Bana çok saçma geliyor Bir insan neden kendi cinsinden hoşlanir?

Bence bu bireyin küçükken yaşadığı bazı şeylerden kaynaklanıyor ve piskolojik olarak küçüklükten beri kendini öyle hissediyor ama Normal de öyle değil bence Çok saçma Yani bir de hücrelerinde sorun varsa bile bu tedavi edilebilir öyleyse doktorlar neden bunun tedavisini yapmıyor demek ki Bunu bilerek yapıyorlar Belki de bazı ilaçlar karşi cins hissasiyeti veriyordur
Bana çok saçma geliyor Bir insan neden kendi cinsinden hoşlanir?
Cevapla