Zayıf biriyim, kavgadan çekiniyorum. Ne yapmalıyım? Sizce karşılık vermeli miyim?

Mesela yolda giderken 3-4 kişilik bir keko grup bir şeyler söylüyor benim hakkımda ama ben dönüp cevap veremiyorum. Bazen arkadaş ortamında arkadaşım ya da arkadaşım benim fiziksel özelliğim hakkında küçük düşürücü bir espri yapıyor. Bu tarz durumlardaysa insanların beni suçlu bulmasından benden nefret etmelerinden korkuyorum. Tabi esprilere daha da devam etmeleri de var. Baya zayıf biriyimdir, kavgaya girsem ne yapabilirim bilmiyorum. Sizce şansım var mı normal cüssede kişilere veya kilolu, kaslı kişilere karşı?
Güncellemeler
+1 yıl
Bazen de hiç tanımadığım ama yeni tanışmaya başladığım insanlar oluyor. 2. günden bir bakıyorum benim hakkımda konuşuyorlar. Kalkıp da sen kimin hakkında konuşuyorsun diyemiyorum aralarına girip. Biliyorum ki büyük ihtimalle grup içindeki herkes ben, suçlu bulacak. Herkes beni kavgacı, agresif, canavar gibi gösterecek. Abarttığımı düşünecekler. Ne yapmalıyım?
Güncellemeler
+1 yıl
Kız da olsa erkek de olsa fark etmiyor. Herkes sessiz sakin birini tek bulduğunda aşağılama, üstünlük taslama durumlarına giriyor. Kız olduğu zaman daha da kötü çünkü hiçbir şey yapamıyorsun da
Zayıf biriyim, kavgadan çekiniyorum. Ne yapmalıyım? Sizce karşılık vermeli miyim?
Cevapla