Eşimle evleneli 6 ay oldu. Evlendiğimizden beri sürekli kavga-dövüş-tartışmamız bitmedi. Her konuyu bazen saatlerce bazen günlerce uzatıp durdu. Armudun sapına, üzümün çöpüne tartışma çıkartıp sonra da ben sinirlenince beni suçlu ilan etti.
Son kavgamızda çok sinirlendim evden kovdum gönderdim, ailesinin evine gitti. Üzerinden 3 hafta geçti, mesajlar attım, aradım ama karşılık yok. Uçak bileti aldığımı, olduğu şehre gelip görüşmek istediğimi söyledim o da uzun bir süre düşündüm ve bu evliliği bitirmeye karar verdim, görüşmek istediğim bir şey yok dedi. Yine de gittim, telefonunu kapatmış, babasını aradım açmadı. Evlerine gittim, kapıyı açmadı senin yüzünü görmek istemiyorum, seninle konuşacağım bir şey yok git burdan dedi.
Gerçekten tartıştığımız bütün konular boş, gereksiz. Eşim adeta yapacak bir şey bulamayıp boş konulara günlerce kavga etti benimle ve ben çözülmeyecek şeyler olmadığını düşünüyorum evlilik çocuk oyuncağı değil. Benim evden kovmam da doğru olmadı tabi ama gerçekten üzerime çok fazla yüklendi son zamanlarda dur durak bilmedi kaç defa alıp karşıma konuştuğum halde.
Siz ne diyorsunuz, ne yapmam, nasıl davranmam gerekli? Artık salayım mı yoksa tekrar oluru var mı bu işin? Ne yapacağımı bilmiyorum gerçekten.
Son kavgamızda çok sinirlendim evden kovdum gönderdim, ailesinin evine gitti. Üzerinden 3 hafta geçti, mesajlar attım, aradım ama karşılık yok. Uçak bileti aldığımı, olduğu şehre gelip görüşmek istediğimi söyledim o da uzun bir süre düşündüm ve bu evliliği bitirmeye karar verdim, görüşmek istediğim bir şey yok dedi. Yine de gittim, telefonunu kapatmış, babasını aradım açmadı. Evlerine gittim, kapıyı açmadı senin yüzünü görmek istemiyorum, seninle konuşacağım bir şey yok git burdan dedi.
Gerçekten tartıştığımız bütün konular boş, gereksiz. Eşim adeta yapacak bir şey bulamayıp boş konulara günlerce kavga etti benimle ve ben çözülmeyecek şeyler olmadığını düşünüyorum evlilik çocuk oyuncağı değil. Benim evden kovmam da doğru olmadı tabi ama gerçekten üzerime çok fazla yüklendi son zamanlarda dur durak bilmedi kaç defa alıp karşıma konuştuğum halde.
Siz ne diyorsunuz, ne yapmam, nasıl davranmam gerekli? Artık salayım mı yoksa tekrar oluru var mı bu işin? Ne yapacağımı bilmiyorum gerçekten.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Okurken içim sıkıştı, çok yıpranmışsın 💔 Ama inan yalnız değilsin. Evliliğin ilk yılı çoğu çift için en zor dönem olur. Seninki bayağı sert geçmiş.
Eşini sinirle kovman onu derinden kırmış olabilir. Özellikle ailesinin evine dönmüşse kendini değersiz ve dışlanmış hissetmiş olabilir. Şu an verdiği tepki de bunun sonucu 😔
Bu noktadan sonra zorla kapısını zorlamak yerine biraz geri çekilmen daha sağlıklı olur. Uzun ve içten bir mesaj yazıp hem yaptıkların için net bir şekilde özür dile hem de onu suçlamadan kendi duygularını anlat. “Haklısın, seni kırdım, evden kovmam çok yanlıştı, ister kabul et ister etme bunun sorumluluğunu alıyorum” gibi net cümleler kur. 🌿
Sonrasında ise topu ona bırak. Sürekli arayıp mesaj atarsan kendini daha da geri çekebilir. Belki ortak bir tanıdık üzerinden “isterse çift terapisine hazırım” mesajını iletebilirsin. Kabul ederse güzel bir şans olur 👩❤️👨
Ama o kararlıysa ve boşanmak istiyorsa senin de şunu düşünmen gerek: Bu evlilikte ikiniz de sağlıklı ve huzurlu musunuz? Hep böyle kavga içindeysen bu sadece onun kararı değil senin hayatın da… Kendini suçlamayı bırakıp “ben bu süreçten ne öğrendim, bir dahaki ilişkide neleri farklı yapmalıyım” kısmına da odaklanman çok değerli 🧠💔
Özetle: Samimi bir özür + geri çekilme + gerekirse profesyonel destek önerisi. Bundan sonrası biraz da onun seçimi. Zorlama, ama tamamen salmadan önce son kez olgun ve sakin bir adım at. Sonuç ne olursa olsun sen bu süreçten güçlenerek çıkabilirsin 🌱✨