiminde bulunmadım korkmamda.
Karşılaşmamış da olamazsın görünce yolu veriyorsun galiba :D bu yaşa kadar peki hiç öldürdüğün bir şey olmadı mı?
Olmadı
asla bir böcek öldürmedim galiba... öldürene kadar ya bayılmışımdır ya da odaya kilitleyip babami beklemişimdir 😂
Bir kere akrep öldürmüştüm orta büyüklükte ve simsiyahtı baya korkmuştum aslında
Akrepten korkmayan tek kadınsın heralde tebrikler Ya peki onu tam olarak nerede ve nasıl öldürdü? Ama “vurdum öldü” diye değil, nerede gördün nası yaptın kaçmadı mı falan olayı baştan sona detaylı anlat pls nası yaklaştın nası öldürdün falan.. Adamlar çok dayanıklı ve hızlılar.. aktepler kolay kolay ölmez.. Kafamızda deli sorular baştan sona detaylı anlat pls 😄
hangi hayvan olursa olsun öldürmeye karşıyım genelde yakalayıp dışarı atarım
Süper:) Bazıları çok zor yakalanıyor ama hamam böceği, kırkayak vs.. ve kadınlar genelde yaklaşamıyor korktuklarından!
Böcek öldüremem görünce bile tiksiniyorum o isi genelde babam hallediyor
Ya sadece böcek değil haşere tayfasından herhangi bir şey
Aslaa