Benim isteğim kızımın (1,5 yaşında) yakınımda olması. Ben kendimi affettirmek için me yapmam gerek onu duymak isterim.
Evlilik kutsal mesele. Aklım durgun.
Hacı abi allah korusun birine kötü davranmaktan aşağılamaktan.
Çocuğu var diye ne olacak sanki. Ayrıca değiştiğini sanıyorsundur ama değişmemişsindir.
Olum daha önce eşinden ayrılmış bir kadına o şekilde davranılır mı
Belki daha önce de şiddet gördüğü için ayrılmıştır eski eşinden
Ben evli ciftlerin ciddi birsey yoksa bosanmalarina cok karsiyimdir ama o kadin senden ayrilarak en iyisini yapmis
Eşinin yerinde olsaydım birdaha asla suratına dahi bakmazdım umarım o da öyle yapar
Cevap
1Cevap
kendin bırakmışsın niye geri dönmesini bekliyorsun
ailesi arkasındaysa geri dönmez
Cevap veriyo mu eşin mesajlara?
Sana bir sır vereyim ama bunu onun aleyhine kullanma. 2. evliliği olduğu için öyle kolay bitiremez merak etme. Senin yapman gereken çiçekle yanına gidip pişmanlığını gerçekten belli etmen.
iyi boşanmalar
boşanır inşallah
Bosverr
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar