Erkekler bile bile neden trip kapris çekerler? Kız güzel diye mi?

Erkekler neden bile bile bunu yaıyor. Çok saçma ve iğrenç birşey. Zavallıca birşey trip çeken erkek. Direk ayrılması gerekirdi ben böyle bu kadar bağlı erkeklerin psikolojisini de bozuk olarak düşünüyorum. Saplantılı , takıntılı bir ruh gibi. Sana zarar mı veriyor o halde ayrılabilmelisin. Neen bu kadar katlanıyorlar? Aşk filan demeyin bu aşk değil bunu biliyoruz.Daha iyisini bulammama korkusu olabilir mi?
Erkekler bile bile neden trip kapris çekerler? Kız güzel diye mi?
Cevapla