AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
183Cevap
Dogruluk
hayatının en büyük pişmanlığı neydi?
Cinsel yönden aynı duyguları taşıyan biriyle evlenmedim uyumaya biriyle evlenmem
böyle biriyle evlenmediysen pişmanlık duymaman lazım.
ben duyduğun var mı diye sormuştum ama:)
Bisexsüel bir bayanla evlenmedim için pişmanım
bisex den neden haz alır ki erkek? ben tiksinirdim mesela böyle olsa.
sıra sende. cevabım doğruluk.
En çok yapmayı istediğin ve yapamadığını pişmanlıgın
pilot olmaktı olamadım:)
Cesaret
bisexlik sana ne ifade ediyor?
Bir kadına pasif olmayı kadının sapında bana aktif olmasını ifade ediyor
dominant mı olacak anlamadım ki? sen gay falan değilsin değil mi?
Gay değilim sadece aktif bayanlara pasif olmayı seviyorum bayan belden bağlamalı straponla aktif oluyor bana
strap. sa gay olunmuyor mu ki?
Gay erkek erkeğe beraber olana deniyor ben hem aktif im hemde pasif fakat sadece bayanla olurum ve bayana pasif olurum erkekle olmam
anladım.
Tabiki hiç kolay değil hele aradığım özellikte birini bulamamak
lütfen güncellemeyi okur musun?
merhaba kimse kimseyi burada küçük düşürmeye veya hakaret etme yetkisi yoktur bunu yapanlar zaten nasıl biri olduklarını belli ederler karakterleri yok bu kişilerin onların seviyesinede inmeye gerek yok o yüzden yasakla gitsin veya sayfanı kapat yeniden başka bir rumuz alın bu kişilerin karakteri olmadığı için tekrar gereksiz yazılar yazıcaklardır klavye başında yazmak kolaydır fakat gerçek hayatta nasıl bir karakterlerinide ortaya koymuş oluyorlar yüzleşemediklerini internetin başındayken yazabilen kişiler girdikleri ortam zaten bellidir sen bu kişilerin yazılarını gaye bile alma onlar ilk başta bir baksınlar kendi hayatları doğrumu bir başkasınınkini sorgulayacağına kendi hayatını sorgulasınlar
haklısın ama b, r bayanın onuruna laf söylemek için tanımak lazım. hak etmediğim halde o kelime bana çok ağır geldi ve sorumun kalkmasını o adamdan dolayı istedim. sorumda bulunmasın tek harfi bile hak etmiyor.
cesaretttt
kedi sevgim... diye doldurup seslendirip buraya ekler misin?
aslında kedlerden nefret ederdim taki bir kedi yavrusu için beni benzetinceye kadar nan dedim bir kedi bile yavrusu için neler yapıyı gerisi vahim
seslendirip link atar mısın sesini:)
o kadar cesur değilim kabul :D
itiraf etmek istediğin bir şey var mı?
kimse yokken burnunu karıştırıp top yapiom :D
iğrenç ya:))
sıra sende doğruluk diyorum.
evlimisin? aşk hayatin ne durumda
evet. iyi şükür:)
ikinci soru onu aldattinmi
Asla.
lütfen güncellemeyi okur musun?
ben ahlaksız birşey yapmadimki ama
size değildi mesjım, şikayet edesiniz diye güncellemeyi okuyun dedim. mesaj sahibine ulaştı zaten gizli kullanıcıydı.
haklısın aslında da işte hakaret etmek bu kadar basit olmamalı. heleki hiç tanıyıp- etmeden kardeş.
doğrluk
yaptığın en çılgınlık?
lütfen güncellemeyi okur musun?
cesaret
ben cesaret abidesiyim yazılı A4 kağıdıyla resmin lütfen:)
anasının... :D yok ben oynamıyom hacı annem çağırıyor
cesur birine yakışmıyor:)
doğruluk hakkımı kullanmak istiyorum
Artık geçti üzgünüm:)
neyse korktum zaten
no no no:) olmadı derdim ama neyse acıdım:)
en çılgın yaptığın neydi ve hiç aldattın mı?
evet aldattım. en çılgın yaptığım rastgele bir apartmanın asansöründeydi
aldatma gerekçen uyum olmaması mıydı? bu arada asansörü çağırsalar ne yapacaktınız ortada kalınmaz mı :D
çağırdılar zaten. şüphede çektik ama kurtulduk bir şekilde:D çok abartmadık yani. uyumdan değil heyecandı sanırım. aklımı çeldiler
yani en fazla 2 dk sürer kat araları nasıl iş o anlamadım:)
soru sırası sende:)
ya hayır önce belli bir katta duruyosun. biri çağırmazsa sorun yok. biri çağırısa ondan önceki katta inmelisin:) en kötü stopa bas devam :) peki sen aldattın mı?
hayır aldatmadım. aslada yapmam kocama.
hmmm evliysen yapma zaten. ama ben evli olmadığım için akıl çabuk kayıyor. yoksa bende yapmam yani. bu arada kaç yaşındasın ben seni genç tahmin ettim
genç sayılırım.
ama bekarken de aldatmadım hep sadıkdım.
ne mutlu sana. ama doğruluk cesaret oynarım diyosun :D bu arada sormadım sana cesaret demiceğini bildiğim için :)
Tabi ya insan aldatır mı hayatındaki kişiyi. yan gözle bile bakmam. o benim her şeyim varlığımın nedeni:)
doğruluk diyorum.
soru sırası sende ama;)
kaç kişi geçti hayatından ve en uzun süre kaç dk oldu?
sayı bilmiyorum ama çift haneli. en uzunu 2 saat ve üstüydü. tabi çok kısalarıda var fazlaca
sıra sende. doğruluk diyorum:)
kendini istekli biri olarak görüyor musun? yani ne kadar zamanda bir istersin?
pas desem:)
o zaman cesarete bağlarım daha da zor olur :D
ohoo kaçtı bile
başka soru lütfen:)
niye cevaplayamıyosun gizlisin zaten :D
neden sorulmaz bu oyunda pas denirse geçilir bir diğer soruya:)
pas diye bişey olduğunu bilmiyorum bu oyunda :D
daha yumşatarak sorsan:)
lütfen güncellemeyi okur musun?
Doğruluk
nerelerde cenk atarsın:)
Pek anlayamadım
cengaversin ya googel amcaya sor cenk atmayı:)
Gereği olduğunda her an :)
soru sırası sende:)
Şuanda beğendiğin benim olsun dediğin erkek ünlü varmı?
beğendiğim yok ki, kocamdan daha iyisi yok:)
İyi kocana sadık ol
evelallah:)
lütfen güncellemeyi okur musun?
cesaret:)
şarkı söyleyip sesini paylaşır mısın hemen arkasından da küçük bir itirafın varsa bulunur musun?
arada itirafta kitliyosun he :)
evet:) cevaplamaya başla çok işin var daha:)
küsüp oynamasam :)
ooo cesaret dedin şimdi yan çizdin:)
lütfen güncellemeyi okur musun?
okudumda benle ne alaka
size değildi, gizli kullanıcıyaydı mesaj. üzerinize alınmayın lütfen.
200 kisi cevaplamis. bana böyle yorum olunca üstüme alindim yani. şikayette ettim. önemli değil. iyi günler
şikayet edesiniz diye güncellemeyi okumanızı istedim kardeş. size nedne olsun sözüm. hakaret eden kendini biliyor.
Doğruluk
itiraf etmek istediğin küçük bir şey var mı:)
Hoslandıgim biri var :)
adı ne:)
O da bnde kalsın :))
doğruluk cevabın hatırlatırım:)
canım lütfen güncellemeyi okur musun?
Cesaret
ben dek-liyim işareti yapıp resmini paylaşır mısın ve en fazla ne konuda yalan söyledin?
Fotoğraf işini geç gece olmaz:)
Yalan konusuna geleyim var 3-5 tane ilginç
Üniversitesi de bir kız benden hoşlanmış arkadaşlarda bu kızı destekleyip gaza getirmiş fakat ben kızı beğenmedim açkcası onu kırmamak için sana sır verecek fakat kimse bilmiyor dedim ben hoşlanmıyorum karşı cinsten dedim beğenmediniz mi beni dedi yok ne alaka gayim dedim kız 1 dk dondu kaldı sen ne iğrenç bişeysin dedi arkasına bakmadan gitti:)
Allahtan kimseye söylemedi adımız çıkardı valla
Üniversitesi bitti kurtuldum artık:)
yaymıştır amin ol. etiketlenmişsin be boşuna arkadaşım:)
yani birilerine göre gay olabilirsin hala zihinlerinde, fena durum:)
İyiki anlattım dalga konusu yaptın:)
hahaah ne güldüm ama:) kocama dense adam yemekten- içmekten kesilirdi bildiğin erkekliğine laf geld, diye:)
soru sırası sende.
Doğruluk diyorum:)
Sıra bende he çok mutlu oldum şuan:)
Ks de bulunmanın amacı nedir?
Aklıma bile gelmedi ki:)
lütfen güncellemeyi okur musun?
Yaf boşver milleti eğlenmek amaçları değil şikayet edeyim mi istiyormusunuz
evet şikayet.
Doğruluk
kaç kişiyle yattın ve hiç boyutum normal mi tarzında sorular sordun mu gizliden:)
Hiç kimseyle yatmadım. Boyutundan da gayet memnun olduğum için o tarz bir soru sorma gereği duymuyorum
yatmadan nasıl memnun oldun ki:)
bu arada tebrik ederim hassasiyetine. en iyiside bu evlenene kadar.
Görüyorsun sonuçta. Gayet iyi ben memnunum.
Teşekkür ederim
lütfen güncellemeyi okur musun?
Okudum. İlgileniyorum
teşekkürler.
Doğruluk.
en son yalanın neydi?
Param var dedim anneme.
sıra sende:)
Sırayla mı oluyor bu işler ^^
Peki soruyorum. Doğruluk cesaret mi?
doğruluk.
Soruyu neden cinsel yaşam kategorisinde sordun?^^
ucu açık olduğundan gelebilecek cevapların
Küçükken biz de oynardık ama aklımıza öyle şeyler gelmezdi. :P
lütfen güncellemeyi okur musun?
Okudum ve diyorum ki bu siteyi biraz olsun biliyorsan bunlar öngörülebilecek şeylerdi.
Evlisin ve bu saçma sapan yerlerde ne işin var. Ben eşimin takılmasını istemezdim böyle yerlerde.
Yine de istediğini yapıyorum.
ben bu siteye soru- cevap formatından dolayı üye oldum. kimin ne amaçla olduğu beni bağlamıyor ki.
Senin amacın kötü olmayabilir elbette. Bir çok namuslu insanın art değil. Öyle insanlar da var. Ama ne kadar gerekli? Cevaba ihtiyacın olan bir soru da değil.
art niyetli- kötü düşüncem yoktu sadece oyun formatı gereği soru sormaktı.
kimseye verecek hesabımda yok aslında. ben bu kelimeyi ağır buldum ve hak edene bile denmezken beni tanımadan hele denmesini hiç hak etmedim.
Doğruluk
deneyim oldu mu evetse ortalama ne kadar sürüyor?
Asla olmadi evlenince bakalim.
kimseye istemediğin halde güldün mü?
Evet bu cok oldu
kırmamak için mi?
lütfen güncellemeyi okur musun?
cesaret...:))))
ne kadar cesursun?
konusuna göre değişir...
sen doğrulukmu cesaretmi...
en çok ne kadar sürdü ilişki süren, sevişme hariç:)
doğruluk?
içindeyken 20 dk... pozisyon değiştirerek 1 saat sevişerek ve bir kere gelerek bütün gece...
10 üzerinden şu anda libidona kaç verirsin...
bir dak.
adım adım gidelim:)
içindeyken 20 dk, pozis. değişerek 1 saat ise,
sevişerek nasıl tüm gece oluyor ki sexi adam?:)
libidom kocaya kaçmış bulunamıyor bilemedim:)
gece boyu bir kaç kere boşalmak tekrar ilişkiye girmek karşılıklı orallar ve sevişme pozisyonları, frenchkiss ler bunlar gece boyu sürer...
hahaha kaçak cevap... kocaya kaçmak yok... doğruluk cevabı ver... cinsel istek seviyesinin 1 den 10 a notunu aliim...
eğer hayatının erkeği ise nadiren libido eksiye düşüyor:)
sıra sende.
Doğruluk diyorum:)
lütfen güncellemeyi okur musun?
libido yüksek bu cevabın için tebrik...
doğruluk sorum masturbasyon yapmayı severmisin..
güncellemeyi okudum ama her değersiz yoruma değer vermeye ne gerek var... takılma bence...
Doğruluk sadic ^^
sevmeden ilşki yaşadığın olup, inanmadığın halde iltifat ettin mi?
lütfen güncellemeyi okur musun?
Tamam şikayet ediyrm sadic
teşekürler sadic
Doğruluk :)
İki erkekle birden çıktığın oldu mu?
ımm emin değilim :p
aldattım diyorsun yani.
pek sayılmaz ya :D 2 laf konusmusluk sadece
canım lütfen güncellemeyi okur musun?
Doğruluk olsun :)
aynalarla aran ansıl? tavyalayamayacağım bayan azdır diyor musun?
Aynalarla aram iyi ama Suna inanıyorum ne kadar çarkın olursam olayım karşındaki istemedikten sonra olmaz :)
Çapkin okacaktı tlf yanlış yazmış
Sanırım soru sırası bende doğruluk mu cesaretmi?
doğruluk.
en son ne zaman seks yaptın :)
çok açık olmadı mı:)
hayır :D
ok o halde doğruluk dedik madem:)
sabah oldu.
cevapladığına göre soru sırası sende :)
en çok kaç dk sürdü ve gönül bağı olmadan da beraber olduklarınla sevdiğinle olma arasında fark var mı?
ara vererek 3 saat vermeden yarım saat kadar
fark var tabiki
bu fark erkek açısından nasıl his olarak?
soru sırası bende değilmi :D
bundan sonra sorarsın:)
birinde tek vucut ve şehvet diğerinde sadece şehvet
sen sorabilirsin şimdi:)
lütfen güncellemeyi okur musun?
Okudum
Cesaret. Ee?
evlimi sin, evli isen şayet karını aldatmayı düşünür müsün?
Cama çıkıp tiheyyyyyt var mı l*n baan yan bakan diyerek video çekip paylaşabilir misin @umtumt :D
cevapları alalım:)
Ergenmiyim la ben cama cikip bagirayim :)) @crabs
Karda yuru izini belli etme demisler soran :))
o halde evlisin ve aldattın ama niye?
Ben oyle bisey demedim.
karda yürü, izini belli etme dedin ya.
cevabına karşılık şarkı söyleyip yayınlar mısın burdan. al sana cesaret.
O dedigini yapacak teknoloji yok bende. Baska bisey iste.
arkadaşların varsa siteden hepsinden bahseder misin etiketleyerek tabi:)
Bu mu cesaret olacak?
evet. etiketleyerek lütfen:)
@MarbidAngel bunun nesi cesaret onu anlamadim.
evet hala etiketleyemedin. bekleniyorsunuz mızıkçılık yapmayın:)
Etikledim ya assagida
tek kişi mi?
Ohoo sende hic birsey begenmiyorsun. Hepsinimi etiketliyim. Zaten toplasan iki uc kisi cikar. Azla yetinmeyi ogren :) Zaten cesaret bunun neresinde
ama ben cesaret demedim ki:)
Hahaha yan cizme. Hodri meydan :)
doğruluğa göre fazla istek:) pas:)
Türküm doğruyum çalışkanım:)
Ne guzel hepimiz oyleyiz. Desifre olmaktan mi korkuyorsun :)
@umtumt ben mevzuyu anlamadım. D.. D. D.. D
cesaret olsun :DDDDD
gizliden soru ve cevapların oldu mu ve hangi içerikde:)
gercekten olmadı gızlı soru sormam kı ben
Kafanda iki yumurta kırıp resim paylaşabilir misin @veya1si :D
soru soruldu ne yazık kı :D
Kaçırdım :D
aynen :DDDD
en son ne zaman birisine hayvani duygular beslediniz?
1 yıl falan oluyor :D
sebep neydi?
artıstlık yapıyordu :D bende dayanamadıom
sonra ne dedi sana?
tartısma cıktı :D
nik resminde anlatmak istediğin neydi?
sessız olun spor yapıyorum :D
diyetle ilgin var mı?
Dogruluk
Hiç komşu kızına sarktın mı @pecuko :)
Sarktim :)
her zaman dürüst müsün?
Ewet neden
kafana tava yemedin mi sarkınca?
Yoo onunda gonlu vardida sora unuttuk
lütfen güncellemeyi okur musun?
Okudum salla bu insanlarla konusmaya bile gelinmez
sorular sorulsun
doğruluk...
Cesaret derim.
ikisi de olabilir..
çekinmem diyorsun demekki
ruh halime göre diyorum.
en uçuk neler yaptırdın veya yaptın?
su an ruh halim ne dogruluk ne cesaret diyor :(
çok mu kötüsün?
bilmem
ruh halinden bahsediyorum kötümüsün derken
söyle böyle diyelim..
anlaşıldın
hani şişe nerede
enemm oynamıyos demi :))
korktunmu
O oyunu oynamam.
niye?
Saçmada ondan ben yalan söylersem nereden bilecek doğru olduğunu ? cesaret dersem yanlış bir şey ister soran sonra kafasında şişeyi kırarım.
2 side değil
cesaret
hepmi cesursun
Doğruluk
neden hiç mi cesaret demedn
Cedaret deyip dağdan bayırdan mı atlayaydım..ne sordularsa adam gibi cevabını verdim rahatladım :)
dimi dimi.
dogruluk
bir berber bir berbere ne demiş?
gel beraber bir yerde :)
cesaret...
Cesaret
Resmini paylaşacak cesaretin var mı :D
Haha
Eeee ne oldu cesarete :D
karga kadar çirkin misin?
gizliye neden aldın cevabını:)
Hayır:Dbesıktaslı oldugum ıcın o ısmı aldım
cesaret dedin.
o halde gizliden sorduğun cinsellik kategorisinde n 2 sorun nedir link:)?
canım lütfen güncellemeyi okur musun?
Hayatım ben soruya bakmadım buraya hıc soru yazmadım sadece soruları okuyorum
O yazanlarıda boşver
canım sana değil elbette mesajım kendini bilmeyen bir gizli kullanıcıyaydı. o kendini biliyor.
Doğruluk sor hadi :D
beden ölçülerinden memnun musun?:)
cinsel ilişki yaşadınmı
canım lütfen güncellemeyi okur musun?
doğruluk heheh
Aynı anda iki erkekle duygusal birliktelik yaşayıp bunlarla seviştin mi
hayır ama isterdimmm
Peki grup seks Fantazin var mı?
hadi oynayaliimm
Adın ne ? NereLisin ve kaç yaşındasın ?
Arzu izmir 20
Verdiğin cevaptan sonra kendi sorunu sor tm ?
Kendinden bahsedermisin
Aslen doğma büyüme trabzonluyum.Yaklaşık 1 aydır istanbulda yaşıyorum.Özel güvenlik görevlisiyim.26 yaşındayım.Nasıl biri olduğumu duymanı değil beni tanıyarak görmelerini isterim :)
Himm :)
Şu an ne işle mesgulsun ? Gelecek için planların var mı ? Erkek arkadaşın var mı ? Varsa ilişki durumunuz nedir?
okuyorum şu an okul disindada modellik yapiyorum sevgilim yok gelecege dair pek plan yapmam ani yasamayi severim.. calisiyormusun okuyormusun
Ben özel güvenlik görevlisi olarak çalışıyorum.Profilini neden gizleme ihtiyacı duyduğunu öğrenebilirmiyim
? Demek modelsiniz ? Bu arada boy kilo kaçtı ?
Pardon soylemistin ..Bilmem boylesi daha hos.. evet modelim boyum 175 kilom 55.. şu an ruh halin nasil ne hissediyorsun ne dusunuyorsun
Şu an ruh halim oldukça sakin ve anlayışlı.Ölçülerde tam bi model temsil ediyor.Kendine baya iyi bakmalısınn : ) Sana kar şı mı neler hissediyorum :p henüz belli değil yardımcı olurmusun :)
Genel olarak sormustum aslinda.. nasil yardimci olmami istiyorsun
Hımm ozaman bende genel olarak cevaplıyım.Sizce sıfır beden bir bayan balık etli bir bayan kadar ilgi çekici ve sexy olabilir mi ? Her erkeğin hayalindeki bayan profili olduğunuzu düşünüyormusunuz?
Oncelikle sifir beden degilim ve bence cok asiri zayif bayanlar cekici olmuyor ikinci soruna gelince evet vucudumada yuz guzelligimede guveniyorum tabi birde kendini taniyan kadinliginin degerini bilen arzulu biriyim olmasi gerekende bu bence.. ya sen nasilsin guvenirmisin kendine
Evt bencede ztn yapılan bir ankete göre türkiyedeki erkeklerin % 67 si balık etli bayanlardan hoşlanıyor.Zayıf bayanlar söylediğin gibi oldukca geri planda kalıyor.Bende oldukça geniş omuzlu istediğini koparan oldukça yakışıklı olmayan fakat oldukça sempatik biriyim.kendime fazlasıyla güvenirim.adam gibi adam derler yaa ..
Iddialisin yani
Oldukça fazla iddalıyım.Bu arada hayatımızda hoşumuza giden bir çok şey vardır.Senin hayatında ''en çok! zevk aldığın şey nedir ?
Herseyden ayri ayri zevk alabilirim en cok diye birini nitelendirmek digerlerine haksizlik olur
Seni en çok mutlu eden 1 shey vardır ama onu söylemezsen onada haksızlık etmiş olursun ki:))
Doruluk
şu an nerde olmak isterdin?
Issız bir adada tek başına
lütfen güncellemeyi okur musun?
doğruluk
evli misin, evetse aldattın mı? değilse hayatında kaç kişi oldu?
evli değilim boşandım evet aldattım intikam almak için 8 kadınla cinsel ilişkim oldu 15 bayanlada toplamda çıktım
bu kadar mı
abartmışsın sende ya.
:))) abartı yok 33 yaşındayım bekarım cinsel anlamda hayatıma 8 kadın girmiş olması normal bence
peki sen söyle doğrulukmu cesaretmi
doğruluk.
evlimisin kaç kişiyle yattın eşini aldattınmı
evliyim. tek kişiyle yattım. kocamla. asla aldatmadım, aldatmam.
sıra sende
hiç kız arkadaşlarının bacaklarına merdivenlerden çıkarken baktın mı?
genelde bir çoğuyla yattığım için bakmak ihtiyacı duymadım
hiç bir başka erkeği arzuladınmı
asla hayalimde bile.
lütfen güncellemeyi okur musun?
ben bana sorduğun soruları soruyorum sana nfarklı bir amaç içerisinde değilim maksat muhabbet yani
hayır üzerine alınma sakın. mesaj sana değil gizli kulalnıcıyaydı ve şikayet edesiniz diye attım soruyu ki kaldırılsın soru. ama hala kaldırılmadı nedense.
mesaj sahibine gitti. sizden bağımsız. şikayet etmeniz içindi güncellemeyi okuyun demem.
doğruluk -_-
hiç aldattın mı ve yaptığın en çılgın şey neydi?
hiç sevgilim olmadı -_- çılgınca şeylerde bana göre değil yani yaptığım çılgınca bir şey var mı onu bile bilmiyorum
itiraf etmek istediğin küçük bir anın var mı?
hayır sadece özür dilemek istediğim vefat eden biri var
öyle mi, başın sağ olsun kardeş. üzüldüm. Allah sabır versin.
sağol
Allah sabır versin kardeş. yakının mıydı?
abim
cenazeye gitmeyecek misiniz buradasınız?
uzun zaman oldu abim vefat edeli 10 sene civarı -_- banada sadece pişmanlıkla vicdan azabı kaldı amilyat olmadan önce kırmıştım orta okuldaydım sanırım hayat acımasız ne desem boş
dualarınla ana bilirsin, bol bol dua oku. içinde kalması kötü tabi ama ona dualarla ulaşmaya çalışabilirsin.
lütfen güncellemeyi okur musun?
cennette kavuşursun inş abinle. üzülme bu kadar. dualara andıkça onun ruhuna beyan olur inş.
Amin
kardeş acısı zordur. iyiki ahiret var ki kavuşma ümidi var inananlara.
doğruuk haacı :D
evli misin? değilsen hayatından kaç kişi geldi- geçti?
yaş daha 18 değil ne evlisis 4-5 kişi geldi geçti işte :D
36- 45 yazıyorda.
o halde okulda en sevmediğin ders neydi ve neden?
muhasebe dersi hocası sağolsun :)
buradan ona söylemek istediklerini paylaşır mısın?:)
sayın aslı hocam herkez ayakta iken beni görüpte cena otur dediğiniz için sizin a.. nıza koyim, tüm sınıf konusrken bana sus dediğiniz için sizin eb.. nizi s.. keym, beni dersten bıraktığnz zaman sorumluluklarda geçtim o notta gö.. ünüze girsin. saygılar :D
off bu kadarda olmadı ama ya:)) bak bu arada bende öğretmenim. arkadaşım ne de olsa içime oturdu.
küfür olmaz:))
ya simdi hocam sınıfta 5 kişi ayakta ve sırf bana bağrınıyo cenay otur die olurmu hiç boyle yaa :D
onuruna dokunmuş, yanlış yapmış kabul. ama küfür düz gittin sende be :)
öğretmen olduğunuzu bilseydim etmezdim kii :D hem bir gün biri aykta o arkdsta kırmızı hırka bende kırmızı hırka giydim o gün ve ccga cenay otur dedi hep aynı muamele :D
sana takmış bu arkadaşımız anlaşılan:)
fazlasyla :D
bazen olabiliyor. bakma sen hiç takmam diyene:)
bakalm artık üniverstedki öğretmenlerin egosyla uğraşcaz :D
bölüm ne:?)
bu sene mezun oldum dış ticarete gidicektim ama seneye gitmeye karar verdim :D
lütfen güncellemeyi okur musun?
ben naptm
sen değil, başkası yazdı kardeşim. kaldıramam bu sözünü. hazm edemem. hayatımda kocamdan başkasının elini bile tutmamışım. o cümle ağır geldi. lütfen şikayet edin sorum kalksın. ben silemiyorum.
doğruluk diyorum
hiç mi bir şeyde yenilmedin?
şarkı söyleyip atar mısın buraya:)
yenildiğin çok şey oldu o yüzden ismimi ole koydum :))) şarkı ne alaka kankı şimdi
doğruluk dedin katlanacaktın sonuçlarına:)
yalnız o cesarete giriyorum hatrlatıyım
cesarette daha uç istekler olur.,
cevabını alalım lütfen şimdi:)
bence cesaret cesarettır ufak bişe olsa bıle ben cvbımı verdım başka vercek cevap yok :)) cesaretı sadce uç noktalarla sınırlı tutma
sen kolay olanına cevap verdin. bu cesaret değil ıı ıı olmadı şimdi:)
lütfen güncellemeyi okur musun?
doğruluk
evlenmeyi düşündün mü? deneyim var mı?
düşünmüyorum. deneyim çokk
evleneceğin kızı bakire olmaması önemli senin için?
evleneceğimi kim söyledi sana
neden uzak bakış buna?
bilmem hiç düşünmüyorum
soru sırası sende:)
tamam
Dogrulukmu cesaretmi
lütfen güncellemeyi okur musun?
Dogruluk
Hiç bir insanı kandırdın mı?
Hayır
her zaman alçak gönüllü müsün?
Değilim:(
neden?
canım lütfen güncellemeyi okur musun?
Doğruluk
hiç kendine bile itiraf edemediğin bir şeyle roldü mu? ne hissettin öyle zamanlarda?
Şu tipe bak a*k dedim kendime :) bir süre kendimi hiç beğenmedim :)
Ben soruyu yanlış mı anladım yoksa hiç anlamadım mı acaba :)
itiraf etmek istediğin bir şey var mı diye sorduk:)
Şunu şöyle sorsana :D
İçimde bir araba manyağı var :)
Olağan dışı bişi yok yani :))
lütfen güncellemeyi okur musun?
güncellemedeki sapıklardan biri ben miyim_? anlamadım neden okumamı istedin...
hayır elbette siz değilsiniz. gizli kullanıcıydı üzerinize alınmayın.
benden ne yapmamı istiyorsun peki._?
sorunun kalkması için şikayet.
peki bakalım kendine iyi bak..
teşekkürler. sen de.
Doğruluk :)
kendinde memnun olmadığın bir yön var mı?
En son ne zaman birine kötü söz söyledin @ogulcanservet
Kendimi beğenmiyorum
Hatırlamıyorum @crabs
neden beğenmiyorsun?
Çirkinim çünkü
lütfen güncellemeyi okur musun?
cesaret
Doğruluk
kıskanç mısın evetse en sın kimi neden kıskandın bacım?:)
Hmm kıskancım Bazen abartıp arkadaşlarımı birbinden kıskandığım bile olur adfagga
sıra sende. doğruluk diyorum:)
Yaptığın en büyük hatanın ne? :)
Yarım bırkamısım adfaghaha 'olduğunu düşünüyorsun'
hak etmeyene değer verdim. ama bu hemcinsimdi. arkadaş yani.
canım lütfen güncellemeyi okur musun?
Eşcinsel misin?
cesaret beybi :D
sor bakalim:)
Dogruluk :)
hic bir bayandan tokat yedin mi, yersen ne yaparsın?
Yemedim sasirip kalirdim ortami terkederdim herhakde :)
lütfen güncellemeyi okur musun?
doğruluk
hiç aldattın mı ve itiraf etmek istediğin küçük bir sırrın var mı?
hiç sevgilim olmadıkı :DDD
sorumun devamı vardı:)
lütfen güncellemeyi okur musun?
cesaret
ben bu sitenin en şirin üyesiyim yazılı A4 kağıdına resmini koyar mısın boynuna asıp tutuklananlara yaparlar ya künye gibi:)
çocuk musun sen? :D
cesaret dedin:)
iyide mantıklı bişey söyle
bunu demek geldi içimden.
o zaman üzgünüm... başka zaman oynarız :)
lütfen güncellemeyi okur musun?
okudum ama benle ne alakası var onu çözemedim :)
size değildi. hakaret eden gizliyeydi.
eee o zaman ona yazsaydın yaa. bana okur musun deyince yanlış bişey mi dedim diye düşündüm.
sie şikayet edesiniz diye yazdım. herkese yazdım sadece size değil şikayet etsinler diye.
hmmm.. öyle desene :)) sende sende öyle herkesle muhabbet etme :)
sorunun formatı soru- cevap ama nerden bileyim kimin ne çıkacağını.
baktın sorunlu uzatmayacaksın sende :)) neyse ders almışsındır umarım... hemm ayrıca biz daha oynayamadık farkındaysan :)
ben uzatmadım ki o hakaret etti dengesizler var demek ki her yerde olduğu gibi burada da.
evet oynayamadık, moral mi kaldı.
moralin düzelince haber ver oynayalım o zaman :)
ya ben soru silinsin diyorum, sen ne diyorsun güleyim mi ağlayayım mı:)
gül tabii ki :) hemm madem oynamak istiyorsun peki.. iyi günler :)
sağ olasın.
sende sağol... görüşürüz bayan gizli.
Doğrulukk
en çılgın fantazin?
Hard yaparken iyiyim 😊
bunu bana soracaktın aklını alırdım
Sevgilinin yanında en utanc verici duruma dustügun an?:)
Hiç öyle birşey olmadı emin olabilirsin :)
lütfen güncellemeyi okur musun?
Okudum
Dogruluk
şu an aklından ne geçiyor? ve hiç aldattın mı evetse neden?
lütfen güncellemeyi okur musun?
Haayirya ttakma kafana bosver kimnederse desin sen kendini bildikten sonra
bu kadar kolay olmaamlı tanımadan bir bayana hakaret etmek. fantazileri, mahremiyeti ulu -orta ortaya dksek böyle demezdi belkide.
Dogruluk
cinsellik hayatının neresinde?
lütfen güncellemeyi okur musun?
Doğruluk :)
yakışıklı olmadığın halde kompleksinden bu niki almış olabilir misin:)
Belkide lakabim bu :)
kendin lakabına inanıyor muusun?
lütfen güncellemeyi okur musun?
Doğruluk
kendinle barışık mısın?
Hayır bir türlü kendi kendimi sevemedim
neden?
Tip konusunda o kadar kötüyüm ki anlatamam tipsizlik yüzünden yani
lütfen güncellemeyi okur musun?
Sana haksızlık yapılmış ciddi manada eğleniyoruz şunun şurasında
bu kadar art niyetli nasıl olabilir insan.
Kategori sorun yaratmış bence cinsel yaşam olduğu için sen takma böyle küçük insanları
hakaret etmek kolay olmamalı bu kadar.
Senden tüm bu tarz erkekler Adına da özür diliyorum takma bu kadar beyinleri kullanılmaya kullanılmaya örümcek bağlamış bunların
cesaret
iddialısı:D
en iyi olduğun alan ne :)
basketbol is my life
elini boyayıp resmini atar mısın buraya GS renginde.
Madem cesaret dedin.
boya yok evde :D
o halde saçlarını hipi gibi yapıp yukarı doğru tarayıp.
cesaret dediysen bunları göze alacaktın:)
olamazzzzzz :ASD As
başka bişey iste olmaz valla :D
kendin seç istediğini o ahlde:)
tamam o zaman sevdiğin bir şarkıyı söyle sesli söylicem :D
hangi şarkıyı istersen kendin seç:)
mesaj at özelden göndercem :D
soru genelden ama olmadı yan çizme:)
https://vocaroo.com/i/s0tBqt5oZxug al yaa :(
hahaha güzelmiş sesin:)
ama gizlendin:)
:( bide güzelmiş diyo
al açıyorum gizliliği :D
hayırlı olsun vatana millete yeni şarkımız:)
lütfen güncellemeyi okur musun?
yaa sen niye takıyosun milleti boş insan hepsi dert etme bu kadar
Dogruluk...
cesaret :)
vücudunda en sevdiğin yerin fotoğrafını çekip yolla :)
orta parmagının fotosunu yollasana sorana noluuuur :D
cesaret msn de sanal yap...
:D:D:D ahaa eğlence başladı :D
Dogruluk
itiraf etmek istediğin ir şey avrsa eder misin?
Gizem den nefret ediyorum :D sinsi kız
hahaha:))
canım lütfen güncellemeyi okur musun?
Lütfen patavatsız insanları takmayın. Ağzı olan konuşuyor.
Doğruluk
deneyim var mı? en uç fantazin ne olmuştu?
Link paylaşıyorum daha ileri gitmedim.
www.kizlarsoruyor.com/.../q1672787-partnerinizle-iddiaya-girdiniz-kaybetti-kaybeden-3-saat
sevgilini nasıl paylaştın kuzenle? grup falan kıskanmıyor musun?
Kıskanmak denen şey bende yok olmadı hiç...:(
Orada sevgilim yazmıyor ayrıca partnerim yazıyor.
Sevgili denen o şeye karşıyım bağlanmak bana göre değil.
karın olsa grup yapar mıydın yine?
Fantezide sınır tanımam.
karınla bile yok daha neler.
Birçok evliyle 3. kişi oldum evlenincede olurum onun zevki apayrı.
karına grup olabilir mi?
İsterse neden olmasın.
şakasın değil mi? hanımını nasıl paylaşırsın ki?
Onu pazarlıyormuşum gibi tepki verme dediğim gibi o isterse 3. kişiyi aramıza alırız bunda bir terslik yok.
ama öyle olmuyor mu başka adama verilince? neyse hayat senin hayatın.
sende sorabilirsin benim sorduğum soruyu istersen şıklı.
Evet toplumumuza göre ters bir durum ama bence bu kafa yapısı biraz değişmeli.
Sorunuz maksadını aştı kusruma bakmayın iyi günler hanımefendi.
bende bu yüzden konuyu kapattım farkındaysan.
Anladım.
sen sorabilirsin sıra sende:)
Benim gibi geniş biriyle beraber olsan adam etmek için neler yapardın?
benden sonra başkasına bakmazdı sanırsam:)
Bunu neye göre söylüyorsun?
Bak şimdi kafesten bağlardan sıkılmaktan hoşlanmam kiskanilirsam trip attığını görürsem koparirim bağları.
Kız arkadaşım çok var ancak sevgilim birtane olur başkasını sevmem ama onlardan asla kopmam.
Birdaha cevapla bakalım...
beni aldatırsa o erkekle bir sn kalmam bu net.
aldatmayacak- sadık olacak o zaman o benden kopamaz.
Bana hayır dersen asla yapmam.
Arkadan iş cevirmem asla.
Ama izin isterim arada.
Mesela en uzun ilişkim 2 sene sürdü bu sürede 8 kişiyle yattım sevgilim hepsini biliyordu..
Alışması zor oldu ama alıştı
lütfen güncellemeyi okur musun?
Maksadımı yanlış anladınız hanımefendi ikimizde gizliyiz bu yüzden rahat konuşuyordum.
Evli olduğunuzu alınacağınızı bilemedim soruyu cinsellik konu etiketikwtiyle sorunca rahat davrandım cevaplarımdan rahatsız olduysanız kusruma bakmayın özür dilerim... iyi günler...
size değildi ki mesajım. gizli kullanıcıyaydı o kendini biliyor.
Cevap verip güncelleme paylaştıkca soru güncel kalmaya devam edecektir..
hala kalkmadı soru.
bende dengesiz birinin cevabına üzüldüm. hiç değmezdi aslında. hakaret edebilmek kolay olmamalı bu kadar.
Takmayacaksın madem gizlisin kendini açık etmemeliydin neden cevap yazdın ki ona?
Evli olduğunu söyledin felan o anki stresle iyice b*ka sarmışsın afedersin ama.
hayr b. ka sarmak değildi. Kızdığımdan yazdım. beni tanımadan- etmeden- sadakat bağımı bilmeden nasıl yargılarsın diyerek. seviyemi düşürüp küfür edemezdim hakarette onun gibi.
Bu kadar kolay değil hakaret etmek. ben yapmam rn azından insansa karşımdaki.
Şimdi düşünüyorum da bir dengesiz yüzünden niye vazgeçeyim sorumdan.. devam mı edeyim niye kaaleye aldıysam diye.
Sorun halen güncel bu bir hataydı dersini çıkardın umarım bir daha yapma kale alma böylelerini gizliliğin verdiği özgürlüğü kullan.
Ben ksde ne evli bayanlar tanıyorum yaptıklarını veya yuttukları lafları bir bilsen...