AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
183Cevap
doğruluk
Vücudunda sevmediğin bir yer var mı?
bakire misin?
canım lütfen güncellemeyi okur musun?
Cesaret.
başına iş açar söyleyim
Cesaret.
Güveniyor musun cesaretine?
cesaret
Hiç kapı dinledin mi, küçükken babanın cebinden izinsiz para aldın mı:) seslendirerek linki koyar mısın?
lütfen güncellemeyi okur musun?
peki istediginiz gibi şikayet ediyorum ama kendini bilmezlerin sözlerine aldırış etmemek lazım gereksiz insan çok sitede
kocam hayatıma giren tek erkek. bu söz nasıl denebilir ya.
teşekkür ederim şikayet ettiğiniz için.
Doğruluk
hangi konuda mükemmelsin?
En son kurduğun hayal?:)
lütfen güncellemeyi okur musun?
Aslında her konuda iyiyim
Mutlu temiz bir yuva kurmak
doğruluk
hayatında itiraf etmek isteyipde içinde kalan bir anın var mı?
lütfen güncellemeyi okur musun?
cesaret :D
hangi takımı tutuyorsun öncelikle?
fenerbahçe. bu muydu ya ,:)
bu başlangıcı daha:)
En büyük GS der ve seslendirip linki ekler misin:)
mikrofonum yok ses ekleyemiyorum canım :D hem bu dediğini yapmam zor zaten :D hem sıra bendeydi neden iki kez üst üste challenge'a zorluyorsun beni :D
lütfen güncellemeyi okur musun?
ben bişi demedim ki sana
size demedim ki.
altta gizli cevaplayan biri çok ağır cümle kullanmış.
hayatımda kocamdan başkası hiç olmadı.
oynaşma kelimesini ben kaldıramam.
böyle haince bir çıkarımı hazm edemem. cinsel yaşamlarını detaylarıyla anlatanlara değilde sadece şaka amaçlı bir soruya böyle demeleri çok adice.
bu yüzden dedim şikayet eder misiniz soru kalksın diye.
peki ettim. adınıza da çok üzüldüm ama siz üzülmeyin lütfen. dengesiz insan çok fazla
çok teşekkür ederim.
bunu kaldıramam çünkü ben eşimdne başkasını erkek bile görmeyen biriyim.
hayatıma giren tek erkek kocam ve bana bu sözü söylemesi çok acıttı.
öldürse bundan iyiydi. namuslu bir kadına bu söz söylenemez.
lütfen daha fazla üzülme. manyak birinin söylediği gereksiz bir söz seni bu kadar incitmesin. daha ne söylediğini bile bilmiyor laf olsun torba dolsun misali karşındaki insana ne gibi kötülük edeceğini bilmeden söylediği sözün nasıl bir ağırlık taşıdığının farkında bile olmadan konuşmuş. canını acıttığının farkındayım ama sen eşine sadık bir insan olduğunu herkese kanıtladın zaten.
sağ olasın kardeşim.
sadece eğlenme amaçlı bir soruydu nerelere çekdi kendini bilmez bir iki dengesiz.
ya beni tanımazsın- nasıl bir yapım- bakışım var bilmezsin nasıl yargılarsın. bu haddi de hakkıda nasıl görürsün kendinde.
hala terbiyemi bozup onun seviyesizliğine düşmedim, düşmeem de.. Öyle kelimelerde kullanmam. o düşüklükde olmadım, olmam.
Allaha havale ediyorum. iftiradır bu tanımadan demek.
o kadar şikayet edin dedim ettinizde ama neden hala soru kalkmadı ki anlamadım.
üzülme kardeşim sorduğuna soracağına pişman ettiler seni farkındayım. ayrıca gerçekten iyi bir insana benziyorsun ne zaman konuşmak istersen ben burdayım. soru kaybolmazsa beni de kaybetmezsin.
bir yanımda sorulara devam mı etsem diyor:)
canım çok fazla canını yakacaklar bunu hissediyorum seni anlayamadılar ya da anlamak istemediler. bence daha fazla devam edip de canını acıtmalarına izin verme.
150ye yakın cevaplayandan, bir dengesiz çıktı diye mi doğrumuzdan döneceğiz. tamam çok canım sıkıldı ama kötü söz sahibinindir diye düşündüm sonra. Allah kalpleri bilir.
haklısın cidden seni tanımayı çok isterdim ama. o kadar olgun düşüncelerin var ki.
dogruluk :)
beğenmediğin halde sırf beraber olmak için yalan yere iltifat ettin mi?
evet hemde cok :) heleki hormonlarla basa cıkmadıgım anlarda
anlamadılar mı ve değer verdin mi onlara günü birlik yatan kızlara yani?
yoo güzelsın dıyınce zaten hemen yumusuyorlar iltifaya muhtaclar zatenn :))
sorumun diğer kısmına cevabın?
yok canım o kadar gece hayatım yok benim sanal seks te iltifat edıyorum
lütfen güncellemeyi okur musun?
tamamdır sıkıntı yok :)
Doğruluk :)
hangi konularda rahatsın bakalım:)
Her konuda :) hiç bir konuda hiç kimseye hesap vermem :)
evlendiğinde bu cevabını hatırlatırım:)
Belki evlendiğimdede vermem :D
kapı önüne koyulursun o zaman:)
Kendisi bilir eve gitmezsem o gün nerelere giderim o düşünsün :))
evlilik sorumluluk yok öyle rahavet falan:)
Evlenene kadar tadını çıkarıyorum işte
:))
sonra bahtını :)
Haha :)
lütfen güncellemeyi okur musun?
Anladım ama utanması gereken sen değil o. Tamam şikayet ederim.
tabiki utanmadım. o pis sözlerini hazm edemem bu yüzden kalkmasını istedim. karşısındakini tanımadan hakaret eden birinin sorumda barınmasını istemiyorum.
Tabiki haklısın
doğruluk
nikini alırken kafan güzel miydi al sana soru:)
evet kamkacxnsjdjdkd
belli:))
sıra sende bacım. cevabım doğruluk.
tanimadigin bir erkekle dünyayı gezermisin
hayır. sıra sende:) hiç biri hakkında kötü düşündün mü?
bilemedim uçmak istermiydin
ne anlamda?:)
normal
canım lütfen güncellemeyi okur musun?
cesaret
iddialıyız:) resmini çekip atar mısın ama A4 ede ben bu sitenin cesur beylerindenim yazılı:)
32 yaşında adamım, kalkıp bunu yapmam yaşıma uygun olmaz. ayrıca bu sitenin cesur beylerinden olup olmadığımı ben söyleyemem.
o halde etiketler misin arkadaşlarını sevdiğin- sevmediğin ve ne özellikleri olduğunu sende.
@iştekuzukuzugeldim 'i önemsiyorum, @ırmakkutlu 'ya değer veriyorum, @ısldayanpparlaklık ile sohbet etmeyi seviyorum, @LaLkiLaL 'i beğeniyorum,
Tsk ederim
bu kadar mı? en düzeyli, en şakacı, en uyuzu yok mu?
saydıklarımın hepsinin ayrı birer değeri var. söylediklerin birer sıfat olur ki gerçekte tanımadığım için onlara bir sıfat yakıştırmam doğru olmaz.
başka yok mu bu kadar mı en öncelik verdiklerin?
evet, kötü düşünceye sahip olduklarımı yazmak istemedim.
en kibar, hanım - ukalaları yazabilirdin:)
en kibar hanım da aynı zamanda @iştekuzukuzugeldim
bir tane mi sadece:)
biri de sensin
gizli mi biride:)
evet gizli biri de
sıra sende, doğruluk diyorum:)
lütfen güncellemeyi okur musun?
bak, burada kim ne yazarsa yazsın, senin ne olduğun, nası biri olduğun ortada. ben sana sorduğun bir soruya karşılık olarak cevap verdim ve kişiliğin gereği uzatmayıp başka biçimde sordun.
ve kimseye kendini kanıtlamak gibi bir zorunluluğun yok. bırak şeref yoksunları sana oynaşıyorsun, hayatına ilk giren erkek, kaç kişi girdi hayatına gibi zırvalarla konuşup dursunlar. sen kendini biliyorsun ve benim gibi sana inanlar da vardır burada. takılma bu konulara ve şikayet etmiyorum sorunu, kaldırılmamalı.
birisini tanımadan bu hakareti etmek ne kadar adil? sığ- çiğ bile diyemiyorum.
fantazileri döküm- mahremiyeti ulu orta yazsaydım kocamla yaşadıklarımızı v. s birileri gibi, o zaman bu kelimeyi kullanmazdı.
pes yani. oyunu bile bu hale getirdiler ya. ne kadar ön yargılı- haince bir düşünce. Benim aklımdan hiç kötü bir düşünce geçmezken şok oldum.
iyi de bu sitedeysen bunu bilmen gerekirdi, bunu bir çok kişi yapıyor burada. kimsenin kimseyi tanımasına ihtiyacı yok. burada amaç sadece penis ve vajinaların birleşme anı ve onları okuyarak zevke gelmek gibi bir şey olmuş. o yüzden takılma sana söylenenlere.
haklısın bende böyle düşünüyorum ama sadece eğlenme amaçlı soruydu aklıma hiç gelmemişti yazdıklarını düşünecek boyutlara taşınacağını. belkide ben böyle düşünmediğimden olacak.
:) sadece takma konuşulanları, senin nasıl biri olduğun belli.
teşekkürler yorumun için. ne bileyim ağır geldi işte. kocamdan başkasını tanımadığım için hiç erkek olarak, birde buna rağmen oynaşma lafınıd uyunca şok oldum. ben nasıl biri olduğumu bilsem de o söz namuslu bir bayana söylenmez. bu kadar basit olmamalı hakaret sanal dahi olsa.
yahu bırak, ne söyledilerse söylediler. salla gitsin :)) bana neler söylediler kaç yıldır. hala buradayım.
siz nasıl kaldırıyorsunuz ki? hani konu onur - namusnolmasa fiziksel bir yööne hakaret olsa sallamazdım da hassa olunca denilen nokta bu ağır gelen. Ama haklısın takmamak lazım böyle dengesizleri. sizde takmayın o halde. demek ki sanalda böyleleri olabiliyor. ben sanalda olsa kimsenin kalbini nedense kırmaktan ar ediyorum. kabe yıkmakla eş değer kalp kırmak müslümana.
bu konular derin, sadece bırak herkes kendi dediği ile kalsın, kişi kendinin aynasıdır.
haklısınız.
Merhaba, bir yanımda devam mı etsem diyor.
Bööyle bir- iki dengesiz yüzünden neden vaz geçeyim sorudan. Ne dersin?
devam et ya, salla gereksiz insanları. onlar için bir laf var ama şimdi sana söylemeyeyim :)
tamam, doğrusun, bir dengesiz yüzünden ne diye üzeyim canımı. Kalpleri bilen Allah'tır.
cesaret ;) farkımızz
yakışıklı bulur musun kendini? en son kime yalan söyledin egondan? pc resmini atar mısın al sana cesaret.
-Ben bulmam ama çevrem yakışıklı olduğumu söyler (kız çevrem kanıtı)
-En son kübra diye bir hatuna söyledim
-Atarız sorun yok sana özel olsun ama soru yağmuruna tuttdun vur dedik öldürdün be :)
bekliyoruz o halde resmini:)
gizlisin cınım mesaj yolu ile atarım istersen şidmi nazar olmaya gerek yok ortaya atıp :D
bu olmadı. cesaret dediysen katlanacaktın buna:)
lütfen güncellemeyi okur musun?
doğruluk.
deneyim var mı?
ne konuda :D
anladığın:D
fazla özel, başka bişey sor.
doğruluk demenin bedeli:)
iyi öyle olsun :D
evet deneyimim var.
hanımının olmasını ister miydin deneyimli?
istemezdim.
peki beraber olduklarına bekaret önemli değil dedin mi? doğruluk dedin ne yapalım cevap olarak:)
demedim, bekaret önemli bence.
o halde hiç bir kızın bakireliğine dokunmadın?
dokunmadım, sadece bir kız ile ilişkiye girdim oda bakire değildi.
kızların gıyabında ne konuşur erkekler?
şu kızın kalçası çok iyi, şu kızın göğüsleri çok iyi felan :D
genelde erkek muabbetleri bunlardır.
ya komşu kızlarından konuşulur mu?
eğer kardeş gibi gördüklerim varsa konuşmamda konuşturmamda ama başka gözle bakıyosam konuşulur :D
soru sırası sende. Doğruluk diyorum:)
Sitedeki nickin ney :)) ?
doğruluk hadi sor
Aşk, seks, mantık üçlemesinde hangisi önceliktir ilişkilerinde?
Aşk tabikide
Teşekkür.
Sen niye soruyon ki gizli neden sormuyo
modayı takip edenlerden misin?
Evet takip ediyorum
hangi sitelerden yararlanıyorsun link istesek:)
Özel takıldığım bir site yok araştırıp bulurum. Hep aynı yerden bakarsam o basitliğe kaçmak olur yazılar okuyorum falan
p*rno seyredermisin
Hayır ya
canım lütfen güncellemeyi okur musun?
doğruluk
Cinsel hayatına çok düşkün müsün?
Bakireyim
Sessizlik :)
ne zaman kendine kızdın en son?
dün
neden?
masturbasyon sıklığın nedir
canım lütfen güncellemeyi okur musun?
Doğruluk diyim :))
Hiç kimsenin bilmediği bir sırrın var mı @müge630
Var
kapris- triip- ego var mı?
Duruma göre
Tüh cesaret olsaydı sırrı kapacaktık @müge630 :D
Sorsanda söylemezdim gene bir şey kaybetmedin.
kıskanır mısın senden güzel kızları?
Tabiki hayır :))
emin misin:)
p*rno seyredeiyormusun
canım lütfen güncellemeyi okur musun?
Dogruluk.
İlk kaç yaşında öpüştün (masum veya değil fark etmeksizin ) @lilium
Opusmedim.
kendinden memnun musun?
İlklerin en özel olması dileği ile :D
senden daha çalışkanına lisedeyken gıcık olur muydun?
Olurdum.
kopya çektin mi çok?
Yok..
haftada kç kere masturbasyon yaparsın
canım lütfen güncellemeyi okur musun?
Okudym. Vence srn bu salklarin soylediklerini ciddiye alma. Abaza cok
bu çok ucuz olmamalı böyle hakaret edebilmek tanımadan etmeden bacım.
cesarett
Niye cesarwt?
doğruluk
eleman soru sormuyor bari ben soruyum ne işime yarayacaksa .:) cinsel tecrüben varmı kaç kez ? :)
2 kez :)
senin?
gerçekçimi oluyum yoksa inanacağın rakamı mı söyleyim ?
0 kez
Doğruluk
Belki sen daha cesursundur :) hic birini aldattin mi?
Hayır aldatmadım 😊
Sıra sende sen sor bakalim :)
Sen hiç birini aldattın mi?
Evet :) d mi c mi?
Doğruluk :D
Yas kaç ? Kaç kişiyle sevistin?
Soru zor mu geldi :)
19 bir kişiyle seviştim :D
Iyimis sor :) d diyorum
? Hey
Uyuyakalmışım 😀
Hayatında kaç kez keşke diyeceğin pişmanlıkların oldu?
Dediğin**
Sayamadim o kadar cok ki ama iyikilerimde var :) d mi c mi?
D :)
Hic burdsn birisiyle uxun uzun kknustun mu
Evet bir kişi olmuştu sen d c?
D :)
Sitede genelde niçin takiliyorsun
Bunun özel yanıtlim mi :)
Hımm anladım sanirim :D
D mi c mi c de bir kerede
D :D c de biraz tırsıyorum:D
Yaaa tirsma oyunun tadini çıkar :)
Özeldemmn yazmak ister miydin bana ?
Doğruluk dedim :)
Hiç birini aldattın mı :)
Gizli kullanıcı cevap?
Evet aldattım
Sira sende sen sor :)
Sen sormayacak mısın?
ben varımn sor hadi :) doğruluk
Doğruluk :)
en pişman olduğun ne oldu?
Hiç pişman olucağım bir şey yapmadım
evet:)
canım lütfen güncellemeyi okur musun?
cesaret çom yapmışımdır yapabileceğimbişi söle
Sen istedin:)
tek aşk FB dir diye seslendirip atar mısın linki buraya:)
senin için üzülüyorum ama yapacak bir şey yok:))
ya bne arkadaşııym onu adına yazdım özür dilerim iyi günler
neyin arkadaşı ve özür anlamadım?
Bu üyenin arkadaşı ben yazdım olmaz yapamam yani
sen o halde kendine sor bir soru ve cevapla ama cesaret gerektiren. bu iyiliğimi de unutma:)
yok olmaz
kendin sor cevaplaya da hayır diyorsun ama neden oyunda yer aldın ki o halde kardeş:)
sahibi benim bu üyenin
TEK AŞK GS iyi günler
değilim dedin, şimdi benim dedin. anlamadım. neyse iyi günler sana da.
lütfen güncellemeyi okur musun?
dogruluk :)
En yakın arkadaşını kıskandın mı slkxkdkd
Mmm hayiir
senden güzel kız görünce ne hissediyorsun?
canım lütfen güncellemeyi okur musun?
doğruluk olsun
Gizli hiç ford yaptın mı toplu taşımalarda ya da yeltendin mi :D
yok biraderim
sitede hiç birine askıntı oldun mu?
Allah'a şükür olmadım vallaha
sitenin terbiyeli üyesiyim diyebiliyor musun?
Yani diyelim yani hatalarim vardır tabi ki ama
Sorulan sorulara içtenlikle cevap veriyorum dogru cevap vermeye çalışıyorum kızlara ne bir laf atmışlıgım var ne de askıntı olmuşluğum herkesle kardeş gibi olmaya çalışıyorum ama tabi ki hatalarımda oluyordur yano tek benim deģil hepimizin sonuçta insanız demi
onlar hata sayılmaz.
gerçekte nasılsın çevrene?
ben hatalarımı saymadım ben doğrularımı saydım ama hatalarımda vardır dedim yazdığımı iyi oku
çevremde aslında içine kapanık biriyim zaten çevremde arkadaş denilen bir şey yok
olsun, herkesin karakteri farklıdır.
sen cevapladın sorma sırası sende mi:)
aynı anda iki kişiyle birlikte sevgili oldun mu :) ?
tek hayatıma giren kişi sevgili eşimdir.
lütfen güncellemeyi okur musun?
canım lütfen güncellemeyi okur musun?
pardon, bayan arkadaşlara yazarken yanlışlıkla canım diye yazmışım.
lütfen güncellemeyi okur musun?
Tamam kardoo sustum..
Soru biraz şey oldu pardon kızdırdıysam...
size değildi sözüm. gizli kullanıcı birineydi. üzerinize alınmayın.
Öyle deyince birde bende gizli kullanıcıyım ya o yüzden şey oldu tamam
oldu o zaman...
tabiki siz değilsiniz kardeş.
gizli kullanıcı hakaret etmiş bende hazm edemedim kaldırılacak laf değil.
neler neler soruyorlar, yataklarını en ince detaylarına kadar anlatan v. s
tamamen eğlence amaçlı bir soruydu haksızca eleştirdiğinden üzülüp soru silinsin diye mesaj attım.
Kardeşim burayı bilmiyormusun en küçük bir şeyi abazalağa vuruyorlar yapacak bir şey yok den evlimisin..
evet ve eğlence amaçlı soruyu bir dengesiz nerelere çekti. benim hiç aklımdan bile geçmedi dediği mesela. kendi gibi sanıyorlar demek ki karşılarındakileri bazı terbiye yoksunu kişiler.
düşünüyorum da, niye onun yüzünden vazgeçeyim sorumdan, devam etsem mi diye aklımdan geçmiyor değil.
tabi kardoo o kim bir kişinin lafına göre hareket edersen evin yolunu bulamasın millete bakma kendine bak önüne bak hayatını istediğin gibi yaşa
doğruluk ^-^
Asansörde biriyle karşılaştın hoşlandın.. O AN bana oral yap dese yapar mısın
yapmam :Dd
Anladım
Cesaret
cesaret :)
Karganında romantiği mi olur muş şeklinde sesini kayt edip ekler misin ve sonunda da itiraf etmek istediğin sırrın varsa ekler misin?
gündüz eklerim bide nerden ekleniyordu :D bir site vardı öyle
lütfen güncellemeyi okur musun?
hmmm her gerizekalının lafına itimat eder misin?
hayır ama söz konusu ahlak olunca ağır geldi. kocam hayatıma giren tek erkekken bu kelimeyi hak etmedim ben.
o kişiyi cezalandır o zaman kendini değil. :)
Doğruluk :D
en pişman olduğun olay neydi hayatında?
Bir kıza bağlanmaktı sanırım, senin neydi..
lütfen güncellemeyi okur musun?
Güncellemen, bu sorduğumla alakasız... iyi geceler.
bağımlı demedim.
bilgilendirmek istedim şikayet edilsin diye.
Doğruluk
hiç aldattın mı evetse neden değilse bravo:)
Aldattım ama hakket ti çünkü oda aldatmış
terk etseydin.
sıra sende doğruluk diyorum:)
Terk ettim zaten peki sen söyle o zaman eğer evliysen aldatmak ister misin değilsen biri ile yapmak istiyor musun :)
evliyim. asla aldatmam aldatmayı bırakın aklımdan bile geçirmem.
lütfen güncellemeyi okur musun?
Cesaret :)
şarkı söyleyip sonunda da en büyük GS der misin?
Oww bir şan öğretmenine tamda uygun ama gs demesem :D
cesaret bunu gerektirir ama:)
canım lütfen güncellemeyi okur musun?
Bence takma.. Amacımız sadece eğlenmek bunu biliyoruz.. Ki amacın başka olsa da kimseyi ilgilendirmezkii...
hakaret etmek bu kadar basit ve ucuz olmamalı.
Maalesef bu kadar basit ve ucuz..
Doğruluk :D
hangi konuda aldattın ve gizliden sorduğun iki soru cinsellikte:)
Hiçbir konuda aldatmadım ve bu sitede daha hiç soru sormadım. :) Şimdi sıra sende, doğruluk mu cesaret mi? :)
Doğruluk.
Evli misin? İlk cinsel deneyimini kiminle ve kaç yaşında yaşadın? :D
evliyim. kocamla düğünden sonra:)
sıra bende neden burdasın eğlenceli mi bulduğundan hiç sorun olmamışda:)
Can sıkıntısından takılıyorum, milletin sorularını ve cevaplarını okumak eğlenceli oluyor. :) Çocuğun var mı, eğer yoksa ne zaman yapmayı planlıyorsunuz? :)
çocuk konusunda üzüntümüz oldu geçelim soruyu.
başka sorun var mı?
Özür dilerim, geçmiş olsun.
Evde kim baskın?
kocam açık ara:) ağır abiyiz:)
:))
sıra bende:)
kaç kadın oldu hayatında ve aldattın mı evetse neden, değilse helal olsun şimdiden sana:)
Şu ana kadar 2 kişiyle çıktım, ikisinide aldatmadım. Ama ikisinede aşık değildim. Aşık olduğum kişiyle sevgili olamadım ne yazık ki.
Senin hayatında kaç kişi oldu ve onlarla öpüştün mü? :)
tek kişi oldu. kocam.
lütfen güncellemeyi okur musun?
Güncellemeni okudum. Sana gerçekten ayıp etmişler.
sadece amaç oyun ve formatı gereği sorulardı. bu sözü hak etmem için hafif biri olmam lazım. beni tanımadan etmeden bu ağır cümleyi kullanacak cüreti göstereni kaaleye almamam lazım aslında ama onuruma dokundu.
Boşver onları. Madem bu konuda o kadar hassaslar, bu sitede hiç takılmasınlar o zaman. Eminimki bir bayan onlara yatma teklifinde bulunsa, hemen koşa koşa bunu kabul ederler. Takma kafana, onlarla hiç konuşmadığını farz et.
çok teşekür ederim kardeş. Allah razı olsun.
ne bileyim ağır geldi işte. ben hayatım boyunca sevgilim bile olmadı kocam dışında ya. kaldıramadım demek ki.
Rica ederim. Kimseye kulak asma. Senin nasıl biri olduğunu en iyi kocan bilir zaten. Kendine iyi bak ;)
haklısın. dengesiz için niye sıkdıysam canımı.
bu soruda kaldırılamadı gitti bu arada.
Moderatörlere mesaj atarsan belki onlar kaldırır ;)
Doğruluk
Bu gece kendini nasıl hissediyorsun?
Sherlock izliyorum. Kafam karışık.
KAfanı karıştıranda nedir?
nasıl film ve benzerleri varsa bir kaç tane link verir misin bende izlerim bacım:)
sherlock :)) cnbc-e'den izliyorum ama dizibox'da bulabilirsin.
Kafamı karıştıran cinayet.
canım lütfen güncellemeyi okur musun?
Okudum. Öyle yüzsüzlere verdiğin seviyeli cevabı takdir ederim sadece.
bacım.
kocam dışında hayatıma kimse girmemişken nasıl bu kelime söylenir? nasıl kaldırayım bunu hazm edeyim.
fah... elere denir bu söz.
Maalesef öyle. Buradaki erkeklerden bazıları çok terbiyesiz ne yazık ki.
Dogruluk..
hiç laf attın mı kızlara attıysan ne dedin?
Atmadım, hem utanırım hem de benimde kız kardeslerim var onlara oyle deseler diye dusunurum..
alkışladım sizi:)
Teşekkür ettim...
rica ettim:)
lütfen güncellemeyi okur musun?
Okudum, internet alemi iste gizliden gizliye her laf donuyor...
Nasıl olcak kn
iki şıkdan birini seçeceksin işte:)
Cesaret al
cinsellik kategorisinde sorduğun üç cinsellik sorusu ve ben bir garip bencileyim diye yazan bir a4 kağıdıyla başına yapıştırıp resmini atar mısın?
Cinsellik sorusu sormadım. Resime de cesaretim yok :D
o halde kendine sor bir soru ve cevapla ama iyi soru bul:)
lütfen güncellemeyi okur musun?
Doğruluk...
seks yaptınmı
canım lütfen güncellemeyi okur musun?
Doğruluk ^^
oraldan nefret eder misin?
Hayır aksine severim de konu etiketini atlamışım ^^
lütfen güncellemeyi okur musun?
Boşver takılmana bak ^^
doğrulukkk
bu resmi neden koydun? kendine ne zmaan kızdın en son?
gerek duydum bilmiyorum nedendir. dün ama yatıştım hemen :) ya sen dorulukmu cesaretmi
doğruluk.
neden gizlidesin çık gizliden :) yaşın kaç ve bu yaşa kadar hiç para çaldınmı :)
cnaım gizli sormak istedi.
yaş aralığım var zaten.
hayır çalmadım.
kaçamak cvaplar. neyse :)
lütfen güncellemeyi okur musun?
çok takmışsın sende abartma boşver diyen der diceğini niye bu kdr takıyosunki. rht ol keyfine bak bozma keyfini
doğruluk bekliyorum
hiç yalan söylemek zorunda kaldın mı?
yalan söyleyerek rahata ereceğim yerde doğru konuştum başıma bela aldım bu zorundalık olmaz sanırım. :)
hayatının kadını oldu mu hiç?
oldu hatta hayatımın kendisi oldu ama şimdi ben onun hayatını zehir etmeye yeminliyim
aldatılıdın mı ne bu hırs?
lütfen güncellemeyi okur musun?
Evet aldatıldım. Okudum da niye boyle bir not duştun yanlış bir tutum mu sergiledim ben?
size değil gizli kullanıcıyaydı mesajım. güncellemeyi okuyun ve soru kalkması için şikayet edin diye yazdım.
doğruluk olsun..
kendini yakışıklı buluyor musun?
EHHH birazcık %-1.5
resim sana mı ait?
mahkeme Suratlı adamımı diyosun :D
Allah sahibine bağışlasın diyorum:)
BAĞIŞLAR bağışlar amin cümlemize :))
var mı ufukta evlilik?:)
evlilik yokta şu kahve bitsin ufukta yatak görünecek :D:D
deneyim var mı?
aşk vs konularındamı :)) oldu ama şu an yok ayrıldık..
kadınların yeri nedir sende?
nasıl yani seks gözüyle değilde sevgi gözüyle bakanlardanım aşkada ınanırım
lütfen güncellemeyi okur musun?
Doğrulukkk
Hiç bir erkeğe ciddi anlamda sarktın mı?
@crabs tavladım açıldım ama aşırı üstüne düşmedim
teşekkür :)
evlilik sende ne ifade ediyor?
Hayali çok güzel ama korkuyorum evlilikten
İki insanın kendini zindana kapatması peki ya sende?
neden korkuyorsun? nikindeki resminden de ben korktum:)
Aşkın bitmesinden ve kötü bir evlilik olmasından canım çok yanar dayanamam.
Resim iyi ya korkudam kimse yaklaşamıyor :)
resmin fena canım:)
frenchkiss severmisin
canım lütfen güncellemeyi okur musun?
dogruluk :)
sitede bulunma amacın nedir:)
intermetten biseyler arastirdigim da surekli bu sitede karsima cikiyor du eskiden bu site reklamlara cikmisti aklima geldi daha merak ettim arastirdim uye oldum :)))
yani kisacasi meraktan a. mk :))))
Hayatında hiç masum birine kötülüğün dokundu mu @ke0rem
emin ol hic dokunmadi ozellikle bu konuda hassaiyetliyimdir ilk temel kuralim kendini uz ama sakin baskasini uzme.. @crabs
Tebrik ederim kardeşim.
teaekkur edwrim kardesim @crabs
üzüldüğünde küfür eder misin yüzüne diyemediğini arkasından?
uzuldugumde veya kizdigimda demiyeyimde genel olarak eger bir insana gercekten kufur etmeyi istiyorsam yuzune ederim etmesem dahi kirmak istemedigim icin sert agir sozlerde bulunurum..
seni alan yaşamış:)
tesekkur ederim :)
o değilde funcluk sayfası gibi kaç gündür günün sorusu gibi duruyor :Dd
funcluk nedir?
fan club diyecektim yavv :Dd
ha evet sorma.
soruda kalkmadı o kadar şikayet ettirmeme rağmen.
bir dengesize kızıpda. güleyim mi ağlayayım mı bilemedim.
hayırdır yaa
birine kızdım ondan yazdım güncellemeyi. dengesiz biirydi.
şimdi düşündümde niye canımı boşuna sıktım. devam etsem mi soruma kaldığı yerden diye.
sor devam et eleye eleye gidersin :))
Doğruluk :)
bekarete önem verir misin?
En son ne zaman bir insanı kandırdın @SavaşaHazırHükümdar :D
@soran evet veeirim yani asıl önem verdiğim ahlak
@crabs kendimi kandırdm bir gün her şey güzel olcak diye :)
o halde sende bakir misin?
@soran evet bakirim ve hep böyle kalıcam Allahın izniyle , bu karakter meselesi hem insan sevdiğine dokunmaya kıyamazki gözü gibi sakınır
en güzeli:)
@soran değişik biriyim ama yinede huyumu seviyorum :) birine aşık olunca zaten diğer kızları görmüyorsun bile yani karşında afet biride olsa erkek gibi geliyor :)) hep imkansızı tercih ettiğim için yalnızım :D
sadakat olması gereken zaten:)
Bu devirde kolpa olucan yoksa kaybedersin
kendimiz olalım en güzeli bu boş ver kimin ne diyeceğini:)
Kendim oldum yalnızım konuşamadım dilim tutuldu :) arkadaşım kolpa oldu her şeytanlığı yaptı elde etti :)
önemli olan itibar- değer- onur.
Biliyorum :) onun için değişmiyorum :)
iç huzurdan ötesi yok:)
Tek bir şey istiyorum :) şarkıda diyorya hayatımı çalanı bul getir diye :) getirsinler onu uzanıp gökyüzüne bakalm en huzurlu anm olur
buluşursunuz ya, üzülme. vuslat elbet sizindir:)
Ben hayallere yine ;)
@soran ne hiddetleniyon ablası :D
gizli kullanıcı ağır hakaret etti bu yüzden. sorumda böyle dengesizlerin olması beni rahatsız etti.
Şeref yoksunu çok :) takma
kötü söz sahibinindir ama insan yinede haksız yere duyunca kaldıramıyor.
Abla kale bile alma
haklısın. değmeyen- dengesiz biri için boşuna canımı sıktım.
düşünüyorum da niye vazgeçeyim ki biri yüzünden. devam etsem mi soruma diye.
Gözlerini kapatcaksın , bak aslında burdada dışarda gördüğün hatta konuştuğun insanlar var ama bursaı için rahatça dışa vurumudur çünkü burada kimse ayıplayamaz seni yani tanımaz :) , her zaman derin sanal alem iç dünyadır diye benim için aynı çünkü ben dışardada böyleyim dikim , deliyim , doluyum :)
Doğruluk
victoria perili evlerde pencereden bakan kız gibi resim vermişsin bıde elınde şamdanlı mum olsa
hiç içinden küfür edipte yüzüne gülmek zorunda kaldın mı birilerinin?
Hayır kimsenin yüzüne zorla gülmem sevmediysem sevmemisimdir
kırıcı mısın?
Kırıcı olmamaya çalışırım ama illa kır diyorlarsada itinayla kırılır
sexte en sevdiğin pozisyon
canım lütfen güncellemeyi okur musun?
Cesaretlilik.
Karını komşunla aldatır mısın?
hayır
Aferin
sıra sende doğruluk mu cesaretlilik mi?
doğruluk :D
fotoraf senin mi
yaş kaç
vs vs vs
link şu soruda buraya yazamam dedıgın olay neydi :)
Tm ozaman başla : )
Noldu kız doğrulukla ilgili aklına soru gelmiyor mu :p
Cesaret
her ikiside...
öpüşmek
doğruluk :)
Doğruluk
canım lütfen güncellemeyi okur musun?
doğruluk
Her ikiside
lütfen güncellemeyi okur musun?
benim için sorun yok rahat olabilirsin
doğruluk
sevgilin olmayan birine cinsellik teklif ettin mi?:)
evet ettim yaptım da ya sen
lütfen güncellemeyi okur musun?
doğruluk.
çok paran olsa ilk alacağın şey?
Çok param var ki
lütfen güncellemeyi okur musun?
Okudum efendim ama lanet olsun ki bende olan bir özellikten bahsetmişsiniz.
Sorduğunuz soru benim yaşadığım hayatı oluşturuyor zatan.
Lütfen başka bir soru sorar mısınız?
şikayet eder misiniz rica etsem.
Neden deyim efendim.
Anca kendimi ederim ben
Ayrıca bir cümle kurmak isterim ki o da şudur
Bu hayatta yaptığınız hiçbir şeyden pişmanlık duymayın.
pişmanlık değil. o kelimeyi hazm edememek. ben yanlış yaptığımı düşündüğümden değil, o kelimeyi kaldıramadığımdan güncellemeyi yazdım.
doğruluk :)
lise yıllarında kızdığın- sevdiğin öğretmenin oldu mu hiç? burdan mesajın var mı?
lütfen güncellemeyi okur musun?
okudumda eğleniyoruz böyle şeylerde baskalarını takmamalısın o onların karaktersizliği
eğlenme amaçlı haklısın sorunun formatıda bu ama manya manyak- dengesiz yazan bir iki yüzünden morali alt- üst oluyor insanın.
O kadar şikayet edin dedim sorumu hala kalkmamış buda ayrı bir konu.
kafana takıyorsun takma ablacım sen moralinide bozmamaya çalıs burası sanal diye karaktersizlik yapar onlar bu yüzden sende sanal diye takma ayrıca kimse kaldırmak istemiyor eğlence diye
bir yanımda sorulara devem mı etsem diyor:)
devam eeeeet bu arada lise deilde ortaokulda ağlattım bir öğretmenim vardı mesaj olarak ona özür dileklerimi gönderiyorum :)
üzüldün mü sonrasında?
evet çok üzüldüm ama özür dileyemedim içimde çok kaldı :)
Cesaret.
hangi takımsan, karşı takım en büyük diye seslendirip buraya ekler misin:)
Sende hiç olabilecek bir şey istemedin be.
canım lütfen güncellemeyi okur musun?
Dogrulukk :))
kaç kadınla çıktın ve sevmediğin halde öyle göründün mü?
Evet sevmedigim halde oyle gorundum, bunu yapmayan erkekte yoktur :))
neden yoktur?
lütfen güncellemeyi okur musun?
doğruluk
en uç fantazin?
doggy 69 oral :D
bunlar sıradan ama:)
detaya girersem hesabım kapanır :D
çok girmeden:)
gizli yanıt vermem lazımdı geçti artık
çok merak ediyorsan özele gel :)
no no no:)
sıra sende. cevabım doğruluk:)
Suana kadar kac kısıyle ılıskı yasadın? Ve ılkınde kac yasındaydın
lütfen güncellemeyi okur musun?
tek kişi, eşimdi.
lütfen güncellemeyi okur musun?
daha yeni gördüm tamam kızma hemen :D
size değildi mesjım, şikayet edesiniz diye güncellemeyi okuyun dedim. mesaj sahibine ulaştı zaten gizli kullanıcıydı.