Tokat attım, eşim evi terk etti. Pişmanım. Geri dönmesi için ne yapmam gerek?

Selam
3,5 senedir evliyim. Eşimle evlendiğimde 3,5 yaşında olan 1. evliliğinden olan oğlunu kabullendim.

Evet, eşime kötü davrandım, yani küçük gördüm onu, ciddi almadım. Ama sevdim.

Ayrılmak istediğini söyledi. Nedeni: sözde onu aşağılayışım.

Bir gün ayrılmak bir gün kalmak istedi.

Bende benimşe oyunmu oynuyorsun diye bir tokat yapıştırdım.

Sonra kendi elimle babasının evine bıraktım.

Şimdi kendisi ev tuttu, 1,5 yaşında kızımla ve 7 yaşında oğlu ile beraber yaşıyorlar. Benden 230 kö uzaktalar.

Kızımı özlüyorum. Eşimi özlüyorum. Pişmanım. Geri gelmesi için uğraşıyorum ama kendisi tokatı affetmiyor.

Geri dönmesi beni affetmesi için ne yapmam gerek? Kötü durumdayım ruhen.

Teşekkürler
Güncellemeler
+1 yıl
Bir insan değişir. Değiştim diyorum. Kabullenmiyor.
Güncellemeler
+1 yıl
Beyler bayanlar. Bir madalyanin iki yüzü vardır. Detaya girmeden kısaca anlattım.
Benim isteğim kızımın (1,5 yaşında) yakınımda olması. Ben kendimi affettirmek için me yapmam gerek onu duymak isterim.
Evlilik kutsal mesele. Aklım durgun.
Tokat attım, eşim evi terk etti. Pişmanım. Geri dönmesi için ne yapmam gerek?
Cevapla