tamam kadın güzel ılımlı kızıl falan ama bir sokak röpörtajı ya da bir konuşma falan görüyorsun 20-25-26 yaşındaki genç yakışıklı erkekler bile mine tugay diyip başka bişey demiyor hande erçelden serenay sarıkauadan afra saraçoğlumdan hatta daha nicelerinden güzel olduğunu söylüyorlar (kadına çirkij demiyorum bunu belirteyim sadece neden erkekler hatta hemen hemen hepsi tüm ünlülerin arasında sadece mine tugay diyor
Cidden anlamıyorum bütün erkekelr neden mine tugayı çok beğeniyor?
Üç kız kardeş dizisinde onunla birlikte bi figüran olarak oynadım tatlı sohbetli egosu yok çekimden önce "kadınım diye kibar olma olması gerektiği gibi davran" dedi. Zor yahu 1 sahne için 10 kere çekim oluyo farklı açılardan görüntü alınıyor her seferinde aynı şekilde oynamak gerekiyor
O bahsettihin kişileri beğenmem ben pek mine tugay da gerçi estetik güzeli ama yapacak bişey yok... ben Esra ezmexiyim daha çok o da estetik guzelisymis gerçi estetiksiz haline bakmam ama estetikli halı ateş ediyor ama kimi beğenirim mesela Monica belluci salma hayek Didem Polat defne samyeli. vs... ben biraz dolgun seviyorum ama
Saygımızı kaybettik maalesef bazı değerlerimizi yitiriyoruz.. teşekkür etmek kolay gelsin demek vs bunlari yaomayan çok insan var ama insanlık her zaman kazanır
cahilliği bir kenara bırakalım hatta bu ünlüleridr benim sorumuda sen en acil şekildr git insanlarla nasıl iletişim kuruluyor bence onu öğren en büyük eksiklik !