Şekersiz kolanın içinde fare çıkmış bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz?


Fil mokundan kahveyi içiyorsun, fareli kolaya mı laf ediyorsun.. Her şey insanlar için. Şerefe!!!
Starbucksta zaten fil bokundan kahve yapılıyor.
İçenlerde bilmiyordur
Farede var kolanın içinde
Fotoğrafta zaten "daha fazla" yazıyor okuman yok mu?
Gerçekten bu resime inanan var mı? bir kere kola bu kadar dolu olur mu wğğslcpdlelxe
Ki onu alanında satanında kör olduğunu hiç sanmıyorum
Daha fazlada böyle
Cevap
5Cevap
bir ara fare kanı var dendi sonra Böcek kanı oldu. Hala anlamıyorsunuz kolaya o rengi veren karamel.
Böyle bir şey olsa kimse satın almaz firma özür dilerdi hem nerede satılmış bu şişenin ağzı küçücük nasıl girmiş içine.
Çıksın yinede içerim atın ölümü arpadan olsun
Taylanda git orada ne ararsan var
Sekersiz farenin icinden kola çıktığını
iğrenç gözüküyor
Kolada fare kanı var iygggggg
İğrenç
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar