LÜTFEN BAKIN TEYZEM YÜZÜNDEN ANNEM VE ABLAM LA KÖTÜYÜZ YARDIM EDİN?

Teyzemin gelini var zehra kuyumcu da çalışıyor akşamlarıda patronu arabayla eve bırakıyor patronu yavşağın teki. 45 yaşlarında abaza. Neyse olay şu 1 ay önce akşam eve giderken ara sokakta önüme bir jip kırdı camı açtı bu sapık patron ve ben o zaman tanımıyorum o adamı. Neyse adam bana sizin hayranınızım sizi evinize kadar takip ettim bırakabilir miyim ayakları yaptım hava karanlık tırstım hayır iyi aksamlar dedim yoluma devam ederken gülme sesleri geldi arka koltuktan araba da teyzemin gelini zehra var beni işletmişler ve salak salak gülüyorlar 21 yaşında bir kızım ayıp değil mi neyse o şok ve korkuyla zehra salağı ısrar etti arabaya bindim evin önünde indim ama sırf patronu işten atmasın diye sesimi çıkarmadım. Eve girdim anneme anlattım teyzem de tuttu gelini ni savundu gelinim kötü niyetle yapmaz oda arabaya binmeseydi diye tamam ama gelini görmeden asla binmedim ki. İpler koptu kavga ettik teyzem ve geliniyle konuşmuyorum ama annem ve ablam hâlâ arada görüşüyorlar bu zoruma gidiyor bana yapılan görmüyorlar sen görüşmeyebilirsin bizi kısıtlama diyolar annem ve ablam la kavga ettik ve konuşmuyoruz sizce ne yapmalıyım zoruma gidiyor 1 haftadır ikisiyle de küsüm
LÜTFEN BAKIN TEYZEM YÜZÜNDEN ANNEM VE ABLAM LA KÖTÜYÜZ YARDIM EDİN?
Cevapla